Ένας αρκετά δύσκολος αγώνας έλαβε χώρα για τη Ferrari σήμερα στην πίστα του Paul Ricard, με τους δύο οδηγούς της να μένουν εκτός βαθμών, παρ’ όλο που είχαν ξεκινήσει εντός 10άδας.
Ο Carlos Sainz κατηγόρησε τη διαχείριση των ελαστικών ως το βασικό παράγοντα για την πτώση της απόδοσης των μονοθεσίων στο Grand Prix της Γαλλίας, τονίζοντας πως η υποβάθμιση των ελαστικών της SF21 ήταν διπλάσια σε σχέση με τα άλλα μονοθέσια.
Ο Sainz ξεκίνησε τον αγώνα από την 5η θέση, ως πρώτος δηλαδή στο mdifield. Στο πρώτο stint του αγώνα, ο Ισπανός κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του.
Μετά την αλλαγή ελαστικών όμως, στην οποία δέχτηκε το undercut των Charles Leclerc και Daniel Ricciardo, ο Sainz άρχισε να πέφτει στις πίσω θέσεις του grid, δυσκολευόμενος να βρει ρυθμό με τα ελαστικά και χάνοντας θέσεις από τους Norris, Gasly, Alonso, Vettel και Stroll.
Ο οδηγός της Ferrari τερμάτισε εν τέλει 11ος, εκτός βαθμών, ενώ την ίδια ώρα ο teammate του τερμάτισε ένα γύρο πίσω, στη 16η θέση, λόγω και ενός δεύτερου pitstop για παρόμοια θέματα.
“Είναι αρκετά ξεκάθαρο, αρκετά προφανές πως σήμερα κάναμε κάτι πολύ λάθος ώστε να είμαστε τόσο εκτός ρυθμού”, δήλωσε μετά τον αγώνα ο Ισπανός.
“Πρόκειται για έναν περιορισμό που έχει εμφανιστεί σε κάποιους αγώνες όπου πραγματικά δυσκολευόμασταν με graining στα μπροστά ελαστικά, δύο φορές περισσότερο από τους αντιπάλους μας”.
“Αυτό έγινε με μονοθέσια από τα οποία το Σάββατο ήμασταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ή και τρία δέκατα ταχύτεροι, όπως οι McLaren. Δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά σήμερα, προς το τέλος του αγώνα, ήταν 2 δευτερόλεπτα ταχύτεροι στον γύρο”
“Έτσι, είναι σαφές πως έχουμε περιορισμούς με τα ελαστικά, με τον τρόπο που τα λειτουργούμε. Είναι κάτι που θα χρειαστεί να αναλύσουμε, κάτι που πρέπει να προσπαθήσουμε και να βελτιώσουμε μέσα στη σεζόν”.
Ο Sainz δήλωσε πως ένιωσε ότι “κάτι δεν πήγαινε πολύ καλά” από την αρχή του αγώνα και δεν θεωρεί πως η ομάδα θα μπορούσε να κάνει κάτι διαφορετικό με τη στρατηγική ώστε να αποκαταστήσει το θέμα.
“Το πρόβλημα είναι πως όταν έχει τόση υποβάθμιση του ελαστικού όπως εμείς σήμερα, δεν έχεις περιθώρια αλλαγών με τη στρατηγική σου”, συνέχισε ο Ισπανός.
“Δεν έχεις περιθώρια άμυνας, δεν είναι ότι είμαστε και ταχύτεροι στις ευθείες επίσης”.
“Αλλά σήμερα ήμασταν πραγματικά πολύ εκτός ρυθμού. Απλά χάναμε απόδοση από τα ελαστικά μας με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τους άλλους. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κατανοήσουμε. Επειδή, θεωρώ πως αυτή τη στιγμή, αυτό μας έπιασε στον ύπνο”.
Ο Leclerc έκανε αλλαγή ελαστικών τρεις γύρους πριν τον Sainz και εν τέλει κατάφερε να πετύχει το undercut, ωστόσο στη συνέχεια δυσκολεύτηκε και αυτός, πέφτοντας στην κατάταξη.
“Ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες στη καριέρα μου στη Formula 1”, δήλωσε ο Leclerc.
“Απλά δυσκολευόμουν πάρα πολύ. Θεωρώ πως και τα δύο μονοθέσιά μας δυσκολεύονταν σε μεγάλο βαθμό. Για πέντε-έξι γύρους είχαμε καλά ελαστικά, και ήμασταν ανταγωνιστικοί. Στη συνέχεια, ακόμα και αν προσπαθούσαμε να προστατεύσουμε τα ελαστικά, έχαναν τόσο πολλή απόδοση”.
“Από την πλευρά μου, προσπαθήσαμε να κάνουμε και ένα δεύτερο pitstop προς το τέλος. Γνωρίζαμε πως θα βρισκόμασταν ούτως ή άλλως εκτός βαθμών, έτσι απλά επιχειρήσαμε ακόμα μια αλλαγή”.
“Αλλά στη συνέχεια τα πράγματα ήταν αρκετά περίπλοκα, επειδή είχαμε αρκετές μπλε σημαίες. Ήταν ένας αρκετά κακός αγώνας για μας. Θα πρέπει να κατανοήσουμε τί πήγε λάθος”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!