Διαφορετική αισθητική ετοιμάζει η McLaren για τους επόμενους δύο αγώνες, καθώς τα μονοθέσια πρόκειται να χρησιμοποιήσουν ένα εορταστικό χρωματικό σύνολο που τιτλοφορείται ‘Future Mode’ στα Grand Prix της Σιγκαπούρης και της Ιαπωνίας, ως μέρος συνεργασίας με το χορηγό τους OKX.
Lando Norris και Daniel Ricciardo θα έχουν στα μονοθέσια τους νέον ροζ πινελιές και καλλιτεχνικές προσθήκες σε στυλ cyberpunk στα καλύμματα του κινητήρα μαζί με το παραδοσιακό τους πορτοκαλί, με το λογότυπο του χορηγού να έχει φυσικά εξέχουσα θέση. Αιτία αυτού η επιστροφή της Formula 1 στην Άπω Ανατολή για πρώτη φορά από το 2019, την προπανδημική εποχή.
Αισθητική αναβάθμιση για τα δύο αυτά αγωνιστικά σαββατοκύριακα θα έχουν προφανώς και οι φόρμες των οδηγών.
‘Future Mode’ είναι και το όνομα της κοινής καμπάνιας ανάμεσα στη McLaren και την εταιρεία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων OKX.
Μιλώντας για την κίνηση, ο CEO της McLaren Zak Brown δήλωσε ότι η επιστροφή της Formula 1 στη σημαντική ασιατική αγορά, για πρώτη φορά από την έναρξη της πανδημίας, είναι κάτι που άξιζε επιπλέον προσοχής και προσπάθειας.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα γιορτάσουμε τη συνεργασία μας με την OKX μέσω αυτών των τολμηρών, έντονων χρωμάτων στο μονοθέσιο για τους επερχόμενους αγώνες στην Ασία,» είπε συγκεκριμένα.
«Η McLaren και η OKX είναι ενωμένες στο να προχωρούν μπροστά και να προσπαθούν πάντα να ξεπεράσουν τα όρια, και η ‘Future Mode’ καμπάνια είναι μια ευκαιρία να υποστηρίξουμε αυτές τις αξίες μαζί στην παγκόσμια σκηνή.
Είναι φανταστικό που επιστρέφουμε στη Σιγκαπούρη και στην Ιαπωνία και αυτές οι απίστευτες πίστες προσφέρουν εξαιρετικό φόντο για να γιορτάσουμε μαζί το όραμα της συνεργασίας μας.»
Σε αντίστοιχο μήκος κύματος κινήθηκε βέβαια και ο Haider Rafique, CMO της OKX.
«Ήταν διασκεδαστικό για εμάς και τη McLaren το να σχεδιάσουμε το ιδιαίτερο σύνολο για την Ασία. Αυτά τα νέα χρώματα σηματοδοτούν την άφιξη τολμηρών νέων τεχνολογιών, τις οποίες στηρίζει η OKX. Ο cyberpunk σχεδιασμός που δημιουργήσαμε είναι φόρος τιμής στην επιρροή του Web3 στην παγκόσμια κουλτούρα και φέρνει αυτήν τη συναρπαστική νέα συνεργασία στην πίστα.»
Ως μια πολύ προβεβλημένη διαφημιστική κίνηση, τα χρώματα αυτά αναμενόμενα θα διατεθούν και στο επίσημο βιντεοπαιχνίδι F1 2022 από τον επόμενο μήνα.
Πέραν της προβολής πάντως, η γενική πρόληψη και πεποίθηση μεγάλου μέρους του κοινού είναι ότι τέτοιοι εορταστικοί αισθητικοί σχεδιασμοί φέρνουν κακή τύχη. Μένει να φανεί αν αυτή η συνεργασία θα αποφέρει και βαθμούς στο πρωτάθλημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!