Το μέγεθος των αλλαγών που έφερε η Aston Martin στο μονοθέσιό της αποκαλύφθηκε σήμερα, με μια σειρά αναβαθμίσεων να αλλάζουν σημαντικά την εξωτερική εμφάνιση της AMR23.
Μέχρι στιγμής, η Aston δεν είχε προβεί σε αρκετές αλλαγές στο μονοθέσιό της, παραμένοντας συντηρητική στην προσέγγισή της, κάτι που ενισχύθηκε και από την καλή της εμφάνιση μέχρι τώρα. Με εξαίρεση την Ισπανία όπου έδειχνε να υστερεί φανερά από τις Mercedes και Ferrari, η Aston φέτος έχει ανέβει στο βάθρο σε όλους τους αγώνες, με μοναδική εξαίρεση το Αζερμπαϊτζάν.
Ωστόσο, στον επόμενο μόλις αγώνα μετά τη Βαρκελώνη, η ομάδα έχει έρθει στον Καναδά με μια γενναία σειρά αλλαγών/αναβαθμίσεων στο μονοθέσιό της.
Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνουν πιο επιθετικά στην όψη sidepods, με πιο βαθύ και πλατύ κόψιμο στα κανάλια της άνω περιοχής των sidepods, επιλέγοντας μια αλλαγή σχετικά διαφορετική σε σχέση με ό,τι μας έχει συνηθίσει μέχρι στιγμής.
Πιο συγκεκριμένα, η βρετανική ομάδα δείχνει να ακολουθεί τη λογική που έχει επιλέξει πρώτη η Alpine, μια επιλογή που έχει πάρει το προσωνύμιο “water slide” κανάλι κατά μήκος της κορυφής των sidepods, ώστε να βοηθήσει στη διοχέτευση του αέρα στο πάνω μέρος του καλύμματος του μονοθεσίου, και στην περιοχή του πατώματος, νευραλγικό σημείο για διαχείριση ροής και παραγωγή κάθετης δύναμης.
Με αυτό κατά νου, αλλαγές ήρθαν και στο πάτωμα επίσης, κάτι που συμπληρώνει προφανώς τον ανασχεδιασμό στα sidepods, ώστε να βρεθεί συνολικά περισσότερη επίδοση.
Αν και από την ομάδα υπάρχει η ελπίδα για βελτίωση της εμφάνιση στο Μόντρεαλ, ο Alonso παρέμεινε πιο μετριοπαθής ως προς τις πιθανότητες μιας θεαματικής βελτίωσης αυτό το τριήμερο.
Ερωτώμενος για το εάν ο Καναδάς προσφέρει την καλύτερη ευκαιρία στην ομάδα του για νίκη φέτος, ο Alonso απάντησε: “Όχι, δεν το νομίζω. Δεν το νομίζω”.
¿Qué estás mirando? 👀#CanadianGP | @alo_oficial pic.twitter.com/rbjFF48CIP
— Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) June 16, 2023
“Θεωρώ πως ήταν περισσότερο (οι αναβαθμίσεις) μια αντίδραση μετά τη Βαρκελώνη, γνωρίζοντας πως πιθανώς εκεί τα πράγματα μάλλον ήταν ιδιαίτερη περίπτωση και όχι λύση λόγω του Καναδά”.
“Θεωρώ πως θα είμαστε, ελπίζουμε, σε μια αρκετά ανταγωνιστική θέση για όλο το χρόνο, και ίσως μόνο η Βαρκελώνη μας έφερε λίγο εκτός ρυθμού. Αυτό ελπίζουμε”.
“Δε νομίζω, όμως, πως στοχεύουμε σε ένα τριήμερο, εδώ στον Καναδά ή κάποιο άλλο, πιστεύοντας πως έχουμε τις περισσότερες ευκαιρίες μιας νίκης”.
“Πιθανώς το Μονακό ήταν, για να είμαι ειλικρινής, στο πρόγραμμά μας, η καλύτερη ευκαιρία και ήμασταν πολύ κοντά: μόλις 40 ή 50 milisecond από την pole, και στον αγώνα ύστερα προφανώς είχαμε την ευκαιρία μας με τον καιρό στο τέλος. Έτσι, ας δούμε πότε θα μας δοθεί η επόμενη ευκαιρία”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!