Η Porsche θα μπορούσε να εισέλθει στη Formula 1 το 2025, με τον αντιπρόεδρο της φίρμας, Fritz Enzinger να δηλώνει πως δείχνουν “μεγάλο ενδιαφέρον” στους κανονισμούς των νέων μονάδων ισχύος.
Η Formula 1 αναμένεται να λανσάρει τη νέα γενιά κινητήρων από το 2025, φέρνοντας την αλλαγή αυτή ένα χρόνο νωρίτερα σε σχέση με τα αρχικά πλάνα (2026). Συνέπεια αυτής της επίσπευσης ήταν και το πάγωμα των κινητήρων για την περίοδο 2022-2024.
Οι αλλαγές αυτές, αν και ακόμα δεν έχουν οριστικοποιηθεί, έχουν τύχει της προσοχής της Porsche και της μητρικής της εταιρείας, του Volkswagen Group.
Ο Enzinger δήλωσε στο BBC Sport σχετικά με το θέμα αυτό: “Θα ήταν προς μεγάλο ενδιαφέρον μας εάν πτυχές όπως η βιωσιμότητα, για παράδειγμα η εφαρμογή οικολογικών καυσίμων, παίξει ρόλο σε αυτούς (τους νέους κινητήρες)”.
“Εάν αυτές οι πτυχές επιβεβαιωθούν, θα τις αξιολογήσουμε λεπτομερώς εντός του VW Group και θα συζητήσουμε σχετικά με περαιτέρω βήματα”.
Επιπλέον, πρόσθεσε: “Η Porsche και η Volkswagen AG παρατηρούν τους συνεχώς εναλλασσόμενους κανονισμούς σε όλα τα σχετικά πρωταθλήματα ανά τον κόσμο. Αυτό συμβαίνει και αναφορικά με τους νέους κανονισμούς της Formula 1 από το 2025 για τον κινητήρα και τη μονάδα ισχύος”.
Η F1 έχει ήδη δεσμευτεί στη χρήση βιώσιμων καυσίμων από το 2025.
Εάν η Porsche εισέλθει στη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων, η ερώτηση είναι το ποιος θα μπορούσε να προμηθευτεί απ’ αυτούς.
Προς το παρόν, η Mercedes δίνει κινητήρα σε τέσσερις ομάδες στο grid, η Ferrari σε τρεις, η Honda σε δύο και η Renault σε μία.
Ωστόσο, το 2021 αναμένεται να είναι η τελευταία χρονιά της Honda στο άθλημα. Τους κινητήρες της, καθώς και την πνευματική ιδιοκτησία τους, αναμένεται να αναλάβει η αυστριακή ομάδα από την επόμενη σεζόν, τρέχοντας η ίδια το πρόγραμμα των κινητήρων της.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, έχει δηλώσει πως είναι ανοιχτός στο να συνάψει συμφωνία με τον κατάλληλο συνεργάτη εάν κάτι τέτοιο “βγάζει νόημα” για την ομάδα του.
“Εάν ένας συναρπαστικός τεχνολογικός συνεργάτης εισέλθει, τότε φυσικά και έχει νόημα να το εξετάσουμε αυτό σοβαρά, είτε πρόκειται για προμηθευτή κινητήρων ή άλλου τύπου συνεργάτη”, σχολίασε ο Horner.
Η άλλη επιλογή θα μπορούσε να είναι και η McLaren, με τον επικεφαλής της, Andreas Seidl, να έχει διατελέσει υπεύθυνος του προγράμματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche.
Ερωτώμενος σχετικά με το ζήτημα, εκπρόσωπος της McLaren δήλωσε στο BBC: “Δεν σχολιάζουμε ποτέ εικασίες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!