Ο Daniel Ricciardo της Red Bull θα τρέξει με μία παλαιότερη προδιαγραφή της μονάδας ισχύος της Renault στο Grand Prix της Ουγγαρίας αυτού του Σαββατοκύριακου σε σύγκριση με τον teammate του, Max Verstappen.
Ο Ricciardo εκκίνησε από τη 19η θέση στη Γερμανία μετά την τοποθέτηση μιας νέας MGU-K, μπαταρίας και μονάδα ελέγχου ηλεκτρονικών.
Η Renault αποφάσισε ότι ο Αυστραλός δεν θα πάρει νέο V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης, turbo και MGU-H, ενάντια στις προσδοκίες της Red Bull, και παρά αυτό το γεγονός δεν θα έκανε καμία διαφορά στην ποινή του.
Η άποψη της Renault ήταν ότι ο Ricciardo μπορούσε να κάνει αρκετά χιλιόμετρα με τους δύο εναπομείναντες κινητήρες του – τον Spec A με τον οποίο κέρδισε το Monaco και τον νεότερο Spec B που εισήχθη στον Καναδά – πριν μεταβεί στον Spec C, που είναι ακόμη σε ανάπτυξη αυτή τη στιγμή.
Αλλά ο Spec B απέτυχε κατά τη διάρκεια του αγώνα στη Γερμανία, και ο Ricciardo έχασε τον V6 και το turbo. Επέστεψε, λοιπόν, στον τελευταίο υγιή του κινητήρα, τον Spec A, για την Ουγγαρία.
Ως αποτέλεσμα, ο Ricciardo είναι πλέον εκτός συγχρονισμού με τον Verstappen, ο οποίος χρησιμοποιεί τον νεότερο Spec B.
Το αφεντικό της Renault Sport, Cyril Abiteboul, δεν μετάνιωσε για την απόφαση να μην δοθεί στον Ricciardo ένα πλήρες σύνολο νέων εξαρτημάτων στη Γερμανία.
«Αυτή τη στιγμή έπρεπε να αποφασίσουμε ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να εισαγάγουμε έναν νέο κινητήρα», δήλωσε στο Motorsport.com.
«Τότε είχαμε αυτή την αποτυχία, βάλαμε τον κινητήρα κάτω, ελέγξαμε το κομμάτι, και είναι η πρώτη φορά που είχαμε αστοχία σχετικά με αυτό το κομμάτι.
«Μπορεί να είναι ένα ελάττωμα που προέρχεται από τον προμηθευτή, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί πλήρως σε αυτό το χρονικό σημείο, αλλά αυτό ήταν κάτι από το πουθενά.
«Συνεπώς, συνεχίζω να λέω ότι με τις πληροφορίες που είχαμε τότε, πήραμε τη σωστή απόφαση.»
Ο Abiteboul αναγνώρισε ότι δεν ήταν ιδανικό που ο Ricciardo γύρισε τώρα πίσω στον Spec A, αλλά επέμεινε ότι ο Spec C αξίζει την αναμονή.
«Αυτό είναι ένα πλάνο που ακόμη επεξεργαζόμαστε, αλλά κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για την ικανότητα της Red Bull να παλέψει για νίκες, και ίσως για poles, αργότερα στη σεζόν.»
Ο Ricciardo δεν θα λάβει ποινή στην Ουγγαρία εκτός εάν έχει απροσδόκητη αστοχία στις δοκιμές ή στις κατατακτήριες, αλλά έχει αποδεχτεί ότι θα του επιβληθούν περαιτέρω ποινές σύντομα.
«Ας πούμε ότι όλα θα κυλίσουν ομαλά χωρίς προβλήματα αυτό το Σαββατοκύριακο», είπε. «Αλλά αυτό θα σημάνει λίγο περισσότερο πόνο σε κάποιο σημείο αμέσως μετά τη διακοπή.»
Δεν είναι βέβαιο ότι ο κινητήρας Spec C θα χρησιμοποιηθεί από τη στιγμή που ο Ricciardo θα λάβει έναν νέο κινητήρα στο Spa ή τη Monza και θα είναι διαθέσιμος για την αλλαγή αυτή, που είναι το πλάνο της Renault.
Εάν δεν συμβεί αυτό, θα πρέπει να πάρει άλλον Spec B για το επόμενο μέρος της σεζόν.
Ο Verstappen μπορεί ακόμα να πάρει έναν ακόμα V6, MGU-H και μπαταρία χωρίς ποινή.
Είναι γνωστό ότι ο Spec B που χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή έχει κάνει περίπου τα ίδια χιλιόμετρα με τη μονάδα που αστόχησε στο μονοθέσιο του Ricciardo στη Γερμανία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!