Η Ferrari αποκάλυψε σήμερα, σε ημέρα γυρισμάτων στο Fiorano, το πακέτο αναβαθμίσεων που πρόκειται να φέρει στην Imola, ενόψει του Grand Prix της Emilia Romagna, την ερχόμενη εβδομάδα.
Εστιάζοντας γύρω από την ευρύτερη αλλαγή σχεδιασμού στην περιοχή των sidepods και του καλύμματος του κινητήρα, η Ferrari στοχεύει να αναβαθμίσει ριζικά το μονοθέσιό της, θέλοντας να αυξήσει την πίεση προς τη Red Bull, αλλά και να αντιπαλέψει τη βελτίωση που παρουσίασε η McLaren, με αιχμή του δόρατος τη νίκη στο GP του Miami.
Έχοντας ξεκινήσει στη σεζόν με το σχεδιασμό του κάτω χείλους (underbite) στην είσοδο των sidepods της, η Ferrari δείχνει από τα σημερινά πλάνα της ημέρας γυρισμάτων στο Fiorano πως μεταβαίνει σε άνω χείλος (overbite), παρόμοιο με αυτό που ντεμπούταρε φέτος, στην RB20, η Red Bull.
Ωστόσο, οι Κόκκινοι Ταύροι κατάφεραν αμέσως να ελαχιστοποιήσουν σημαντικά το άνοιγμα της εισόδου, την ώρα που η λύση της Scuderia είναι λιγότερο συντηρητική ως προς το κομμάτι αυτό.
Ο αεραγωγός που υπήρχε στο αρχικό spec της SF-24, δίπλα από τα “πόδια” του halo, έχει πλέον εξαφανιστεί, με τα πτερύγια στήριξης του halo με το κυρίως σώμα να έχουν επίσης υποστεί τροποποίηση, λαμβάνοντας ένα σχήμα τύπου cobra.
Working as one well oiled machine 🤝#MiamiGP 🇺🇸 #F1 pic.twitter.com/1Jhc7XTy8E
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) May 10, 2024
Το συνολικό σχήμα του σώματος του μονοθεσίου, γύρω από την περιοχή του κινητήρα, έχει ανασχεδιαστεί. Πλέον, υπάρχει πιο μεγάλο κόψιμο του σώματος χαμηλά (undercut), κάτι που δίνει το ελεύθερο στους σχεδιαστές της ομάδας να πειράζουν περισσότερο τα πλαϊνά τμήματα των sidepods, προσαρμόζοντας τη γραμμή τους με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρχει καλύτερη αεροδυναμική συνεργασία με το πάτωμα.
Η μεγάλη αυτή αλλαγή σίγουρα θα ανάγκασε τη Ferrari να αλλάξει και το packaging των εσωτερικών εξαρτημάτων, με τους εναλλάκτες, τους ψύκτες και όλα τα υπόλοιπα βοηθητικά συστήματα της μονάδας ισχύος να ανασχεδιάζονται απ’ το μηδέν ώστε να χωρούν στη νέα γεωμετρική διαμόρφωση.
Ως συνέπεια, το κάλυμμα του κινητήρα παρουσιάζει και ψηλά αλλαγές. Το panel με τα τύπου περσίδας ανοίγματα, περίπου στη μέση του σώματος, στο “ράφι” όπως είναι γνωστό, έδωσε τη θέση του σε ένα μονό, μεγαλύτερο άνοιγμα στο μέσον του ύψους και του μήκους. Το πίσω μέρος του καλύμματος παρουσιάζεται να συγκλίνει προς τα μέσα.
Κάποιες από αυτές τις αναβαθμίσεις ενδεχομένως η Ferrari να μπορούσε να τις φέρει και σε Κίνα και Miami. Η ύπαρξη των Sprint όμως, που περιορίζουν σημαντικά τα χιλιόμετρα δοκιμών, φαίνεται να λειτούργησαν ανασταλτικά, ωθώντας το συνολικό πακέτο προς την ημερομηνία του Grand Prix της Emilia Romagna, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Maranello.
Με περισσότερα πλάνα να αναμένονται από το αναβαθμισμένο μονοθέσιο στην Imola, ενδεχομένως να φανούν και ακόμα περισσότερες αλλαγές στην SF-24 σύντομα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!