Ο πρόεδρος της FIA Jean Todt, παραδέχεται πως οι ενεργοί κανονισμοί σχετικά με τους κινητήρες στην Formula 1 έχουν κάπως “ξεφύγει” από άποψη συνθετότητας!
Συγκεκριμένα, ο Todt αναφέρει πως η F1 πρέπει να είναι συνδυασμός αθλήματος και έρευνας και ανάπτυξης για τους κατασκευαστές. Ωστόσο, αναγνωρίζει το γεγονός ότι οι κανονισμοί για τους υβριδικούς V6 κινητήρες, που βρίσκονται σε ισχύ από το 2014, ίσως έχουν επικεντρωθεί υπερβολικά στο δεύτερο κομμάτι.
Η FIA και η F1 έχουν συνεργαστεί ώστε να δημιουργήσουν μια αλλαγμένη έκδοση των υπάρχοντων κινητήρων για το 2021, χωρίς την περιπλοκότητα του MGU-H…
“Νομίζω πως θέλαμε να αξιοποιήσουμε ό,τι έχουμε μάθει από τους εν ενεργεία κανονισμούς και να προσπαθήσουμε να κάνουμε τα πράγματα πιο απλά!” δήλωσε ο Todt.
“Είναι ένα όμορφο κομμάτι τέχνης, τεχνολογίας, αλλά από ότι ακούω νομίζω πως δεν είναι αυτό που οι οπαδοί του αθλήματος περίμεναν! Δεν είναι κάτι που χρειάζεται οπωσδήποτε, ώστε να έχουμε ένα καλό πρωτάθλημα. Οπότε θεωρώ πως θα ήταν καλύτερο να μάθουμε από αυτό και να προτείνουμε κάτι το οποίο να είναι υποθετικά πιο απλό.”
“Για εμένα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, και το επαναλαμβάνω αυτό συνεχώς, είναι από τη μία ένα θέαμα, αλλά δεν είναι αρκετό! Πρέπει να είναι ταυτόχρονα και τομέας έρευνας. Ένας χώρος έρευνας για κατασκευαστές, για τις ομάδες, ένας χώρος έρευνας όπου θα μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο στα “συμβατικά” αυτοκίνητα, όσο αυτό είναι δυνατόν. Και αυτό συμβαίνει.”
“Έχοντας υπόψιν αυτό, εάν νομίζεις πως αυτά που έχουν γίνει έχουν προχωρήσει κάπως παραπάνω, πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να πας λίγο πίσω! Στο τέλος της ημέρας, είμαι σίγουρος πως η μηχανή σε κάποια χρόνια θα είναι ακόμα πιο αποδοτική, ακόμα και χωρίς το MGU-H.”
Ο Todt επίσης δήλωσε πως οι οριστικοί κανονισμοί είναι σχεδόν έτοιμοι. Ακόμη ελπίζει πως οι κανονισμοί αυτοί θα ενθαρρύνουν νέους προμηθευτές, να πάρουν μέρος στο πρωτάθλημα!
“Προοδεύουμε αρκετά καλά στο θέμα των κινητήρων. Εννοώ πως είμαστε κοντά να επιβεβαιώσουμε την προθεσμία που αναφέρει πότε θα δημοσιεύσουμε τους νέους κανονισμούς για το 2021 και ελπίζω πως αυτό μπορεί να δημιουργήσει ενδιαφέρον για νέους κατασκευαστές στο άθλημα! Υπάρχει ενδιαφέρον, αλλά μεταξύ ενδιαφέροντος και δέσμευσης υπάρχει μεγάλη διαφορά…”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!