Το GP της Στυρίας είχε διαφορετική εξέλιξη για τους δύο οδηγούς της McLaren, Carlos Sainz και Lando Norris. 9ος τερμάτισε τον αγώνα ο Ισπανός, με τον Norris να τερματίζει 5ος μετά από δύο εξαιρετικούς τελευταίους γύρους.
Τα πράγματα προμηνύονταν εξαιρετικά για τον Carlos Sainz πριν το ξεκίνημα του αγώνα. Εκκίνηση από την 3η θέση, με μια όλο και πιο ανταγωνιστική McLaren αποτελούσαν σημάδια ενός πολλά υποσχόμενου αγώνα. Ωστόσο, λόγω και ενός πολύ κακού pitstop, ο Ισπανός τερμάτισε 9ος, με μοναδική παρηγοριά τον 1 βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Βίοι αντίθετοι για τον έτερο οδηγό της McLaren, Lando Norris. Ο νεαρός, αν και εκκινούσε 9ος, εκμεταλλεύτηκε την πολύ καλή απόδοση που είχε με τη μέση γόμα, καθώς και τη διαμάχη Stroll-Ricciardo και το ατύχημα του Sergio Perez, ώστε να τερματίσει εν τέλει 5ος.
Ας δούμε αναλυτικά τις δηλώσεις των οδηγών, καθώς και αυτές του επικεφαλής της ομάδας, Andreas Seidl.
Carlos Sainz, 9ος:
“Ήταν μια απογοητευτική μέρα για μένα. Χάσαμε πολλούς βαθμούς μετά από ένα πρόβλημα στο pitstop. Στο πρώτο μέρος του αγώνα, βρισκόμασταν 5οι με καλό ρυθμό και διαχείριση της διαφοράς από τα πιο πίσω μονοθέσια. Δυστυχώς, είχαμε ένα κακό pitstop, το οποίο σήμαινε πως βγήκαμε εν μέσω κίνησης στην πίστα. Έπρεπε να πιέσω πάρα πολύ και πολύ νωρίς ώστε να κλείσω τη διαφορά που δημιουργήθηκε, και αυτό εξάντλησε τη μπαταρία μου και εν τέλει περιόρισε τη δυναμική των ελαστικών μου για το δεύτερο μέρος του αγώνα”.
“Ήταν μια απ’ αυτές τις μέρες όπου τίποτα δεν πάει όπως το θες. Πλέον, είναι ώρα να γυρίσουμε σελίδα και να επιστρέψουμε για τον επόμενο αγώνα ισχυρότεροι, αλλά χάσαμε μια πολύ καλή 5η θέση σήμερα. Χάνουμε και κερδίζουμε ως ομάδα, έτσι θα προσπαθήσουμε να ανακάμψουμε στην Ουγγαρία την επόμενη εβδομάδα”.
Lando Norris, 5ος:
“Είχαμε έναν πολύ καλό αγώνα σήμερα. Αρχικά, η ομάδα έκανε εκπληκτική δουλειά με τη στρατηγική και έκανα καλή δουλειά με τη διαχείριση της μέσης γόμας στο πρώτο stint. Φτάσαμε στον 39ο γύρο πριν αλλάξουμε ελαστικά και αυτό ήταν ένα από τα σημαντικά στοιχεία στον αγώνα μας που επέτρεψε να είμαστε τόσο δυνατοί στο δεύτερο stint, όπου βγήκαμε με τη μέση γόμα και ήμασταν από τους ταχύτερους της πίστας σε κάποια σημεία. Καταφέραμε να ανέβουμε από 10οι μέχρι την 5η θέση, με τρία από τα προσπεράσματα στους τελευταίους δύο γύρους”.
“Ήταν ένας αγώνας όπου έπρεπε να προχωρήσω προς τα μπροστά και να μην διατηρήσω τη θέση μου, όπως έπρεπε την περασμένη εβδομάδα. Ήταν πιο πολύ ένας αγώνας επιθέσεων και προσπεράσεων, το οποίο ήταν ωραίο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τον εαυτό μου, αλλά ακόμα περισσότερο από την ομάδα, και το ότι πήραμε κάποιους παραπάνω βαθμούς από τον ταχύτερο γύρο του Carlos. Ήταν πραγματικά δύο πολύ ωραία σαββατοκύριακα και ένα εξαιρετικό ξεκίνημα στη σεζόν. Απλά χρειάζεται να προσπαθήσουμε να το διατηρήσουμε αυτό και στον επόμενο αγώνα”.
Andreas Seidl, επικεφαλής της McLaren:
“Ήταν ο δεύτερος σερί αγώνας εδώ στην Αυστρία και είχαμε άλλη μια καλή απόδοση από την ομάδα και τους δύο οδηγούς. Είναι εξαιρετικό να βλέπουμε και τα δύο μονοθέσια να τερματίζουν στους βαθμούς, επιβεβαιώνοντας πως κάνουμε πρόοδο προς τη σωστή κατεύθυνση. Μπορούσαμε να δούμε πως τόσο σε στεγνές όσο και σε βρόχινες συνθήκες, έχουμε ένα καλό μονοθέσιο που μπορεί να παλέψει με τον ανταγωνισμό, κάτι που είναι πολύ ενθαρρυντικό για την πρόοδό μας. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε εάν μπορούμε τώρα να κουβαλήσουμε αυτή την απόδοση και το momentum στην Ουγγαρία και σε άλλες πίστες με διαφορετικά χαρακτηριστικά”.
“Θέλουμε να ζητήσουμε συγνώμη από τον Carlos για το θέμα που είχαμε στο pitstop του, το οποίο έκανε τον αγώνα του πιο δύσκολο απ’ ότι θα έπρεπε. Η καθυστέρηση του κόστισε αρκετές θέσεις στην πίστα και τον έβαλε μέσα σε έντονη κίνηση, κάτι που κατέστρεψε τα ελαστικά του και δεν του επέτρεψε να παλέψει για τη θέση που άξιζε σήμερα. Ο Carlos όμως δεν τα παράτησε και έκανε εξαιρετική δουλειά, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο, για δεύτερη σερί φορά από την ομάδα μας. Ο Lando έδειξε πως είναι μαχητής, παρά τον πόνο που είχε κατά το σαββατοκύριακο. Συνέχισε να αποδίδει και ανέβηκε επίπεδο όταν πραγματικά είχε σημασία, ειδικά στο δεύτερο μισό του αγώνα και ξανά με κάποιους εκπληκτικούς γύρους. Εξαιρετική ομαδική δουλειά μεταξύ των δύο οδηγών, που άλλαξαν θέσεις στην πίστα όταν χρειαζόταν”.
“Ευχαριστούμε επίσης τη Renault, η οποία διασφάλισε πως θα μπορούσαμε να εξάγουμε το μέγιστο από τον κινητήρα και να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου σε διάφορες καιρικές συνθήκες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!