Στην τρίτη και τελευταία ημέρα, όλοι οι αναβάτες προσπάθησαν να θέσουν το ταχύτερο χρόνο τους το πρωί – με πιο ζεστές θερμοκρασίες και κατά συνέπεια ταχύτερες συνθήκες διαδρομής – και οι δύο Danilo Petrucci και Andrea Dovizioso κατάφεραν να σπάσουν το προηγούμενο, ανεπίσημο καλύτερο γύρο (1:58.830) που είχε γίνει από τον Jorge Lorenzo πριν από ένα χρόνο ως εργοστασιακός αναβάτης της Ducati.
Ο Petrucci έκανε 32 γύρους, κάνοντας ένα φαινομενικό 1:58.239, που τον έβαλε στην πρώτη θέση. Ο Dovizioso τερμάτισε στην τέταρτη θέση, με προσωπικό καλύτερο 1:58.538, 0.299 δευτερόλεπτα πίσω από τον συμπαίκτη του με 36 γύρους. Οι αναβάτες δοκίμασαν επίσης ένα νέο fairing με διαφορετικό αεροδυναμικό προφίλ, δίνοντας θετική ανατροφοδότηση.
Οι ισχυρές επιδόσεις των Pecco Bagnaia και Jack Miller, αντίστοιχα δεύτερος και τρίτος στις Desmosedici GP της Pramac Racing Team, υπογράμμισαν περαιτέρω τη συνολική ανταγωνιστικότητα της Ducati κατά τη διάρκεια αυτών των δοκιμών.
“Σήμερα ξεκινήσαμε με το δεξί: έπρεπε να δοκιμάσω δύο “time attacks”, αλλά σε μια προσπάθεια, με ένα μεσαίο πίσω ελαστικό, και ήταν αρκετό.» είπε ο Danilo Petrucci που ήταν πρώτος με το – 1:58.239.
«Όταν είδα τον χρόνο του γύρου στο ταμπλό, ήμουν πραγματικά χαρούμενος. Μετά από αυτό συνεχίσαμε να δουλεύουμε σε μερικά καινούργια αντικείμενα. Δυστυχώς, όμως, έπεσα ενώ προσπαθούσα να δοκιμάσω ένα νέο fairing γύρω από το μεσημέρι. Δεδομένου ότι είχα και κάποια προβλήματα με φουσκάλες στα χέρια μου, αποφασίσαμε να σταματήσουμε λίγο πιο μπροστά από το πρόγραμμα για να ανακάμψω και να βεβαιωθούμε ότι θα είμαστε στο καλύτερο μας στις επόμενες δοκιμές στο Κατάρ. Συνολικά, ήταν μια πραγματικά θετική δοκιμή.”
Ο Andrea Dovizioso στο διπλανό γκαράζ σχολίασε: “Η δοκιμή ήταν θετική και ήταν πολύ σημαντικό να πιέσουμε στο όριο και πάλι, διότι έχουμε μόνο ένα ακόμα τεστ πριν ξεκινήσει η σεζόν και κατορθώσαμε να καταθέσουμε έναν ανταγωνιστικό χρόνο ακόμα και σε έναν γρήγορο γύρο αφού ήμασταν πραγματικά συνεπής στην προσομοίωση αγώνα χτες. Επίσης το να δούμε τόσες πολλές μοτοσυκλέτες Ducati στο μπροστινό μέρος επιβεβαιώνει ότι έχουμε μια καλή βάση. Έχουμε επίσης δοκιμάσει ένα νέο fairing με θετικά σχόλια. Είναι ακόμα νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα αλλά είμαι ευχαριστημένος με τη δουλειά εδώ και τώρα θα αναζητήσουμε περισσότερους τρόπους βελτίωσης ενόψει του Κατάρ”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!