Με τρία Ford Puma Rally1 θα παραταχθεί η M-Sport στο Rally Monte Carlo, το οποίο ανοίγει την αυλαία του πρωταθλήματος 2023 στο WRC.
Οι διοργανωτές του event επιβεβαίωσαν πως οι συμμετοχές για το Rally έφτασαν στο μέγιστο των 75 για το 2023, με συνολικά 10 αγωνιστικά να είναι της κατηγορίας Rally1.
Με την M-Sport να μην έχει ανακοινώσει ακόμα το οδηγικό της line-up για την επόμενη σεζόν, είναι μέχρι στιγμής γνωστό πως τρία Puma θα τρέξουν στα βουνά της Νότιας Γαλλίας.
Το ένα εξ’ αυτών θα ανήκει σίγουρα στον Ott Tanak, ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα που τον ανέδειξε μετά από μια ταραχώδη διετία στη Hyundai, με την οποία έληξε πρόωρα η συνεργασία τους.
Μαζί με τον Εσθονό, ανακοινώθηκε πως full σεζόν θα κάνει ως οδηγός της ομάδας και ο νεαρός Γάλλος, Pierre-Louis Loubet, εξαργυρώνοντας τις φετινές του θετικές εμφανίσεις, παρά το γεγονός πως έτρεξε μονάχα σε λίγους αγώνες.
Ακόμα μένει, ωστόσο, να γίνει γνωστή η ταυτότητα του τρίτου οδηγού της ομάδας, τόσο αναφορικά με το Rally Monte Carlo, όσο και εις βάθος όλου του 2023.
Για τον περσινό νικητή του ιστορικού αυτού αγώνα, Sebastien Loeb, τα πράγματα δείχνουν δύσκολα. Ο Γάλλος πολυπρωταθλητής θα τρέξει και στο Rally Dakar, το οποίο τελειώνει στις 15 Ιανουαρίου. Δύο ημέρες μετά, μόλις στις 17 του μήνα, ξεκινά η σεζόν του WRC.
Ο πρόεδρος της ομάδας, Richard Milener, δήλωσε πως θέλει σίγουρα να δει ξανά τον Loeb να τρέχει με το Puma στα χιονισμένα βουνά του Rally, ωστόσο ξεκαθάρισε πως μια τέτοια επιστροφή θα είναι “δύσκολη”.
“Προφανώς και θα θέλαμε να φέρουμε ξανά τον Seb να οδηγήσει αλλά θεωρώ πως θα είναι δύσκολο κάτι τέτοιο για το Monte Carlo, δεν θα σταματήσουμε να προσπαθούμε ωστόσο”, δήλωσε στο Motorsport.com ο Milener.
“Προς το παρόν, πρέπει να ρίξουμε όλους μας τους πόρους στον Ott και στο μέτωπο αυτό πρέπει να φανούμε πιο ρεαλιστές”.
Υπενθυμίζεται πως ο Loeb πέρυσι, πέραν της νίκης στο Monte, έτρεξε σε τρεις ακόμα αγώνες για την M-Sport, ένας εκ των οποίων και το δικό μας Rally Acropolis, εκεί όπου ξεκίνησε δυναμικά την πρώτη μέρα, ωστόσο έχασε τις ελπίδες διάκρισης ύστερα από πρόβλημα στο Puma του νωρίς το Σάββατο.
“Είναι θέμα χρηματοδότησης”, πρόσθεσε ο Milener όταν ρωτήθηκε για το σκέλος των διαπραγματεύσεων με τον Loeb. “Θα έχουμε δύο οδηγούς κορυφαίου επιπέδου, κάτι που συνοδεύεται με το ανάλογο κόστος”.
Spotted 👀 at @pirellisport HQ in Milan 🇮🇹 pic.twitter.com/ShWiWeSiKb
— M-Sport (@MSportLtd) December 14, 2022
Η M-Sport βρίσκεται σε συζητήσεις και με τον Gus Greensmith, ο οποίος έτρεξε όλη τη σεζόν πέρσι με την ομάδα. Υπάρχει ωστόσο φημολογία πως ο Βρετανός συζητά και με την Toyota για πιθανή συμμετοχή με ένα Yaris Rally1 της ιαπωνικής φίρμας.
Η Toyota συζητά το ενδεχόμενο ενός τέταρτου Yaris μέσα στη σεζόν, με τον Katsuta να είναι πλέον full-time οδηγός και τον Sebastien Ogier να συμμετέχει part-time για ακόμα μια σεζόν. Βάλτε στην εξίσωση και τους Kalle Rovanpera και Elfyn Evans και μένει μισή σεζόν στο 4ο Yaris της ομάδας προς εύρεση οδηγού.
Εάν στο Monte Carlo δεν βρεθεί κανείς εκ των Loeb ή Greensmith, στην M-Sport σκέφτονται να δώσουν το τρίτο Puma σε κάποιον ιδιώτη. Στη σεζόν που τελείωσε, ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης έτρεξε σε Rally Acropolis, Rally Safari και Rally Ισπανίας με την ομάδα ενώ και ο Ιταλός Lorenzo Bertelli έκανε εμφάνιση στη Νέα Ζηλανδία.
Η οριστική λίστα εισόδου για το Rally Monte Carlo αναμένεται να κοινοποιηθεί στις 9 Ιανουαρίου.
Τελευταία ενημέρωση: Με τον Ιορδάνη Σερδερίδη θα παραταχθεί εν τέλει στο Monte Carlo η M-Sport, με τον Έλληνα οδηγό να τρέχει σε έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες των motorsport.
Μένει να φανεί τις επόμενες ημέρες εάν θα υπάρξει και 4ο Puma…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!