Ο Adrien Fourmaux αναμένεται να είναι οδηγός της Hyundai Motorsport το 2025, αναλαμβάνοντας full-time το τρίτο i20 N μετά από μια πετυχημένη σεζόν στην M-Sport.
Έχοντας πετύχει 5 βάθρα φέτος με το Ford Puma της M-Sport, ο Γάλλος είχε συνδεθεί εδώ και καιρό με μια πιθανή μετακίνηση στους Κορεάτες.
Πλέον, τόσο ο Fourmaux όσο και ο συνοδηγός του, Alex Coria, αναμένεται να τρέχουν για λογαριασμό του Alzenau του χρόνου, όντας πλέον teammates με τους Thierry Neuville, τον νέο πρωταθλητή του WRC, αλλά και τον Ott Tanak, πρωταθλητή το 2019.
Η συμφωνία με τον Fourmaux αποτελεί αλλαγή ρότας για τη Hyundai αναφορικά με την προσέγγιση που ακολουθούσε για το τρίτο της αγωνιστικό. Παραδοσιακά, το τρίτο i20 N μοιράζονταν αρκετοί οδηγοί. Φέτος, μοιράστηκε “δια του τρία”, καθώς συμμετοχές πήραν οι Esapekka Lappi, Dani Sordo και Andreas Mikkelsen. Στη Hyundai, εντοπίζουν στο rotation αυτό τον χαμένο τίτλο στους Κατασκευαστές από την Toyota, έστω στο “παρά ένα”.
Μπορεί το μέλλον των τριών προαναφερθέντων να είναι άγνωστο αυτή τη στιγμή, όμως από την ομάδα δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ακόμα και ενός τέταρτου i20 μέσα στη σεζόν.
Ο Fourmaux κέρδισε τη συγκεκριμένη θέση μετά από ένα πολύ ώριμο, σταθερό και κατά τόπους εντυπωσιακό 2024 με την ημι-εργοστασιακή M-Sport, μέλος της οποίας αποτελούσε από το 2020. Χαρακτηριστικό είναι πως ο Fourmaux φέτος πέτυχε 45 περισσότερους βαθμούς απ’ όσους όλοι οι οδηγοί του τρίτου Hyundai συγκεντρωτικά.
Δεν ήταν και για τον ίδιο όμως ο δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα. Έχοντας κάνει το ντεμπούτο του με την Rally1 ομάδα πίσω στο 2022, ο Fourmaux υποβιβάστηκε στα Rally2 του 2023 μετά από μια γεμάτη λάθη σεζόν. Κατόπιν ενός προσεκτικού και ώριμου 2023, κέρδισε εκ νέου το εισιτήριο για τη μεγάλη κατηγορία.
Φέτος, η καλή ημέρα φάνηκε από νωρίς: βάθρο στον δεύτερο αγώνα στη Σουηδία, ενώ ακολούθησαν τρίτες θέσεις σε Κένυα, Πολωνία, Φινλανδία και Ιαπωνία. 5η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών στο τέλος της σεζόν για τον Γάλλο.
“Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα τρέχω για τη Hyundai Motorsport για το 2025. Είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα και τον Alex, ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε με την ομάδα”, δήλωσε ο Fourmaux που αναμένεται την επόμενη εβδομάδα να δοκιμάσει για πρώτη φορά και i20 N Rally1.
“Ως οδηγός, θες πάντα να βελτιώνεσαι και να πιέζεις τον εαυτό σου. Αυτό μου φαντάζει σαν το σωστό βήμα τη σωστή στιγμή. Η Hyundai έχει δυνατή παρουσία στο WRC εδώ και χρόνια και είμαι περήφανος που θα είμαι μέλος της για το μέλλον. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και θα δούμε πού θα μας οδηγήσει το ταξίδι αυτό”.
Η έξοδος του Fourmaux από την M-Sport για λογαριασμό της Hyundai έρχεται σε μια κάπως περίεργη συγκυρία για τους Κορεάτες, καθώς τίποτα δεν δείχνει εξασφαλισμένο για μετά το 2025. Πρόσφατα, η Hyundai Motorsport ανακοίνωσε τα πλάνα της για είσοδο στο WEC το 2026, υπό το brand της Genesis. Η κίνηση αυτή, ασφαλώς και σήκωσε αμφιβολίες αναφορικά με το πόσο βιώσιμο θα ήταν να διατηρηθεί και το project του WRC.
Check out how the team and @thierryneuville reacted to THAT moment at Rally Japan in the latest episode of Liaison, as we take you exclusively behind the scenes of one of the most dramatic WRC season finales ever 👀
📺 Tap below for the full video 👇#WRC #RallyJapan
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) November 30, 2024
Τί μέλλει γενέσθαι όμως και για την M-Sport, η οποία έχασε έναν οδηγό στον οποίο έδειχναν έτοιμοι να “ποντάρουν” το μέλλον τους. Η ομάδα του Malcolm Wilson αυτή τη στιγμή δεν έχει ανακοινώσει κανέναν από τους οδηγούς της για του χρόνου.
Αυτό που γίνεται αντιληπτό αυτή τη στιγμή είναι πως ο Gregoire Munster θα συνεχίσει να τρέχει πίσω από το τιμόνι του ενός Puma. Υψηλές πιθανότητες συγκεντρώνει και η περίπτωση του Martins Sesks, του Λετονού που σε ορισμένες περιστάσεις έβγαλε μάτια όταν του δόθηκε η ευκαιρία φέτος.
Επίσης καλές περιπτώσεις είναι και αυτές των Oliver Solberg και Nikolay Gryazin, που είχαν εξαιρετικές σεζόν στο WRC2 φέτος.
“Τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν στις επόμενες μία με δύο εβδομάδες”, δήλωσε μετά το Rally Ιαπωνίας ο Richard Millener, επικεφαλής της ομάδας.
Σε κάθε περίπτωση, το WRC της επόμενης χρονιάς αναμένεται με ανακατατάξεις και αλλαγές!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!