Σίγουρος πως μπορεί να υπερασπιστεί την αδυναμία της Yamaha στη τελική ταχύτητα στο Grand Prix της πατρίδας του, στη πίστα του Mugello, δηλώνει ο Valentino Rossi.
Συζητώντας στο paddock το βράδυ του Σαββάτου στο Mugello πέρυσι, αφού ο Valentino Rossi είχε γίνει ο γηραιότερος αναβάτης που είχε κατακτήσει pole position από τον Jack Findlay το 1974, ένας από τους μηχανικούς του είπε:
«Οι άνθρωποι μιλάνε για την ηλικία του, πόσο καιρό το κάνει αυτό και πώς είναι ακόμη τόσο παρακινημένος. Αλλά ξεχνούν ότι είναι επίσης πολύ απλά γρήγορος. Θέλω να πω, σήμερα η μοτοσυκλέτα ήταν αρκετά καλή για τις δύο πρώτες σειρές. Αυτός έκανε τη διαφορά».
Ο γύρος του, 39χρονου τότε, Ιταλού σε 1:46.208δ ήταν ένα νέο ρεκόρ πίστας για το Mugello, παρά το μειονέκτημα 10km/h τελικής ταχύτητας σε σχέση με τις Ducati, οι οποίες τερμάτισαν τον αγώνα στη πρώτη και δεύτερη θέση, με τον Rossi να ολοκληρώνει το βάθρο μπροστά στους θαυμαστές του.
Ενώ ο Rossi δεν έχει κερδίσει στο Mugello από τότε που τελείωσε το εκπληκτικό σερί νικών του στο Grand Prix της πατρίδας του από το 2002 έως το 2008, έχει βρεθεί στο βάθρο ή έχει ξεκινήσει τον αγώνα από την πρώτη γραμμή τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η έλλειψη τελικής ταχύτητας της Yamaha θα είναι ακόμη πιο μεγάλη το 2019, με την Honda έτοιμη να ανταγωνιστεί την Ducati για την πρωτιά στη μεγαλύτερη ευθεία της σεζόν.
Όμως, ο Rossi, ο οποίος έχει επιλέξει το παλαιότερο fairing της Yamaha στους περισσότερους αγώνες φέτος, λόγω της μικρότερης οπισθέλκουσας, αλλά και κάθετης δύναμης, σε σχέση με το τελευταίο σχέδιο, είναι σίγουρος ότι μπορεί να «υπερασπιστεί» και λίγοι αποκλείουν μία ακόμη δόση της «μαγείας του Mugello» από τον Ιταλό κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
«Χαίρομαι που ήρθε η ώρα για το Mugello, είναι ένα ιδιαίτερο Σαββατοκύριακο και ένας ειδικός αγώνας για όλους τους Ιταλούς αναβάτες», δήλωσε ο Rossi. «Έχει μία φανταστική ατμόσφαιρα, αλλά είναι επίσης δύσκολο το να το διαχειριστείς με όλους τους οπαδούς, όμως είναι πραγματικά υπέροχο».
«Είναι μία από τις πιο όμορφες πίστες της χρονιάς και είναι μία που μου αρέσει πολύ, αλλά θα είναι δύσκολο γιατί όλοι είναι πολύ γρήγοροι».
«Το Mugello χρειάζεται λιγότερη επιτάχυνση από χαμηλή ταχύτητα, οπότε πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να είμαστε γρηγορότεροι απ’ ό,τι στο Le Mans, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι υπάρχει μία πολύ μεγάλη ευθεία. Σίγουρα αυτό θα είναι το αδύναμο σημείο μας, αλλά αν δουλέψουμε καλά, μπορούμε να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας».
«Πρέπει να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να είμαστε ανταγωνιστικοί και να δώσουμε το μέγιστο».
Ο «Γιατρός» έχει πάρει δύο βάθρα και μία εκκίνηση από την πρώτη γραμμή αυτή τη σεζόν, οδηγώντας οκτώ γύρους στη πρωτοπορία και βρίσκεται στην τέταρτη θέση του παγκόσμιου πρωταθλήματος, 23 βαθμούς πίσω από τον Marc Marquez της Repsol Honda.
Η περσινή pole στο Mugello έληξε ένα αρνητικό σερί 25 αγώνων για τον Rossi, ο οποίος είναι πλέον 32 αγώνες δίχως νίκη στο MotoGP.
«Ο Valentino είναι πάντα πολύ παρακινημένος, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο ίσως είναι ακόμη περισσότερο, αν αυτό είναι δυνατό, επειδή είναι στο σπίτι του και ήταν κοντά στο βάθρο στον τελευταίο αγώνα», δήλωσε ο Massimo Meregalli.
Ο Franco Morbidelli της Petronas Yamaha είναι ο επόμενος καλύτερος αναβάτης της Yamaha όσον αφορά τη συγκομιδή βαθμών φέτος, όγδοος στο πρωτάθλημα, πριν τον αγώνα στο Mugello. Ο teammate του Rossi στην εργοστασιακή Yamaha, Maverick Vinales, είναι δέκατος στην κατάταξη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!