Η επιτροπή της FIA Endurance επιβεβαίωσε τους κανονισμούς της Ισορροπίας και Απόδοσης (Balance of Performance) για το επόμενο σαββατοκύριακο στις κατηγορίες GTE-Pro και GTE-Am του αγώνα 24 ωρών του Le Mans, αποκαλύπτοντας και την νέα διαδικασία ανεφοδιασμού.
Οι ειδικοί των κανονισμών BoP στο Le Mans είδαν μόνο κάποιες μικρές αλλαγές σε σύγκριση με την περσινή έκδοση του αγώνα, με την Aston Martin Vantage GTE και την Ferrari 488 GTE Evo να παραμένουν στο ίδιο ελάχιστο βάρος 1246kg και 1279kg, αντίστοιχα.
Ωστόσο, στην Aston Martin δόθηκε μία μικρή αύξηση στην ενίσχυση του turbo σε όλα τα επίπεδα RPM σε σύγκριση με την διαμόρφωση του στον αγώνα του 2019, μαζί με αύξηση της χωρητικότητας καυσίμου κατά 1 λίτρο.
Η Porsche’s 911 RSR-19, η οποία θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο Le Mans, της έχει δοθεί ελάχιστο βάρος 1286kg με 30.0mm περιοριστή αέρα.
Αυτό είναι 20Kg αύξηση και 0.3mm μείωση στην δύναμη συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Porsche που συμμετείχε στο Le Mans πέρυσι αλλά είναι παρόμοια στο ύψος και συγκριτικά στην ισχύ που απέδιδε στους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA το 2019-2020, όπου χρησιμοποιήθηκε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα BoP.
Η κατηγορία GTE-Am είδε μία αύξηση 10kg στο ελάχιστο βάρος γενικά για την Porsche, την Ferrari και στα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου της Aston Martin το 2019, που θα κάνει το ντεμπούτο της στον αγώνα του La Sarthe.
Η επιτυχία αυτή, παρουσιάστηκε στην αρχή της χρονιάς 2019-2020, δεν ίσχυε όμως για τις κατηγορίες του Le Mans.
Νέα διαδικασία ανεφοδιασμού για τις κατηγορίες GTE
Επίσης ανακοινώθηκε μία καινούργια μέθοδος για τον υπολογισμό στον χρόνο του ανεφοδιασμού και στις δύο κατηγορίες GTE, μετά από αρκετές παραβιάσεις που σχετίζονταν με τα καύσιμα που είχαν ως αποτέλεσμα σε αρκετούς αποκλεισμούς αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια.
Η FIA αποφάσισε μία νέα φόρμουλα, όπου παρουσιάστηκε και έγινε δεκτή από όλους τους κατασκευαστές της GTE, που έχει υπόψη την μερική πληρότητα καυσίμου στο αυτοκίνητο.
Ο ελάχιστος χρόνος ανεφοδιασμού καυσίμου για πλήρες γέμισμα σε 14 γύρους stint στην GTE-Pro θα είναι 35 δευτερόλεπτα, με την GTE-Am να είναι στα 42 δευτερόλεπτα που σημαίνει ότι κάθε γύρος που ολοκληρώνεται ισοδυναμεί σε 2.5 δευτερόλεπτα στην GTE-Pro και 3 δευτερόλεπτα στην GTE-Am αναμονή στα pit για ανεφοδιασμό.
Οι εξισώσεις ανάλογα με το μήκος του stint, τον χρόνο των pit και των Full Course Yellows περιγράφονται παρακάτω:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!