Την αιχμή της τεχνολογίας και των κανονισμών φαίνεται πως συνεχίζει να κυνηγά η Mercedes, με πλάνο από τη W12 να δείχνει μια νέα, διαφορετική διαμόρφωση στην περιοχή των καθρεφτών.
Αδιαμφισβήτητα, η Mercedes είναι η πιο πετυχημένη ομάδα της περασμένης δεκαετίας στη Formula 1. Ωστόσο, η επιτυχία αυτή για να διατηρηθεί απαίτησε πολλή δουλειά και συνεχή βελτίωση σε όλους τους τομείς.
Τα ασημί βέλη γνωρίζουν πως δεν υπάρχει πανάκεια στο άθλημα, καθώς η επιτυχία εξαρτάται από την τελειοποίηση κάθε πλευράς και έκφανσης του συνδυασμού μονοθέσιο κινητήρας, ενώ δεν θα πρέπει να μένει πέτρα αγύριστη στο κυνήγι της βελτίωσης και της εξέλιξης.
Η πρόσθεση μικρών κερδών σε πολλές περιοχές μπορεί εν τέλει να συσσωρευτεί σε ένα σημαντικό βήμα προόδου στην απόδοση. Η Mercedes έχει δείξει στο παρελθόν πως κοιτά και τις παραμικρές λεπτομέρειες. Φαίνεται πως για ακόμα μια φορά έψαξε αρκετά στο κομμάτι αυτό, μέσα από πλάνο της W12 από τη διαμόρφωση καθίσματος του Valtteri Bottas που δημοσιεύτηκε σήμερα.
Μια πιο προσεκτική ματιά στο πλάνο έδειξε πως η Mercedes δείχνει να έχει υιοθετήσει μια ενδιαφέρουσα αλλαγή στη βάση των καθρεφτών της, ως μέρος μάλλον προσπάθειας για βελτιστοποίησης της ροής του αέρα στο σημείο αυτό.
Οι καθρέφτες δείχνουν να έχουν μεγαλύτερη βάση απ’ ότι συνήθως, η οποία ωστόσο είναι πριονωτής μορφής (όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα με κίτρινο χρώμα). Αυτό δείχνει πως η ομάδα ψάχνει για έναν τρόπο ώστε να αξιοποιήσει την επιφάνεια αυτή για βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.
Η βάση του καθρέφτη έχει επίσης μια εξωτερική κλίση, ώστε να επηρεάζει η ροή του αέρα που περνά από το cockpit ακόμα περισσότερο. Στο πλάνο βέβαια φαίνεται πως το halo δεν είναι τοποθετημένο. Οι καθρέφτες και οι βάσεις τους είναι μια επέκταση της δομής αυτής από αεροδυναμική πλευρά, με την ομάδα να χρησιμοποιεί όλα αυτά τα σημεία ως τρόπο για βελτίωση της συνολικής απόδοσης του μονοθεσίου.
Η Mercedes είναι περίφημη για τέτοιες μικρές καινοτομίες, όπως το πρόσφατο σύστημα DAS ή οι πριονωτές αεροπροστασίες που υιοθέτησε το 2017 ως τρόπο για μείωση του αέρα που πέφτει πάνω στο κράνος των οδηγών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!