Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc, θα αντιμετωπίσει ποινή για αλλαγή κινητήρα στον επερχόμενο αγώνα του Interlagos, όπως επιβεβαίωσε σήμερα η ιταλική ομάδα.
Ο Leclerc, ο οποίος αντιμετώπισε διαρροή λαδιού στην τρίτη περίοδο δοκιμών του GP Αμερικής, αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει έναν παλαιότερο κινητήρα στο Austin, και όπως επιβεβαίωσε η ομάδα, δεν θα επισκευάσει τον προβληματικό για την Βραζιλία, αλλά θα τοποθετήσει έναν καινούριο στο μονοθέσιο του Μονεγάσκου.
Αυτό σημαίνει ότι ο Leclerc θα έχει τουλάχιστον ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα στο Interlagos λόγω αλλαγής κινητήρα εσωτερικής καύσης, και μένει να δούμε αν τελικά η Ferrari θα προβεί σε περαιτέρω αλλαγές, όπως στην MGU-H ή στο turbo, κάτι που ουσιαστικά θα σημαίνει ότι ο οδηγός της Ferrari θα εκκινήσει από την τελευταία θέση.
“Ο Charles θα έχει μια νέα μονάδα ισχύος, καθώς η τελευταία είχε καταστραφεί το Σάββατο στο Austin, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσει μια πιο παλιά και λιγότερο ισχυρή έκδοση στο υπόλοιπο εκείνου του Σαββατοκύριακου”, είπε ο Binotto.
“Η τοποθέτηση μίας νέας μονάδας ισχύος σημαίνει ποινή στην εκκίνηση, αλλά θα πρέπει να επιστρέψουμε στο κανονικό μας επίπεδο επιδόσεων και να δείξουμε ανταγωνιστικότητα, για να τελειώσουμε την σεζόν με καλό τρόπο”.
“Αυτό θα είναι σημαντικό για να επιβεβαιώσουμε ότι σημειώνουμε πρόοδο με το μονοθέσιό μας, και να μπούμε δυναμικά στη δουλειά που έχουμε την χειμερινή περίοδο. Ξέρω ότι τόσο οι οδηγοί μας όσο και ολόκληρη η ομάδα είναι πλήρως επικεντρωμένοι σε αυτό.”
Η Ferrari δεν έφυγε με έναν καλό αποτέλεσμα από το πρόσφατο Αμερικανικό GP, με τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas, να επικρατεί στις κατατακτήριες του Σαββάτου αλλά και στον αγώνα της Κυριακής – με τον Leclerc να μην έχει ρυθμό και τον Vettel να εγκαταλείπει λόγω αστοχίας της πίσω ανάρτησης.
Πολλοί έσπευσαν να δηλώσουν ότι η πτώση της απόδοσης της Ferrari στο Austin οφείλεται στις διευκρινίσεις της FIA για την ροή των καυσίμων στους κινητήρες, υπονοώντας ότι η ιταλική εταιρία αναγκάστηκε να μειώσει την απόδοση του κινητήρα της.
Τέλος, η Ferrari δεν διευκρίνισε αν η νέα μονάδα ισχύος που θα τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο της Leclerc θα είναι ίδιων προδιαγραφών με εκείνη που είχε ξεκινήσει το σαββατοκύριακο στο Austin ή μια πρωτότυπη για το 2020 – το ντεμπούτο της οποίας αναφέρθηκε ως πιθανότητα για το Interlagos.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!