Όπως έγινε γνωστό, η Honda χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της MGU-H του κινητήρα της, με την ιαπωνική εταιρία να εστιάζει στη βελτίωση της αξιοπιστίας.
Μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν, η Honda έχει αντιμετωπίσει μια σειρά από αστοχίες στο συγκεκριμένο εξάρτημα του κινητήρα της – πάντως, τα σημάδια μέχρι το Σάββατο στο Silverstone ήταν θετικά, καθώς δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα.
Η τελευταία αποτυχία στην Αυστρία ήταν μια αναβαθμισμένη spec μέρος που είχε εισαχθεί στο Μπακού ως αντίμετρο σε ένα προηγούμενο θέμα που επικεντρώνεται γύρω από το έδρανο.
Και οι δύο οδηγοί της ομάδας χρησιμοποιούν τη νέα έκδοση της MGU-H, η χρήση της οποίας δεν επέφερε ποινή καθώς οι αλλαγές που έγιναν ήταν για λόγους αξιοπιστίας και επιτρέπονται από τους κανονισμούς.
«Υπάρχει μια μηχανική βλάβη με το έδρανο» είπε ο επικεφαλής της Honda, Yusuke Hasegawa, σε δημοσιογράφους το Σάββατο.
«Γι ‘αυτό και έχουμε ένα νέο ρουλεμάν και ένα νέο αντίμετρο για να προσπαθήσουμε να αποφευχθεί η φθορά».
Ο Alonso θα ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από το πίσω μέρος του grid, καθώς οι μηχανικοί της Honda επέλεξαν να αλλάξουν πολλά εξαρτήματα στον κινητήρα, κάτι που οδήγησε σε ποινή 30 θέσεων. Ο Hasegawa τόνισε ότι το σκεπτικό πίσω από αυτήν την επιλογή ήταν να έχει ο Alonso καινούρια μηχανικά μέρη για τον αγώνα.
Η Honda επιθυμεί να αποφύγει τις ποινές στον επόμενο αγώνα στην Ουγγαρία, όπου η διαμόρφωση της πίστας θεωρητικά προσφέρει στη McLaren-Honda μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες της για ένα καλό αποτέλεσμα μέσα στη σεζόν..
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!