Ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Paolo Ciabatti, που υποστήριξε ότι η Ducati θα στηρίξει ισότιμα τους Bagnaia, Bastianini αλλά και τον Jorge Martin, στη μάχη του Παγκόσμιου Τίτλου για το 2023.
Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής Bagnaia θα πλαισιωθεί στην εργοστασιακή ομάδα από τον τέσσερις φορές νικητή αγώνων Bastianini το 2023, αφού ο τελευταίος επικράτησε του Jorge Martin της Pramac στην άτυπη μάχη για την εργοστασιακή θέση που άδειασε με την μετάβαση του Jack Miller στην ΚΤΜ.
Υπήρχαν πολλά σημεία κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2022, στα οποία οι Bagnaia και Bastianini διασταύρωσαν τα ξίφη τους, κυρίως στον προτελευταίο γύρο της σεζόν στη Μαλαισία, όταν ο πρώτος θα μπορούσε να είχε κλειδώσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα.
Στη συνέχεια, η Ducati έπρεπε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με μια δυνητικά τεταμένη σχέση μεταξύ των δύο αναβατών ως μέλη της ίδιας ομάδας από το 2023 – αν και ο Ciabatti ξεκαθάρισε τον περασμένο Νοέμβριο ότι είναι «πολυτέλεια» να έχει τη σύνθεση που έχει.
Σε συνέντευξή του στις δοκιμές της Sepang, ο Ciabatti είπε ότι δεν έχουν γίνει συζητήσεις από τότε σχετικά με το νούμερο ένα αναβάτη στην ομάδα και πιστεύει ότι ο Bastianini θα είναι πιο «ήρεμος» από ότι πέρυσι.
«Αυτό που έπρεπε να διευκρινιστεί είχε ήδη γίνει πέρυσι», δήλωσε ο Ciabatti στη Sepang. «Ο Enea ήθελε να αποδείξει ότι του άξιζε η εργαστηριακή μοτοσυκλέτα.»
«Τώρα που την έχει, η νοοτροπία του έχει αλλάξει και έχει καταλάβει ότι πρέπει να συνεργαστεί με τον Pecco. Τους βλέπουμε και τους δύο με τις ίδιες δυνατότητες να παλέψουν για όλα.»
«Πέρυσι, ο Enea είχε διαφορετικό κίνητρο από τώρα. Ελπίζω να μην κάνω λάθος, αλλά πιστεύω ότι θα είμαστε αρκετά ήρεμοι γιατί ξέρει ότι πλέον έχει μεγαλύτερη ευθύνη».
Όμως ο Ιταλός επικεφαλής της Ducati δεν περιόρισε την μάχη του τίτλου μόνο στους εργοστασιακούς αναβάτες, αλλά συμπεριέλαβε και τον Jorge Martin.
Το συμβόλαιο του Martín με την Ducati κι λήγει στο τέλος του 2024, παρόλο που ο αναβάτης μπορεί να αποχωρήσει οικειοθελώς αν θέλει στο τέλος του επόμενου έτους. Για να μην συμβεί αυτό, τα στελέχη της Ιταλικής εταιρίας σχεδιάζουν να δημιουργήσουν την καλύτερη κατάσταση γύρω του, ώστε δυνητικά να μείνει στην ιστορία ως ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής που στέφεται με ιδιωτική ομάδα, μετά τον Valentino Rossi, το 2001.
Όπως ο θρύλος από την Tavullia είχε την ευκαιρία, έτσι κι ο Martín θα αγωνιστεί με μία Desmosedici πανομοιότυπη μηχανολογικά με αυτή των Bagnaia και Bastianini, και με την ίδια ακριβώς μεταχείριση από την εταιρεία. Τουλάχιστον αυτό διαβεβαιώνουν οι ιθύνοντες της Ducati.
«Πιστεύω ότι ο Jorge θα είναι ένας από τους αναβάτες που θα παλέψουν για αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Πέρυσι αγωνίστηκε με μια μοτοσυκλέτα που αρχικά έπρεπε να αναπτυχθεί περισσότερο από ότι περιμέναμε. Επιπλέον, η εισαγωγή των αγώνων σπριντ ευνοούν την εκρηκτικότητά του», σύμφωνα με ο Paolo Ciabatti. Ο άνδρας από το Τορίνο δεν δίστασε στο ελάχιστο όταν ρωτήθηκε για τις πραγματικές πιθανότητες που έχει το #89 για να προσθέσει τον δεύτερο τίτλο του, τον πρώτο στην κατηγορία των 1000cc.
«Ο Martin θα έχει όλη την απαραίτητη υποστήριξη από την Ducati για να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με την Pramac. Αν η Ducati ήθελε να αποτρέψει αυτό, δεν θα του έδιναν το ίδιο υλικό με τους αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, με την ίδια ακριβώς τεχνική υποστήριξη.» συνεχίζει ο υπεύθυνος πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα την απάντηση του. «Ο Jorge έχει τις ίδιες πιθανότητες με, για παράδειγμα, τον Enea. Μπορώ να το επιβεβαιώσω 100%. Πέρυσι, όταν ο Pecco διεκδικούσε τον Παγκόσμιο Τίτλο, δεν επεμβαίναμε ποτέ και νομίζω ότι ήταν πολύ ξεκάθαρο», τονίζει ο Ciabatti.
Η Ducati απόλαυσε ένα καθαρό τριήμερο δοκιμών στη Μαλαισία, με τον αναβάτη της VR46, Luca Marini, να βρίσκεται στην κορυφή των συνδυασμένων φύλλων χρόνων με 1m57.889s στη μοτοσυκλέτα προδιαγραφών 2022 μπροστά από τον Bagnaia.
Οι εργοστασιακές αναβάτες ένιωσαν ότι το 2023 Desmosedici ήταν ήδη στο επίπεδο της μοτοσυκλέτας που κέρδισε τον τίτλο του 2022 και τώρα θα αναζητήσουν βελτιώσεις στη δεύτερη δοκιμή στην Πορτογαλία τον επόμενο μήνα πριν ξεκινήσει η σεζόν στις 26 Μαρτίου στην πίστα Algarve International.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!