Νέα δημοσίευση υποστηρίζει ότι, αν η Red Bull βρεθεί τελικά να έχει παραβιάσει το όριο κόστους της Formula 1 την προηγούμενη χρονιά, θα το έχει ξεπεράσει κατά λίγο.
Η συγκεκριμένη δημοσίευση έρχεται από το Sportsmail, όπου γίνεται αναφορά στις διαδόσεις που υποστηρίζουν ότι η παράβαση μπορεί να ξεπερνά τα $10 εκατομμύρια. Αυτοί οι ισχυρισμοί παρουσιάζονται ως υπερβολικοί και ψευδείς, με τη νεότερη δημοσίευση να κάνει λόγο για παράβαση της τάξης του $1 εκατομμυρίου, που πιθανότατα θα θεωρηθεί διαδικαστικό και όχι αντιαθλητικό πρόβλημα.
Τέτοιες διαδικαστικές παραβάσεις, σύμφωνα με τους κανονισμούς που ελέγχουν το όριο κόστους στο άθλημα, αφορούν θέματα όπως καθυστερημένη υποβολή αιτήσεων, λάθη και ανακρίβειες στα έγγραφα ή παράλειψη υποβολής.
Υπενθυμίζεται ότι, αναμενόμενα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull Christian Horner είχε αρνηθεί οποιαδήποτε παράβαση εκ μέρους της ομάδας, κάνοντας σκληρές δηλώσεις και κατηγορώντας άλλες ομάδες μέχρι και για συκοφαντική δυσφήμιση.
Ο Ted Kravitz του Sky Sports έχει επίσης φανεί πολύ πιο επιφυλακτικός γύρω από τα χρήματα που φημολογείται ότι έχουν ξοδέψει Red Bull και Aston Martin, κάνοντας λόγο για κακοπροαίρετες κινήσεις με σκοπό την πρόκληση αναταραχής (mischief making, κατά λέξη).
«Ακούω ότι όλες οι κουβέντες και ο θόρυβος στη Σιγκαπούρη για αρκετές ομάδες, δύο ομάδες που έχουν παραβιάσει το όριο κατά λίγο, που αποτελεί παράβαση των κανονισμών της Formula 1, έχουν καταλαγιάσει κάπως,» ανέφερε στον έτερο σχολιαστή Craig Slater.
«Αναρωτιέμαι αν υπήρχαν κάποιες κακοπροαίρετες κινήσεις, κάτι μέσα στη συνεχιζόμενη σαπουνόπερα μεταξύ Mercedes και Red Bull.»
Ακόμα και έτσι πάντως, το ενδεχόμενο παράβασης δεν αποκλείεται. Αν πρόκειται όντως για συγκριτικά μικρά ποσά, στο παιχνίδι μπαίνουν πολλοί παράγοντες και ερμηνείες.
«Μαθαίνω ότι ίσως, όταν οι βεβαιώσεις για το όριο κόστους βγουν, δε θα έχουμε μεγάλες εκπλήξεις, αλλά θα υπάρχουν σημεία που θα χρήζουν ερμηνείας.
Και σε αυτό αναφερόταν ο Christian Horner της Red Bull στη Σιγκαπούρη. Έλεγε, κοιτάξτε, όπως με όλους τους νέους κανόνες, υπάρχουν σημεία που πρέπει να ξεκαθαριστούν και να εξηγηθούν, κάτι που αρνήθηκε η Mercedes.
Η πλευρά τους είναι πως εδώ μιλάμε για κανόνες. Και αν ξοδέψεις περισσότερα, το μονοθέσιό σου κινείται ταχύτερα. Και αν είναι να ξοδέψεις μέχρι κάποια χρήματα, τότε αυτός είναι ο κανόνας ώστε το μονοθέσιό σου να μην είναι ταχύτερο. Οπότε περιμένουμε και βλέπουμε.»
Το περιθώριο ολοκλήρωσης της διαδικασίας λήγει σήμερα, οπότε σύντομα θα ξέρουμε αν τελικά υπάρχουν παραβάσεις.
Δυστυχώς όμως, αν όντως βρεθούν παρατυπίες, τα πράγματα εξακολουθούν να παραμένουν θολά. Οι κανονισμοί δεν είναι σαφείς στο ποιες τιμωρίες εφαρμόζονται για όσες ομάδες ξεπεράσουν το όριο κόστους, δίνοντας μονάχα δυνατότητες χωρίς να παραθέτουν συγκεκριμένες ποινές για συγκεκριμένες παραβάσεις.
Σε περίπτωση που όλες οι ομάδες βρεθούν να έχουν ακολουθήσει τους κανονισμούς, το κεφάλαιο μπορεί να κλείσει. Μια μικρή παράβαση ωστόσο, που είναι αυτό που φαίνεται να υποδεικνύουν και οι πιο επιεικείς δημοσιεύσεις, μπορεί να ανοίξει πολύ μεγάλη συζήτηση με άγνωστη κατάληξη.
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!