Το γεγονός αυτό δεν σταμάτησε τον πρόεδρο της FIA Jean Todt απ’το να υποστηρίξει τους σιωπηλούς τούρμπο κινητήρες.
Οι οπαδοί της Formula 1 ανά τον κόσμο έχουν ενώσει τις φωνές τους ενάντια στα φιμωμένα, τούρμπο, V6 μοτέρ. Το άθλημα έκανε την μεγάλη αλλαγή στην υπερτροφοδότηση το 2014, και από τότε όλοι αναρωτιούνται αν ποτέ θα ακούσουν τα απόκοσμα ουρλιαχτά των V10 ή αργότερα των V8. Λοιπόν, σας έχω κάποια άσχημα νέα…Σύμφωνα με τον πρόεδρο της FIA, δεν πρόκειται να συμβεί κάποια (ατμοσφαιρική) αλλαγή σύντομα.
Ο Jean Todt ερωτώμενος σχετικά με την πιθανότητα επιστροφής των μεγάλων ατμοσφαιρικών κινητήρων στην F1 απάντησε: «Δεν θα είναι αποδεκτοί από την κοινωνία. Εχουμε την ευθύνη να διευθύνουμε έναν οργανισμό που τον παρακολουθεί η παγκόσμια κοινότητα. Και η παγκόσμια κοινότητα δεν θα το δεχθεί αυτό.»
«Βέβαια, είμαι σίγουρος πως αν λέγαμε πάμε πίσω στους κινητήρες που είχαμε πριν 10 χρόνια, πολλοί κατασκευαστές δεν θα το δεχόταν. Είμαι πεπεισμένος πως τουλάχιστον οι 3 από τους 4 [κατασκευαστές] θα έφευγαν», πρόσθεσε.
Επίσης, υποστήριξε την επιλογή του αθλήματος να μείνει «πράσινο», αναφέροντας μια ενδιαφέρουσα στατιστική σχετικά με την πραγματική περιβαντολογική μόλυνση ενός αγώνα.
«Όταν βλέπεις όλη την έμφαση που έχει δοθεί στην κλιματική αλλαγή, στην μόλυνση, πιστεύω πως έχουμε υποχρέωση να συμμετάσχουμε. Είναι αλήθεια πως ένας αγώνας θα προκαλέσει λιγότερη μόλυνση στο περιβάλλον απ’ότι μια πτήση απ’το Παρίσι στη Νέα Υόρκη, αλλά πρέπει να είμαστε παράδειγμα προς μίμηση», ανέφερε. «Και για να είσαι παράδειγμα δεν μπορούμε να αφήσουμε τους εαυτούς μας να παράγουν αχρείαστη μόλυνση, είναι απλά είναι λάθος image»
Παρόλο που φαίνεται σαν καλή ιδέα να παρουσιάζεται η F1 σαν «πράσινη» στον έξω κόσμο, οι οπαδοί και θεατές που ενδιαφέρονται για στοιχεία όπως ο ήχος και ο ενθουσιασμός που έρχεται μαζί του, μπορεί να μην συμμερίζονται την συγκεκριμένη οικολογική τακτική του πρωταθλήματος. Φαντάζομαι πως πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2020 ώστε να δούμε που θα μας πάει το μέλλον της Formula 1.
Εσύ τι λες, πρέπει η Formula 1 να θυσιάσει την έξαψη των V10 σε βάρος της turbo οικολογίας;
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!