Ο Kimi Raikkonen θεωρεί ότι η Alfa Romeo έκανε ένα “μεγάλο βήμα” από την Sauber που οδήγησε πέρυσι, μετά από μια “πολύ θετική” έναρξη στις δοκιμές πριν από την σεζόν.
Ο Raikkonen έχει προσχωρήσει στην Alfa, η οποία έχει αναλάβει τον τίτλο της εισόδου της F1 της Sauber, μετά από πέντε χρόνια με την Ferrari.
Ο ίδιος οδήγησε το αυτοκίνητο της Sauber για το 2018 στις δοκιμές του Abu Dhabi μετά το πέρας της σεζόν και πιστεύει ότι έχει σημειωθεί σοβαρή πρόοδος από τότε, μετά από μια ενθαρρυντική πρώτη ημέρα δοκιμών τη Δευτέρα στη Βαρκελώνη.
“Είναι πολύ θετικά”, δήλωσε ο Raikkonen, ο οποίος τελείωσε με τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο και ολοκλήρωσε 114 γύρους. “Γενικά δεν κάνουμε πάρα πολλά με το αυτοκίνητο. Προσπαθούμε να κάνουμε κάποια πράγματα εδώ ή εκεί. Είναι πραγματικά πολύ χαρούμενος. Τα παιδιά έκαναν πολύ καλή δουλειά το χειμώνα και έχουμε ένα πακέτο που μπορούμε να δουλέψουμε, και μπορούμε να βελτιωθούμε. Τα πάντα αισθάνονται φυσιολογικά και όταν προσπαθώ να το συγκρίνω με αυτό που δοκίμασα στο τέλος του περασμένου έτους, τη Sauber, είναι ένα μεγάλο βήμα στα σίγουρα”.
Η επιστροφή της Alfa στην F1 ξεκίνησε απροσδόκητα όταν ο Raikkonen είχε τετακέ στα χαλίκια νωρίς και τελείωσε με παρόμοιο τρόπο όταν σταμάτησε στη πίστα, στο τέλος της ημέρας, με ένα άγνωστο θέμα.
Ο Raikkonen αστειεύτηκε ότι το αρχικό τετακέ ήταν επειδή “ποτέ δεν φαίνεται να μαθαίνουμε από το χειμώνα”.
“Είναι πάντα δύσκολο να ξεκινάς σε κρύες συνθήκες”, είπε. “Αλλά εκτός από αυτό, όλα έτρεξαν ομαλά. Το αυτοκίνητο αισθάνεται πολύ, πολύ θετικό. Είναι πολύ νωρίς ακόμα, αλλά μέχρι στιγμής είναι καλό.”
Ο επικεφαλής της ομάδας της Alfa, Frederic Vasseur, δήλωσε ότι το τετακέ του Raikkonen δεν είχε αναγκάσει την ομάδα να απομακρυνθεί από το αρχικό της σχέδιο, παρόλο που ο Raikkonen επέστρεψε σε πίστα μόλις 37 λεπτά αφού έμεινε στα χαλίκια.
“Σε μία τέτοια ημέρα δεν χρειάζεται να εστιάζεις στην απόδοση, το πιο σημαντικό είναι να ακολουθήσεις το σχέδιο”, δήλωσε ο Vasseur. “Είχαμε ένα σαφές σχέδιο πριν και το ακολουθήσαμε καθ’ όλη την ημέρα. Για την απόδοση, δεν θέλω να πω ότι δεν είναι σχετική, αλλά κανείς δεν γνωρίζει την ποσότητα καυσίμου, τη ρύθμιση του κινητήρα και ούτω καθεξής. Πρέπει να επικεντρωθούμε και να μείνουμε επικεντρωμένοι σε αυτό που κάνουμε, στη δουλειά μας, να μην συγκρίνουμε. Έχουμε 21 αγώνες γι ‘αυτό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!