Η Alpine Elf Endurance Team επιβεβαίωσε ότι θα αγωνιστεί χωρίς αλλαγές στο πλήρωμα των οδηγών ενόψει της σεζόν 2022 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής.
Οι Nicolas Lapierre, Matthieu Vaxiviere και Andre Negaro θα συνεχίσουν να μοιράζονται το μονοθέσιο κατηγορίας LMP1 την Alpine A480 Gibson, η οποία πρόκειται να έρθει αντιμέτωπη με τα μονοθέσια LMH των Toyota, Peugeot και Glickenhaus στην κορυφαία κατηγορία Hypercar.
Η Signatech θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το πρόγραμμα της Alpine, με τους δύο Γαλλικούς οργανισμούς να είναι έτοιμοι για την 10η χρονιά μαζί στους αγώνες.
Ο υπεύθυνος της ομάδας Signatech, Philippe Sinault δήλωσε ότι η Alpine και το prototype παλαιότερης γενιάς LMP1 θα παραμείνει στο grid για δεύτερη σεζόν υπό το σήμα της Alpine. Το μονοθέσιο πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο WEC πίσω το 2018 ως Rebellion R13.
Ο Sinault είχε αναφέρει επίσης ότι το πλήρωμα των οδηγών θα παραμείνει το ίδιο, κάτι το οποίο επιβεβαιώθηκε την Τετάρτη.
Οι Lapierre, Vaxiviere και Negrao τερμάτισαν στην 3η θέση στις κατατάξεις του παγκοσμίου πρωταθλήματος πέρυσι και βρέθηκαν στο βάθρο και στους 6 αγώνες του πρωταθλήματος.
Στα Highlights συμπεριλαμβάνεται ο τερματισμός στην 3η θέση του 24ωρου αγώνα στο Le Mans και η pole position για τον Vaxiviere στο Portimao, αν και η Toyota πήρε όλες τις νίκες με την GR010 Hybrid στην πρώτη χρονιά συμμετοχής με το LMH.
“Καθώς μπαίνουμε στον 10 χρόνο συνεργασίας με την Alpine, ήταν σημαντικό για εμάς να βασιστούμε στο ίδιο τρίο των οδηγών οι οποίοι οδήγησαν την Alpine στην κατηγορία Hypercar,” δήλωσε ο Sinault.
“Οι Andre, Matthieu και Nicolas έχουν ενσαρκωθεί απόλυτα με αυτό το πρόγραμμα. Αυτοί, όπως και εμείς, έχουν κάνει τα πάντα για να συνεχίσουμε την συνεργασία μας φέτος.
“Εμείς σχεδόν καταφέραμε να βρούμε μία ισορροπημένη προσπάθεια με άριστες διαπροσωπικές σχέσεις, δύο βασικούς παράγοντες επιτυχίας για τους αγώνες αντοχής.
“Αυτοί τροφοδοτούνται από το πνεύμα της ομάδας και είναι η ιδανική κατάσταση για την ομάδα καθώς μας δίνουν πολύ ηρεμία και μας δίνουν μία γερή βάση για τις επόμενες προκλήσεις. Η εμπιστοσύνη έχει ήδη καθιερωθεί, κάτι το οποίο θα μας εξοικονομήσει αρκετό χρόνο.
“Την ίδια στιγμή, η περίοδος εκτός αγώνων ήταν πολύ μικρή, αλλά δουλέψαμε σκληρά για να βελτιώσουμε το πακέτο μας.
“Με την άφιξη νέων συμμετεχόντων στην κατηγορία, τα τεχνικά στοιχεία πιθανότατα θα εξελιχθούν και έχουμε κάνει τεράστια πρόοδο εργασίας ώστε να έχουμε ακόμη μία καλύτερη σεζόν από πέρυσι.
“Πρέπει να είμαστε φιλόδοξοι στην κορυφαία κατηγορία και να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε καθημερινά ώστε να ανταποκριθούμε σε αυτή την υψηλού κύρους και συναρπαστική πρόκληση.”
Τα πλάνα της Alpine για την 2023 του WEC δεν είναι ξεκάθαρα ακόμη, με την ORECA και το μονοθέσιο A480 να μένει εκτός σταδιακά καθώς κατασκευάζονται τα νέα μονοθέσια LMDh τα οποία θα καταφθάσουν στην κορυφαία κατηγορία.
Η μάρκα της Renault κατασκευάζει ένα prototype LMDh το οποίο θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του το 2024.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!