Η McLaren αποκάλυψε στο σημερινό FP1 μια αρκετά επιθετική εκδοχή στα sidepods της MCL60, ως μέρος των ευρύτερων αλλαγών που έφερε η ομάδα ενόψει του GP της Σιγκαπούρης.
Η ομάδα του Woking έχει φέρει για το τριήμερο της Σιγκαπούρης ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων, το οποίο συμπληρώνει τη σωρεία αλλαγών που ξεκίνησαν στο μονοθέσιο από την Αυστρία, τον περασμένο Ιούλιο.
Στόχος των τελευταίων αυτών αλλαγών, είναι να βελτιωθεί η απόδοση του μονοθεσίου στις αργές καμπές, με τη Marina Bay να έχει αρκετές αργές, 90 μοιρών στροφές.
Οι αλλαγές, λοιπόν, που ήρθαν, αφορούν πολλές περιοχές του μονοθεσίου. Ωστόσο, η πιο προφανής στο μάτι είναι αυτή στην περιοχή των sidepods, η οποία έχει ένα αρκετά βαθύ κανάλι τύπου καταρράκτη, τη σχεδιαστική επιλογή για τη συγκεκριμένη περιοχή που βλέπουμε πως ακολουθούν μια-μια όλες οι ομάδες.
Με τη McLaren να έχει αλλάξει σημαντικά το σχήμα αλλά και το μέγεθος των εισόδων του αέρα στα sidepods, πλέον οι μηχανικοί μπόρεσαν να “σμιλεύσουν” στο κάλυμμα του μονοθεσίου μια μεγάλη “κοιλάδα” στην άνω περιοχή των sidepods, την ώρα που διατήρησαν το μεγάλο κόψιμο κάτω από τα sidepods, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου.
Οι αλλαγές στην περιοχή αυτή συμπίπτουν με αλλαγές στο κάλυμμα του κινητήρα, στόχος του οποίου επίσης είναι η καλύτερη ανακατεύθυνση του αέρα και η υποβοήθηση του πατώματος στο να παράξει περισσότερη κάθετη δύναμη.
Το ίδιο το πάτωμα έχει επίσης υποστεί αλλαγές, με νέες άκρες αλλά και διαφορετική διαμόρφωση στον διαχύτη, όλα με στόχο το να φέρουν περισσότερο αεροδυναμικό φορτίο.
Άλλες περιοχές που η McLaren έφερε αλλαγές είναι στα κατακόρυφα τμήματα των εμπρός και πίσω αεροτομών, στα αεροδυναμικά βοηθήματα του halo, καθώς και μια διαφορετική, προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της πίστας, beam πτέρυγα, σχεδιασμένη για μεγαλύτερα φορτία. Επίσης αλλαγές έγιναν και στην πίσω ανάρτηση, η οποία συνδυάζεται με αλλαγμένη γεωμετρία στους αεραγωγούς των φρένων, ώστε να υποβοηθηθεί η επίδοση στο πίσω μέρος της MCL60.
Τις συγκεκριμένες αλλαγές, πλάι στις οποίες θα έχει η ομάδα και νέο livery για Σιγκαπούρη και Ιαπωνία, θα έχει για αυτό το Σαββατοκύριακο μόνο ο Lando Norris, με τον Oscar Piastri να έχει ορισμένες εξ’ αυτών. Στη Suzuka, και τα δύο μονοθέσια θα βρίσκονται στο ίδιο spec.
¯\_(ツ)_/¯ https://t.co/i0sUdY3Wnt pic.twitter.com/g44soENoOw
— McLaren (@McLarenF1) September 15, 2023
Μιλώντας σχετικά με τις νέες αλλαγές, ο Lando Norris σχολίασε πως σκοπός αυτών ήταν η εύρεση ρυθμού στις αργές στροφές, μέρος που αποτελεί και σημαντική αδυναμία του μονοθεσίου φέτος.
“Από την Αυστρία και ύστερα, αυτό είναι το μέρος που θεωρούμε πως θα μας βοηθήσει να βελτιωθούμε περισσότερο”, σχολίασε ο Βρετανός οδηγός.
“Προφανώς, δεν θα ήθελα να πω πολλά για αυτό, μιας και δεν το έχουμε δοκιμάσει στην πίστα. Θα μιλήσω όταν το έχουμε δουλέψει αρκετά. Θεωρώ όμως πως πρόκειται για μια καλή βελτίωση”.
“Η ομάδα έχει δουλέψει τόσο σκληρά για να φέρει τα εξαρτήματα αυτά εδώ. Τα υπόλοιπα θα τα έχουμε στην Ιαπωνία επίσης. Έχουμε, λοιπόν, μπροστά μας κάποιους πολύ συναρπαστικούς αγώνες”.
Τον 4ο χρόνο έκανε ο Norris στο Practice 1 ενόψει του Grand Prix της Σιγκαπούρης. Με την πρώτη περίοδο δοκιμών, ωστόσο, να έχει παραδοσιακά μικρή αντιπροσωπευτικότητα για τον ρυθμό των μονοθεσίων, τα βλέμματα στη McLaren στρέφονται στο FP2 που ξεκινά σε λίγα λεπτά, εκεί που οι ομάδες δείχνουν περισσότερη από τη δυναμική του πακέτου τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!