Η McLaren δοκίμασε στην πρώτη περίοδο των δοκιμών για το Grand Prix της Τοσκάνης μια νέα εμπρός πτέρυγα, στα πρότυπα αυτής που έχει η Mercedes, σε μια προσπάθεια της ομάδας να δει εάν είναι αρκετά καλή ώστε να χρησιμοποιηθεί κανονικά μέχρι το τέλος της σεζόν.
Το μονοθέσιο του Carlos Sainz δέχτηκε τη νέα πτέρυγα στο Mugello για λίγους γύρους στις αρχές του P1.
Η μύτη της πτέρυγας είναι αρκετά παρόμοια με τον σχεδιασμό που πρωτοέφερε η Mercedes, με μια στενή βασική δομή και στενά κατακόρυφα τμήματα. Επίσης, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα της εμπρός πτέρυγας, τα λεγόμενα capes έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα πλέον.
Η αλλαγή στη μύτη της πτέρυγας ανάγκασε τη McLaren να διεξάγει εκ νέου τεστ πρόσκρουσης, και θα πρέπει να λάβει απόφαση σχετικά με το σε ποια κατεύθυνση θα πάει στο συγκεκριμένο ζήτημα, μιας και στις 30 Σεπτεμβρίου επέρχεται το πάγωμα των βασικών εξαρτημάτων στα μονοθέσια.
Ο επικεφαλής της βρετανικής ομάδας, Andreas Seidl, υπέδειξε ότι η νέα μύτη είχε δώσει κάποια αρκετά υποσχόμενα στοιχεία στις δοκιμές αεροσήραγγας, και τώρα θα πρέπει να φανεί εάν αυτό ισχύει και εντός πίστας.
“Απλά θέλουμε να μαζέψουμε δεδομένα επειδή βρήκαμε μια σωστή κατεύθυνση σε αυτό το κομμάτι στην αεροσήραγγα”, δήλωσε ο Seidl. “Είναι κάτι που θέλουμε πρώτα να επιβεβαιώσουμε και εντός της πίστας, πριν πάρουμε στη συνέχεια αποφάσεις σχετικά με το εάν αυτό είναι κάτι που θέλουμε να το φέρουμε στα μονοθέσια αργότερα μέσα στη χρονιά”.
Ο Seidl δήλωσε επίσης πως η μύτη δεν ήταν έτοιμη ακόμα αρκετά ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα Grand Prix, αλλά τόνισε πως, εάν δουλεύει με βάση τα αναμενόμενα, θα μπορούσε να δοθεί το πράσινο φως να χρησιμοποιηθεί πριν το τέλος του Ευρωπαϊκού σκέλους των αγώνων.
“Δεν είναι ακόμα σε κατάσταση να το χρησιμοποιήσουμε σε αγώνα”, σχολίασε ο Γερμανός. “Επί της ουσίας σήμερα είναι μια πειραματική δοκιμή ώστε να πάρουμε κάποια δεδομένα εν συγκρίσει με αυτά που είδαμε στην αεροσήραγγα πριν λάβουμε την τελική μας απόφαση”.
“Θα περίμενα πως εάν αυτά είναι θετικά τότε μπορούμε να το φέρουμε μέσα στους επόμενους 2 ή 3 αγώνες εντός πίστας. Ελπίζουμε να είναι ένα αρκετά ξεκάθαρο κέρδος ώστε να μας ανεβάσει σε άλλα στάνταρντς”.
Η McLaren συνεχίζει να πιέζει στο κομμάτι της εξέλιξης με τα πλάνα της, έχοντας ήδη δοκιμάσει μέχρι στιγμής ορισμένα εξαρτήματα για τα νέα πατώματα του 2021 πριν μερικούς αγώνες.
Αν και τα βασικά στοιχεία του σασί είναι παγωμένα για του χρόνου, οι ομάδες μπορούν ακόμα να κάνουν μερικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, έτσι έχουν την προοπτική να βρουν περιοχές όπου θα έχουν κέρδη.
Οι αλλαγές στα πατώματα για του χρόνου έχουν στόχο να μειώσουν τα επίπεδα κάθετης δύναμης, ώστε τα ελαστικά της Pirelli να μπορούν να είναι περισσότερο σε θέση να αντέξουν τις αυξανόμενες δυνάμεις που ασκούν σε αυτά τα μονοθέσια και η ικανότητά τους να πιέζουν περισσότερο στις στροφές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!