Ο πρώην επικεφαλής του προγράμματος κινητήρων της Mercedes, Andy Cowell, αναμένεται να αντικαταστήσει τον Mike Krack στην Aston Martin, ο οποίος αναμένεται να επικεντρωθεί στις δραστηριότητες εντός πίστας.
Ως μέρος της ευρείας εσωτερικής αναδιοργάνωσης που ανακοίνωσε σήμερα η ομάδα του Silverstone, με αιχμή του δόρατος τον Cowell, η Aston Martin προχωρά σε αλλαγές για καλύτερο διαχωρισμό ευθυνών ανάμεσα σε πίστα και εργοστάσιο.
Έτσι, ο μέχρι πρότινος επικεφαλής της ομάδας, Mike Krack, αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα επικεφαλής στελέχους πίστας, μετά από σχεδόν τρία έτη στον θωκό του επικεφαλής όλου του οργανισμού.
Η σημερινή ανακοίνωση της Aston αναφέρει συγκεκριμένα: “Για να δώσουμε τη βέλτιστη επίδοση στο μονοθέσιο, τα Τμήματα Αεροδυναμικής, Μηχανικής και Επίδοσης, εξελίσσονται σε ξεχωριστές ομάδες για πίστα και AMR Technology Campus, με την κάθε ομάδα να αναφέρεται στον Andy”.
Ακόμα μια υψηλών προδιαγραφών προσωπικότητα που προσέλκυσε η ομάδα φέτος, αυτή του Enrico Cardile, που θα γίνει ο CTO της ομάδας, αναμένεται να αναλάβει τα καθήκοντα της εξέλιξης του μονοθεσίου στο εργοστάσιο, όταν τελειώσει η άδεια μετάβασής του από τη Ferrari.
“Ο Enrico αναμένεται να επιβλέψει την αρχιτεκτονική, τον σχεδιασμό και την κατασκευή των νέων μονοθεσίων”.
Υπενθυμίζεται πως ο Dan Fallows, που αποκτήθηκε από τη Red Bull ως τεχνικός διευθυντής το 2022, αποχώρησε τον περασμένο Νοέμβριο από την ομάδα του Lawrence Stroll.
The sun sets, but the work carries on. 🌅 pic.twitter.com/0hsfaZtkgM
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) January 9, 2025
Επίσης αβέβαιο παραμένει το μέλλον του Tom McCullough, διευθυντή επιδόσεων, που θα “διατηρήσει ηγετικό ρόλο στον οργανισμό”, βάσει και της σημερινής ανακοίνωσης.
Ο McCullough αποτελεί μέλος της ομάδας από το 2014, όταν και αποχώρησε από τη Sauber για το Silverstone. Έκτοτε, βίωσε αρκετές αλλαγές στη δομή και το όνομα της ομάδας, καθώς από την εποχή Force India, πλέον βρίσκεται στα πράσινα της Aston. Επικρατέστερο σενάριο είναι να πάρει κάποιον εποπτικό ρόλο σε κάποιες από τις άλλες αγωνιστικές δραστηριότητες, εκτός F1.
“Πέρασα τους τελευταίους τρεις μήνες κατανοώντας και αξιολογώντας την επίδοσή μας”, δήλωσε επί του θέματος ο Cowell. “Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος με την αφοσίωση, προσήλωση και σκληρή δουλειά της ομάδας αυτής”.
“Με την ολοκλήρωση του AMR Technology Campus και τη μετάβαση από το 2026 σε status πλήρως εργοστασιακής ομάδας, μαζί με τους στρατηγικούς μας συνεργάτες, Honda και Aramco, είμαστε σε μια τροχιά να γίνουμε ομάδα ικανή για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος”.
“Αυτές οι οργανωτικές αλλαγές αποτελούν φυσική εξέλιξη των πολυετών σχεδίων που έχουμε προγραμματίσει να υλοποιήσουμε και είμαι πολύ ενθουσιασμένος για το μέλλον”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!