Η Mercedes είναι αναποφάσιστη για το αν ή όχι θα υιοθετήσει ένα πλήρης πτερύγιο καρχαρία στο κάλυμμα του κινητήρα του μονοθεσίου της για το 2017, μετά από τη δοκιμή μιας νέας T-πτέρυγας στο Silverstone την Πέμπτη.
Η ομάδα του Brackley τράβηξε τα βλέμματα μετά την παρουσίαση της W08 όταν έβαλε την T-πτέρυγα μπροστά από το πίσω φτερό για κάποιους γύρους το απόγευμα.
Η ιδέα είναι πολύ διαφορετική από τις λύσεις που υιοθετήθηκαν από άλλες ομάδες, που έχουν όλες μέχρι στιγμής επιλέξει ένα πιο τυπικό πτερύγιο καρχαρία για να βοηθήσει τη ροή του αέρα πάνω από την πίσω πτέρυγα.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τα σχέδιά τους για το νέο αυτοκίνητο, ο διευθυντής μηχανικής Aldo Costa είπε ότι η Τ-πτέρυγα ήταν μια ιδέα που κοιτούσαν, αλλά και ότι ένα φυσιολογικό πτερύγιο καρχαρία θα μπορούσε επίσης να αξιολογηθεί κατά τις δοκιμές της Βαρκελώνης.
«Έχουμε δει πολλές φωτογραφίες από τα άλλα αυτοκίνητα, αλλά από τώρα και μέχρι τον πρώτο αγώνα θα έχουμε ένα συνεχές πρόγραμμα εξέλιξης», είπε.
“Όπως έχετε δει, το spec παρουσίασης ήταν χωρίς τη μικρή T-πτέρυγα, και στη συνέχεια το δοκιμάσαμε – και μετά θα συνεχίσουμε στη Βαρκελώνη μέρα με τη μέρα δοκιμάζοντας διαφορετικές διαμορφώσεις. Θα έχουμε, επίσης και μια μεγαλύτερη διαμόρφωση ουράς για να δοκιμαστεί σε συνδυασμό με τα νέα πίσω φτερά για τη Μελβούρνη.”
Οι ομάδες τις F1 έχουν μιλήσει αρκετά για έναν επιθετικό αγώνα αεροδυναμικής εξέλιξης στα πρώτα στάδια της σεζόν, και ο Costa αποκάλυψε ότι η Mercedes θα έχει πιθανότατα πλήρως νέα φτερά κατά την περίοδο του πρώτου grand prix της σεζόν στην Αυστραλία.
«Το αυτοκίνητο στην ουσία από τώρα μέχρι τη Μελβούρνη, θα αλλάξει όλη του την αεροδυναμική επιφάνεια», είπε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!