Η Alpine και με τη βούλα πλέον αναμένεται να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes από το 2026, όταν ξεκινά και ο νέος κύκλος τεχνικών κανονισμών της F1.
Η μητρική Renault αποφάσισε και επίσημα στα τέλη Σεπτεμβρίου να εγκαταλείψει το πρόγραμμα εξέλιξης κινητήρων για τη F1 που λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο του Viry-Chatillon.
Ήταν ευρέως γνωστό πως ο Luca de Meo, επικεφαλής του Group Renault, καθώς και ο Flavio Briatore, ειδικός σύμβουλός του, ετοίμαζαν συμφωνία με τη Mercedes για προμήθεια κινητήρων, με τη συγκεκριμένη στρατηγική αλλαγή να επιβεβαιώνεται την περασμένη Τρίτη.
Η ανακοίνωση της ομάδας επίσης ανέφερε πως η Alpine θα έπαιρνε και κιβώτια από τη Mercedes επίσης, κάτι που θα διευκόλυνε στην ενσωμάτωση του γερμανικού κινητήρα στο σασί του μονοθεσίου της Alpine για το 2026.
“Η Alpine, η Mercedes-AMG High Performance Powertrains και η Mercedes-Benz Grand Prix, προχώρησαν σε συμφωνίες για τις υβριδικές μονάδες και τα κιβώτια ταχυτήτων, από το ξεκίνημα του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2026”, ανέφεραν από το Enstone.
“Η πολυετής συμφωνία θα φέρει τη Mercedes-Benz να προμηθεύει την Alpine με μονάδες ισχύος κατά τη διάρκεια της εποχής των νέων κανονισμών, από το 2026 έως και τουλάχιστον το 2030. Μαζί με τις μονάδες ισχύος, η Alpine θα προμηθεύεται επίσης από τη Mercedes και κιβώτια ταχυτήτων από το 2026”.
“Η ομάδα παραμένει προσηλωμένη στο να αποδώσει στο βέλτιστο δυνατό το 2024 και 2025”.
Μετά από ένα αναπάντεχο διπλό βάθρο στο Interlagos για τους Esteban Ocon και Pierre Gasly, η Alpine έκανε άλμα από την 9η στην 6η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, με το 2024 να έχει ξεκινήσει με το χειρότερο δυνατό τρόπο για τους Γάλλους.
Βάσει και του ρεπορτάζ του Motorsport.com, η Alpine διερευνά ακόμα το ενδεχόμενο να γυρίσει ξανά σε ίδια εξέλιξη κιβωτίων ταχυτήτων μετά το 2027, καθώς δεν υπάρχει πρόθεση για πλήρη εγκατάλειψη του συγκεκριμένου προγράμματος.
Έτσι, η Alpine ουσιαστικά αντικαθιστά την Aston Martin όσον αφορά την πελατειακή σχέση στην προμήθεια κινητήρων της Mercedes, καθώς η ομάδα του Lawrence Stroll αναμένεται να έχει αποκλειστική τεχνική συνεργασία με τη Honda από το 2026.
Μαζί με την Alpine, McLaren και Williams επίσης θα συνεχίσουν την προμήθεια κινητήρων από το Brixworth, με τη Mercedes να παραμένει ο κατασκευαστής με τους περισσότερους κινητήρες στο grid και μετά το 2026.
Μιλώντας αναφορικά με τις εσωτερικές αλλαγές στο Enstone, ο Briatore δήλωσε στο Sky Italia: “Φέτος κάναμε μεγάλη εκκαθάριση και θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο. Μόλις κάναμε ένα πραγματικά επαναστατικό βήμα προς το να διατηρήσουμε βιώσιμο το project του 2025”.
Putting in the graft ahead of the final leg of this 2024 season 😤💪 pic.twitter.com/5fEiLxdTWF
— BWT Alpine Formula One Team (@AlpineF1Team) November 16, 2024
Ο επικεφαλής της ομάδας, Oliver Oakes, πρόσθεσε από τη μεριά του πως οι μεγαλύτερες αλλαγές εντός της ομάδας θα λάβουν χώρα ενόψει της έναρξης του επόμενου πρωταθλήματος και εν αναμονή του 2026 που φέρνει μεγάλες αλλαγές σε τεχνικούς και αεροδυναμικούς κανονισμούς.
“Θεωρώ, αυτή τη στιγμή, πως τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει δραματικά από τώρα έως και το τέλος του χρόνου”, σχολίασε ο Oakes. “Θεωρώ πως το πραγματικό ταξίδι έχει να κάνει με το πως θα προχωρήσουμε στα επόμενα στάδια”.
“Υπάρχει πολλή υποστήριξη στο κομμάτι αυτό από τους Luca και Flavio. Στην πραγματικότητα, θεωρώ πως είμαι και λίγο ενθουσιασμένος γι’ αυτό. Απλά συνειδητοποιώ πως χρειάζεται αρκετός χρόνος. Τίποτα δεν προχωρά τόσο γρήγορα όσο ελπίζεις”.
“Θα πρέπει να έχεις υπομονή και να χτίσεις εμπιστοσύνη, επειδή η ομάδα αυτή έχει περάσει πολλά για κάποια χρόνια. Θα πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα κάνουμε πάντα τα σωστά βήματα προς τα μπροστά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!