Η Honda θα παρουσιάσει τον πρώτο αναβαθμισμένο κινητήρα της για το 2019 αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, μετά από την ανακάλυψη ενός προβλήματος στον ελέγχο ποιότητας.
Οι οδηγοί της Red Bull, Max Verstappen και Pierre Gasly, και οι δύο Toro Rosso θα χρησιμοποιήσουν τον νέο κινητήρα στο Μπακού. Η Honda περιέγραψε τα βασικά πλεονεκτήματα του αναβαθμισμένου V6 κινητήρα τους ως “βελτιωμένη ανθεκτικότητα, διάρκεια ζωής και καλύτερη αξιοπιστία” και “μικρή βελτίωση στην απόδοση”.
Οι οδηγοί της Toro Rosso, Daniil Kvyat και Alexander Albon έχουν ήδη χρησιμοποιήσει δυο κινητήρες για την τωρινή σεζόν, ο Kvyat λόγω ενός προβλήματος που παρουσιάστηκε κατά την διάρκεια του πρώτου practice στην Κίνα και ο Albon λόγω της βαριάς σύγκρουσης που είχε στο τελευταίο practice του προηγούμενου Grand Prix.
Η έρευνα της Honda σχετικά με το πρόβλημα του Kvyat κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αφορούσε το “ζήτημα ελέγχου ποιότητας”. Είπαν ότι αποτελούσε “έναν από τους λόγους” που θα αλλάξουν σε αυτόν που αποκαλούν “Spec 2” κινητήρα και στα τέσσερα μονοθέσια για τον τέταρτο αγώνα της σεζόν, στο Μπακού.
Οι αλλαγές έθεσαν τους Kvyat και Albon στο χείλος των κυρώσεων, με την επόμενη αλλαγή να τους οδηγεί στη τελευταία σειρά εκκίνησης του grid. Στους οδηγούς επιτρέπονται τρεις κινητήρες, τούρμπο και MGU-H σε μια σεζόν, και δύο από τα ηλεκτρονικά συστήματα αποθήκευσης ενέργειας και ελέγχου MGU-K.
Θεωρήθηκε πιθανό ότι η Red Bull και η Toro Rosso θα ξεπεράσουν αυτό το όριο και θα υποβληθούν σε κυρώσεις αυτή τη σεζόν, καθώς η Honda συνεχίζει να αναπτύσσεται στην προσπάθειά της να πιάσει τη Mercedes και τη Ferrari.
Η μετάβαση σε ένα δεύτερο σύνολο εξαρτημάτων στον τέταρτο αγώνα εγγυάται αποτελεσματικά ότι οι Verstappen και Gasly θα χρειαστούν έναν τέταρτο κινητήρα, τουλάχιστον προς το τέλος της σεζόν.
Οι άλλοι κατασκευαστές, Ferrari και Mercedes, παραδοσιακά περιμένουν έως τον 7ο αγώνα στον Καναδά για να παρουσιάσουν την πρώτη αναβάθμιση της σεζόν.
Αλλά το Μπακού αποτελεί πίστα υψηλής ταχύτητας που φέρνει στο όριο τον κινητήρα και τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας της μονάδας ισχύος. Αυτό θα μπορούσε επίσης να συνέβαλε στην απόφαση της Honda να εισαγάγει μια νέα αναβάθμιση βασισμένη στην αξιοπιστία νωρίτερα από το κανονικό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!