Αν και ακόμα δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς θα είναι το νέο hypercar της Mercedes-AMG, σιγά-σιγά ωστόσο μαθαίνουμε περισσότερα σχετικά με τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του – μονάδα ισχύος από την F1, με υποτιθέμενα 1.000 ίππους και έναν κινητήρα που θα στροφάρει μέχρι τις 11.000 RPM. Αλλά μάντεψε! Για τα περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίζει, ο κινητήρας θα αντέχει μόνο 50.000 χλμ.
Σύμφωνα με το αφεντικό της Mercedes-AMG Tobias Moers, το “Project One”, θα κοστίσει 2.700.000€ τη στιγμή που θα βγει προς πώληση και θα είναι στους δρόμους το 2019. Ο κατασκευαστής θα φτιάξει μόνο 275 από αυτά, και θα πρέπει να το δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
Ο κινητήρας του “Project One” του 1.6-λίτρων turbo V6 και τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες, που θα τροφοδοτούν κάθε έναν από τους εμπρόσθιους τροχούς, ο στροφαλοφόρος άξονας και ο υπερσυμπιεστής του κινητήρα, θα αντέχουν μόνο 50 χιλιάδες χιλιόμετρα πριν να χρειαστούν επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τουλάχιστον, τόσο είπε ο Moers.
Αλλά αν το σκεφτείτε, 50.000 χλμ δεν γίνονται έτσι εύκολα σε αυτά τα είδη των αυτοκινήτων συχνά. Επιπλέον, δεν έχουμε κάθε κατασκευαστή να ενημερώνει κάθε πόσο καιρό οι κινητήρες υψηλής απόδοσης του διαρκούν για σύγκριση.
Έτσι, με το Διαδίκτυο να μη μπορεί να μας δώσει μια απάντηση σχετικά με το πόσο καιρό αντέχουν οι κινητήρες από συγκρίσιμα αυτοκίνητα, το μάθαμε μέσω μιας αντιπροσωπείας της McLaren σχετικά με τη ζωή του κινητήρα για την McLaren P1.
Είναι σύνηθες για τα P1 των πελατών που είναι σχεδόν τεσσάρων χρονών, συνήθως να έχουν μόνο 6.000 έως 8.000 χλμ καθώς το υβριδικό supercar δεν είναι ακριβώς ένα καθημερινό αυτοκίνητο οδήγησης.
Ο εκπρόσωπος της McLaren είπε ότι η εταιρεία δεν έχει συγκεκριμένα όρια για τη ζωή του κινητήρα της Ρ1, αλλά ότι υπάρχει μια P1 που ανήκε στο στόλο Τύπου της McLaren. Το αυτοκίνητο έχει κάνει πάνω από 80.000 “σοβαρά καταχρηστικά” χλμ, και το “σοβαρά καταχρηστικά” είναι κάτι που μπορεί σίγουρα να αναμένεται για ένα αυτοκίνητο δοκιμών από τον Τύπο, και ότι εξακολουθεί να είναι “υγιές χωρίς σημαντικές εργασίες στον κινητήρα, πέρα από τις τακτικές συντηρήσεις.”
Περισσότερα για το “Project One” μπορείτε να δείτε στο σχετικό άρθρο από την προ-παρουσίαση του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!