Η Mercedes έφερε στη Suzuka μερικές αλλαγές, κυρίως στα πλαϊνά του μονοθεσίου, στην προσπάθειά της να κλείσει το χάσμα που εσχάτως έχει δημιουργηθεί με τη Ferrari.
Ύστερα από την καλοκαιρινή διακοπή και την εισαγωγή ενός επιτυχημένου πακέτου αναβαθμίσεων στη Σιγκαπούρη, η Ferrari έχει ξεπεράσει σε ρυθμό τη Mercedes, η οποία δεν είχε δώσει μέχρι στιγμής κάποια απάντηση στους τελευταίους αγώνες.
Πλέον, η γερμανική ομάδα απάντησε, φέρνοντας στο Ιαπωνικό Grand Prix ένα μικρό πακέτο αναβαθμίσεων με σκοπό να ασκήσει πίεση στη Ferrari.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, υποσχέθηκε πως η Mercedes θα δοκίμαζε “μερικά πράγματα που θέλουμε να εξερευνήσουμε” στη Suzuka, επεσήμανε όμως πως η ομάδα δεν έχει σχέδια για περαιτέρω αναβαθμίσεις μέσα στη χρονιά.
Πλέον, όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα, το πλαϊνό περιστρεφόμενο πτερύγιο έχει χωριστεί σε τρία μέση: με πράσινο βέλος φαίνεται το μπροστινό κάθετο τμήμα, το οποίο παραμένει ως έχει, όμως το κεντρικό οριζόντιο τμήμα που σηματοδοτείται με κόκκινο βέλος αποτελείται από 5 αντί για 4 μέρη και δεν εκτείνονται μέχρι κάτω από το πλαϊνό στοιχείο που εδράζεται στα πλαϊνά του μονοθεσίου.
Και αυτό το πλαϊνό στοιχείο όμως έχει δεχτεί αλλαγές. Όπως δείχνει και το μοβ βέλος, αυτό πλέον αποτελείται από δύο τμήματα, με σκοπό πιθανώς τη δημιουργία στροβιλισμών. Το οριζόντιο τμήμα, που βρίσκεται πάνω από τα πλαϊνά του μονοθεσίου, χρησιμοποιείται για παραγωγή άνωσης, όμως έτσι θα μπορεί να κατευθύνει αέρα προς το κεκλιμένο επίπεδο στα πλαϊνά του μονοθεσίου.
Ο διαχωρισμός του σε δύο μέρη επιτρέπει στην ομάδα να επεκτείνει το κάθετο τμήμα πιο πολύ προς τα πάνω. Μέσα στη σεζόν, η Mercedes συνεχώς κάνει αλλαγές στα περιστρεφόμενα πτερύγιά της και στη διαρρύθμιση στα πλαϊνά του μονοθεσίου, με σκοπό πάντα την εξαγωγή περισσότερης επίδοσης.
Στο ξεκίνημα της χρονιάς, το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε είχε τρία περιστρεφόμενα πτερύγια, όμως η αλλαγή προς μια μεγαλύτερη εστίαση στα οριζόντια στοιχεία υποδεικνύει μια αρκετά τροποποιημένη προσέγγιση στην διαχείριση του βρόμικου αέρα από τα ελαστικά.
Χρησιμοποιώντας μια μίξη οριζόντιων και κάθετων μερών, οι αεροδυναμιστές της Mercedes έχουν περισσότερες επιλογές για να διασπάσουν τον τυρβώδη αέρα και να τον αξιοποιήσουν προς όφελός τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!