Η Alpine ετοιμάζεται να φέρει νέο, αναβαθμισμένο πάτωμα στη Σιγκαπούρη, το οποίο αναμένουν ότι θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα της κάθετης δύναμης.
Η ομάδα του Enstone έχει συνήθως το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο φέτος και αυτή είναι και η θέση που κατέχει προς το παρόν στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. 18 βαθμούς πίσω, η McLaren είναι ο μεγάλος τους αντίπαλος στη μάχη για τη διατήρησή της, με τις Red Bull, Ferrari και Mercedes να έχουν προ πολλού κατοχυρώσει την πρώτη τριάδα.
Τελικά η Alpine δεν πήρε βαθμούς στην Ιταλία, επιτρέποντας στον Lando Norris να μειώσει τη διαφορά με την έβδομη θέση του. Συνολικά είχαν μια μάλλον απογοητευτική εμφάνιση που είδε τον Esteban Ocon να μην μπορεί να ανακάμψει επαρκώς ύστερα από τις ποινές του στη σειρά εκκίνησης και τον Fernando Alonso να μην μπορεί να ανταγωνιστεί τη McLaren πριν τελικά εγκαταλείψει, αλλά θεωρούν ότι αυτό είχε να κάνει κυρίως με την ιδιαίτερη φύση της Monza, η οποία δεν ταιριάζει στην A522.
Ο Alan Permane φάνηκε σίγουρος ότι επρόκειτο για μεμονωμένη εμφάνιση, υποσχόμενος μια πολύ διαφορετική εικόνα στη Σιγκαπούρη, όπου η ομάδα θα έχει το προαναφερθέν νέο πάτωμα σε συνδυασμό με μια πίστα που ευνοεί περισσότερο το μονοθέσιό τους.
«Οπωσδήποτε πρόκειται για μοναδική περίπτωση,» δήλωσε σχετικά με το Ιταλικό Grand Prix.
«Έχουμε νέο πάτωμα για τη Σιγκαπούρη που θα μας δώσει τεράστια αύξηση στην κάθετη δύναμη. Θα είμαστε πίσω στη θέση που θα έπρεπε να είμαστε και ανυπομονούμε να δούμε τι θα γίνει εκεί και ιδιαίτερα στη Suzuka με αυτό το μονοθέσιο. Θα έχει ενδιαφέρον.»
Ο Permane παραδέχτηκε πάντως ότι η έλλειψη απόδοσης στη Monza ήταν μεγαλύτερη του αναμενόμενου, ιδίως ύστερα από την πολύ καλή εμφάνιση της Alpine στο Spa.
Στάθηκε επίσης στην ανάγκη εύρεσης απαντήσεων γύρω από τη φαινομενική πτώση της ομάδας στη διάρκεια του τελευταίου σαββατοκύριακου, με τα στοιχεία από τις δοκιμές της Παρασκευής να μην αντικατοπτρίζονται σε κατατακτήριες και αγώνα.
«Δεν περιμέναμε να έχουμε δυσκολίες. Νόμιζα ότι θα ήμασταν εντάξει.
Ήμασταν μια χαρά την Παρασκευή και αυτό είναι το θέμα, αυτό είναι που δεν καταλαβαίνουμε. Κάναμε δοκιμές για μεγάλες αποστάσεις χωρίς DRS, με πλήρη αεροδυναμική αντίσταση, και φαινόμασταν εντάξει. Ταχύτεροι από τη McLaren και ταχύτεροι από αυτούς με τους οποίους διαγωνιζόμαστε.
Προφανώς δεν ήμασταν τόσο γρήγοροι όσο οι τρεις πρώτες ομάδες αλλά δε φαινόταν να υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα. Είχαμε σίγουρα αρκετή αντίσταση αλλά θεωρήσαμε ότι ήταν η ταχύτερη προσέγγιση και έτσι αγωνιστήκαμε.»
Η σύγκριση των γύρων του Alonso την Παρασκευή και των αντίστοιχών του την Κυριακή άφησε πολλά ερωτηματικά, τα οποία καλείται να απαντήσει η Alpine.
«Νομίζω ότι πραγματικά είχαμε κάποια έλλειψη ρυθμού. Είχαμε δυσκολίες στις κατατακτήριες. Και οι δύο οδηγοί είπαν ότι έκαναν λάθη, το οποίο είναι ασυνήθιστο, οπότε προφανώς το μονοθέσιο ήταν δύσκολο στην οδήγηση.
Στον αγώνα δεν είχαμε ρυθμό και σίγουρα δεν είχαμε το ρυθμό του απογεύματος της Παρασκευής. Το απόγευμα της Παρασκευής ο Fernando δοκίμασε τα μεσαία ελαστικά και τα βρήκε φανταστικά.
Ήταν γρήγορος, νομίζω ότι έκανε γύρους στο 1:26.5 με γεμάτο ρεζερβουάρ, και δεν μπορούσαμε με τίποτα να το πλησιάσουμε αυτό την Κυριακή. Οπότε έχουμε δουλειά να κάνουμε για να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι συνέβη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!