Οι Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne της McLaren θα λάβουν μια ενημερωμένης αξιοπιστίας MGU-H από την Honda για το Ρωσικό Grand Prix της Formula 1 μετά από μια σειρά προβλημάτων στο Μπαχρέιν.
Τα επαναλαμβανόμενα ζητήματα της MGU-H οδήγησαν στην αποτυχία του κινητήρα του Alonso στα προκριματικά του Μπαχρέιν, ενώ ο Vandoorne απέτυχε να ξεκινήσει τον αγώνα, με την αιτία να πιστεύεται ότι σχετίζεται με το ίδιο στοιχείο.
Η Honda πραγματοποίησε προσωρινές διορθώσεις για να αποφύγει την επανάληψη των προβλημάτων κατά τη διάρκεια της διήμερης δοκιμής που ακολούθησε στο Μπαχρέιν, με τον Vandoorne να μπορεί να ολοκληρώσει ένα πλήρες πρόγραμμα δοκιμών χωρίς προβλήματα την δεύτερη μέρα.
Έκτοτε, ο Ιάπωνας κατασκευαστής εργάζεται για την επίλυση του προβλήματος και έχει κινηθεί για να εφαρμόσει αντίμετρα.
Και οι δύο οδηγοί θα τρέξουν με νέες MGU-H, οι οποίες έχουν ενημερωθεί από πλευράς αξιοπιστίας για την Ρωσία, αλλά πιστεύεται ότι δεν είναι ολοκαίνουργιες (new spec).
Αυτό σημαίνει ότι ο Vandoorne θα χρησιμοποιήσει την τέταρτη MGU-H της σεζόν, που σημαίνει ότι οποιαδήποτε μεταγενέστερη αλλαγή θα οδηγήσει σε ποινή στο grid. Ο Alonso θα χρησιμοποιήσει την τρίτη του.
“Μετά από ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Μπαχρέιν, είχαμε εξαιρετικά πολυάσχολες μέρες κατά τη διάρκεια των δοκιμών μέσα στη σεζόν”, δήλωσε ο επικεφαλής της Honda, Yusuke Hasegawa.
“Η ομάδα εργάστηκε σκληρά για να εφαρμόσει ορισμένα αντίμετρα για να βοηθήσει στην καταπολέμηση των ζητημάτων της MGU-H. Από τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών, πιστεύουμε ότι μπορέσαμε να επιβεβαιώσουμε την κατεύθυνση της λύσης μας ενάντια στο θέμα μετά την ολοκλήρωση 81 γύρων με τον Stoffel πίσω από το τιμόνι.”
Ο Vandoorne είπε ότι το πνεύμα ολόκληρης της ομάδας ανατράπηκε αφού η McLaren δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα την δεύτερη ημέρα της δοκιμής στο Μπαχρέιν.
“Μετά από μια δύσκολη περίοδο δύο εβδομάδων, η τελευταία μέρα της δοκιμής του Μπαχρέιν ήταν πολύ ενθαρρυντική τόσο για μένα όσο και για όλη την ομάδα”, δήλωσε Ήταν μια ώθηση που χρειαζόμασταν και μας έδωσε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για την κατεύθυνση που παίρνουμε σχετικά με όλο το πακέτο, οπότε πηγαίνουμε στο Σότσι με ένα καλύτερο συναίσθημα από ό, τι είχαμε την Κυριακή το βράδυ μετά από έναν απογοητευτικό αγώνα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!