Ο Fernando Alonso λέει ότι θα χρειαστεί ένα νέο κινητήρα για το Grand Prix του Μπαχρέιν αφού οι κατατακτήριες του Σαββάτου είχαν πρόωρο τέλος για τον ίδιο, όταν η μονάδα ισχύος της Honda έσπασε. Ο Alonso ήταν έτοιμος να ολοκληρώσει το πρώτο του γύρο στο Q2 όταν ο κινητήρας του τον εγκατέλειψε, με τον Ισπανό να οδηγεί σιγά-σιγά πίσω στα pits το μονοθέσιο του.
Ο οδηγός της McLaren είπε ό, τι ένας ήδη δύσκολος αγώνας πρόκειται να γίνει μόνο πιο δύσκολος εφόσον ξεκινά 15ος στο grid και με μια μηχανή που δεν θα είναι σε θέση να δοκιμάσει σωστά πριν από τον αγώνα.
“Είναι κρίμα, ο γύρος πήγαινε καλά”, είπε ο Alonso.
“Είχα βελτιωθεί μισό δευτερόλεπτο από το γύρο μου στο Q1, έτσι νομίζω ότι θα μπορούσα να ήμουν 13ος, 14ος, ίσως και 12ος, ανάλογα με τους άλλους. Αλλά όπως έμπαινα στην τελευταία στροφή ο κινητήρας χάλασε και έτσι μπήκα στο pitlane. Ήταν ήδη ένας σκληρός αγώνας, αλλά αυτό που συνέβει τον κάνει ακόμη πιο δύσκολο. Πρέπει να αλλάξουμε τη μονάδα ισχύος και χωρίς την ευκαιρία για τη βαθμονόμηση του κινητήρα πιθανότατα δεν θα τρέξουμε στον αγώνα με όλη τη διαθέσιμη ισχύ, η οποία είναι ήδη λίγη”.
Με αυτήν την αλλαγή κινητήρα ο Alonso θα ξεκινήσει τον τρίτο αγώνα της σεζόν με τη δεύτερη μονάδα ισχύος του για το 2017, ενώ οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν τέσσερις κινητήρες ανά έτος. Ο Ισπανός συνέχισε λέγοντας: “Ας ελπίσουμε να πάρουμε τις ρυθμίσεις σωστά, αλλά είναι πάντα καλό να έχεις τουλάχιστον μια περίοδο δοκιμαστικών για να ρυθμίσεις όσο το δυνατόν καλύτερα τον κινητήρα, γι ‘αυτό και περιμένω έναν δύσκολο αγώνα. Ήταν ήδη δύσκολος, αλλά τώρα θα είναι ακόμη περισσότερο. Συνήθως χρειαζόμαστε βοήθεια από τα μονοθέσια μπροστά, έτσι αύριο θα τη χρειαστούμε περισσότερο από ποτέ.”
Ο Alonso παραδέχθηκε ότι το πρόβλημα ήρθε στη χειρότερη δυνατή στιγμή. “Στις κατατακτήριες ποτέ δεν είναι εύκολα, γιατί δεν έχεις την ευκαιρία να πάρεις ένα νέο κινητήρα και να κάνεις μερικούς γύρους για να ρυθμίσεις και πάλι το μονοθέσιο”, είπε.
“Έτσι με αυτή την έννοια ήταν μια άτυχη στιγμή για εμάς, αλλά δεν το επιλέξαμε εμείς να συμβεί έτσι. Μακάρι να μην συνέβαινε αυτό και να αλλάζαμε τον κινητήρα μετά από τον προβλεπόμενο χρόνο ζωής του, λόγω των χιλιομετρικών αποστάσεων και όχι επειδή κατέρρευσε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!