Η Alpine δείχνει έτοιμη να κάνει ένα μεγάλο βήμα με το μονοθέσιο του 2023, αποκαλύπτοντας πως μέχρι στιγμής η A523 δείχνει να είναι “σημαντικά καλύτερη” του φετινού μονοθεσίου.
Η ομάδα του Enstone βρίσκεται φέτος στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, όντας φαβορί να τερματίσει και στη θέση αυτή ως best of the rest, πίσω από τις Red Bull, Ferrari και Mercedes.
Μια από τις βασικές στρατηγικές που ακολουθεί η ομάδα φέτος είναι το επιθετικό πρόγραμμα αναβαθμίσεων, με έμφαση στην επίδοση και όχι την αξιοπιστία, ώστε να καλύψει με τον ταχύτερο δυνατό τρόπο τη διαφορά από τους πρώτους.
Μετά από μια μεγάλη αναβάθμιση στο πάτωμα της A522 που έδωσε αρκετά δέκατα ρυθμού στην ομάδα, ενόψει του Grand Prix των ΗΠΑ αυτό το Σαββατοκύριακο, θα έρθουν περαιτέρω αλλαγές στο μονοθέσιο.
Η δέσμευση για συνεχόμενη βελτίωση του φετινού μονοθεσίου αντικατοπτρίζεται και σε αυτό του 2023, το οποίο στην παρούσα φάση εξελίσσεται στην αεροσήραγγα και τα CFD πακέτα που τρέχει η ομάδα, πίσω στο Enstone.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Alpine Alan Permane, αποκάλυψε πως οι πρώτες ενδείξεις για τη δουλειά του 2023 είναι πολλά υποσχόμενες, το οποίο έχει αρχίσει να κάνει την ομάδα να αναρωτιέται πόσο κοντά μπορεί να βρεθεί του χρόνου με τους πρώτους.
“Ήδη, έχουμε κάνει ένα πραγματικά σημαντικό βήμα εξέλιξης με το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς”, δήλωσε ο Permane όταν ρωτήθηκε για το πού βρίσκεται η Alpine ενόψει 2023. “Είναι πολύ καλά τα πράγματα, είμαστε ενθουσιασμένοι”.
Βέβαια, η βελτιωμένη επίδοση της Alpine φέτος έχει πληγεί σημαντικά από προβλήματα αξιοπιστίας. Ωστόσο, έχει γίνει σαφές από την ίδια την ομάδα πως έμφαση έχει δοθεί στο να βρεθεί όσο περισσότερη επίδοση γίνεται στις πρώτες φάσεις της νέας εποχής κανονισμών, ώστε τα μακροπρόθεσμα κέρδη να είναι μεγαλύτερα.
“Είχαμε κάποια προβλήματα αναξιοπιστίας, αλλά αυτό το λάβαμε σχετικά υπόψη μας για φέτος”, πρόσθεσε ο Permane.
“Υπήρξαν μεγάλες αλλαγές στη μονάδα ισχύος και τεράστια αλλαγή στο κιβώτιο. Γνωρίζαμε πως πρόκειται να υπάρξουν ορισμένα προβλήματα, αλλά θεωρώ πως όλοι συμφωνήσαμε να προχωρήσουμε έτσι”.
“Γνωρίζαμε πως ίσως είναι λίγο δύσκολες αυτές οι καταστάσεις, αλλά θα μας έδιναν σημαντικά κέρδη σε επίδοση. Και αυτό ακριβώς έγινε. Έτσι, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τον τρόπο που προχωρούν τα πράγματα”.
What a drive by Esteban 🙌
His highest finishing position this season!
🎥@F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/whJi9MfLYH
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) October 11, 2022
Ο Permane επιδοκίμασε τη δουλειά που έχει γίνει από το προσωπικό στο εργοστάσιο της Alpine, το οποίο φέρνει σταθερά βελτιώσεις με τα νέα εξαρτήματα, το οποίο αποδείχτηκε και από το νέο πάτωμα στη Σιγκαπούρη.
“Αυτή είναι η εκδοχή Νο.4 του πατώματος και στο Austin θα έρθει η 4B”, ανέφερε ο Permane. “Έχουμε κι άλλη αναβάθμιση δηλαδή, αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο η προηγούμενη”.
“Η αεροσήραγγα δουλεύει πολύ, πολύ καλά για μας. Βρίσκουμε πολλά σημεία βελτιώσεων. Σχεδιάζαμε ανέκαθεν να φέρουμε αναβάθμιση στη Σιγκαπούρη, όμως τα κέρδη ήταν διπλά απ’ ότι περιμέναμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!