Στη McLaren δηλώνουν πως χρειάζονται μια “μεγάλη βελτίωση” με το μονοθέσιο του 2023, καθώς δεν έχουν την πολυτέλεια του να σπαταλήσουν ακόμα έναν χρόνο όντας μίλια μακριά από τους πρώτους.
Η ομάδα του Woking ξεκίνησε μειονεκτικά το 2022 όταν τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τα φρένα της MCL36 στις δοκιμές του Bahrain στέρησαν πολύτιμα χιλιόμετρα εξέλιξης. Συνέπεια του παραπάνω ήταν να ξεκινήσει η σεζόν με τη McLaren στις πίσω θέσεις του midfield.
Μέσα στη διάρκεια της σεζόν ανακτήθηκε σημαντικός χρόνος, ωστόσο η συγκεκριμένη προσπάθεια απορρόφησε πόρους από άλλους τομείς στους οποίους η ομάδα ήθελε να εξελιχθεί, όντας πλέον στη θέση να παλεύει για την 4η θέση στους Κατασκευαστές με την Alpine.
Με όλες τις ομάδες να προσηλώνονται πλέον στο 2023, η McLaren γνωρίζει πως δεν πρέπει να βρεθεί του χρόνου σε θέση ανάλογη με τη φετινή, έτσι χρειάζεται να διασφαλίσει πως το πακέτο με το οποίο θα εκκινήσει την επόμενη σεζόν θα είναι αρκετά καλύτερο.
Έτσι, με τους κανονισμούς να παραμένουν εν πολλοίς ίδιοι το 2023, με κάποιες αλλαγές στην περιοχή του πατώματος να είναι η μοναδική εξαίρεση, στη McLaren δέχονται πως θα πρέπει να βελτιωθούν αρκετά περισσότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες μέσα στη χειμερινή διακοπή.
Ερωτώμενος από το Motorsport.com για το εάν η σχεδιαστική φιλοσοφία της MCL36 θα διατηρηθεί και στο επόμενο μονοθέσιο ή θα υπάρξουν θεμελιώδεις αλλαγές, ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, απάντησε: “Θα έχουμε μια μίξη των δύο”.
“Με τους τεχνικούς κανονισμούς να μένουν αρκετά ίδιοι, είναι αρκετά ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται να έχουμε επαναστατικές αλλαγές”.
“Αλλά, ταυτόχρονα, αναγνωρίζοντας πως οι πρώτες ομάδες είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο ταχύτερες από εμάς, είναι σαφές πως στοχεύουμε σε μεγάλα άλματα προόδου στον τομέα της εξέλιξης του μονοθεσίου”.
Ο τεχνικός διευθυντής της βρετανικής ομάδας, James Key, δεν έχει αμφιβολίες πως για να είναι μια σεζόν πετυχημένη θα πρέπει το μονοθέσιο εξ’ αρχής να είναι στο βέλτιστο επίπεδο, μιας και όταν μια ομάδα υπολείπεται στην αρχή της σεζόν, απαιτούνται πολλοί πόροι ώστε να συμβαδίσει εν τέλει με τους υπόλοιπους.
“Θεωρώ πως τα στάνταρ που έχουμε δει στις πρώτες τρεις ομάδες δείχνουν το τί θα πρέπει να μπορείς να καταφέρνεις”, σχολίασε στην ιστοσελίδα της ομάδας ο Key, αναφερόμενος στη φιλοσοφία των αναβαθμίσεων.
“Εάν μπεις στη σεζόν με ένα αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο, μπορείς να προσαρμόσεις την εξέλιξή σου και να κάνεις λιγότερα απ’ όσα κάναμε εμείς φέτος, ενώ εστιάζεις περισσότερο σε τομείς που νιώθεις πως θα είναι περισσότερο καθοριστικοί”.
“Σε αυτό το σημείο θέλουμε να βρεθούμε του χρόνου, μιας και δεν θα μπορούσαμε να διατηρήσουμε αυτούς τους επιθετικούς ρυθμούς εξέλιξης. Μπορούμε να μάθουμε πολλά από τη φετινή χρονιά, και η ομάδα έχει κάνει εξαιρετική δουλειά ώστε να πετύχει ό,τι πέτυχε”.
This time next week, we’ll be back under the lights.💡 We can’t wait! 🙌😍#SingaporeGP 🇸🇬 pic.twitter.com/pftNMrCulb
— McLaren (@McLarenF1) September 25, 2022
Αν και το ενδιαφέρον της McLaren πλέον έχει στραφεί στο 2023 και το πώς μπορεί να βρεθεί πιο κοντά με τις Red Bull, Ferrari και Mercedes, υπάρχουν ακόμα ορισμένες αναβαθμίσεις που θα κάνουν την εμφάνισή τους φέτος, στη μάχη της 4ης θέσης στους Κατασκευαστές.
Ο Key πρόσθεσε πάνω στο θέμα αυτό: “Αναφορικά με τα πακέτα αναβαθμίσεων που έχουμε φέρει φέτος, λειτουργήσαμε αρκετά επιθετικά”.
“Για κάθε εξελικτική διαδικασία, κάναμε πολλή δουλειά, διάρκειας πέντε με έξι αγώνων και κάθε πακέτο στη συνέχεια λειτουργούσε βάσει του προσδοκώμενου, δίνοντάς μας αρκετά δέκατα σε ρυθμό γύρου, κάτι για το οποίο είμαστε και ικανοποιημένοι”.
“Έχουμε ακόμα ένα πακέτο σε αναμονή, πάνω στο οποίο δουλεύουμε αυτή τη στιγμή και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν μικρές αναβαθμίσεις στους εναπομείναντες αγώνες. Θα έλεγα πως φέραμε πολλά πράγματα φέτος στην πίστα και πήραμε ό,τι θέλαμε μέσα απ’ αυτά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!