Η νικήτρια του αγώνα 1000 Miles of Sebring Alpine A480 Gibson έχει δεχθεί μείωση ισχύος 20 kW σύμφωνα με τον κανονισμό Balance of Performance (Ισορροπίας και Απόδοσης) για τον γύρο του Spa-Francorchamps.
Αυτή είναι η μοναδική αλλαγή που έγινε από το BoP στην κατηγορία Hypercar μεταξύ του πρώτου και δεύτερου αγώνα της σεζόν 2022, με τα μονοθέσια LMH Toyota και Glickenhaus να έχουν τις ίδιες παραμέτρους με τον εναρκτήριο γύρο του Μαρτίου.
Οι οδηγοί της Alpine Nicolas Lapierre, Matthieu Vaxiviere και Andre Negrao θα έχουν μέγιστη απόδοση ισχύος 410 kW (περίπου 550 hp), λιγότερα από τα 430 kW στο Sebring.
Η μείωση ισοδυναμεί περίπου με 27 άλογα.
Η Alpine Elf Team κυριάρχησε στον αγώνα 1000 Miles of Sebring από την pole position για να πάρει την πρώτη της νίκη στο WEC μπροστά από το No. 8 της Toyota και το No. 708 της Glickenhaus.
Το σημείο ενεργοποίησης για το ηλεκτρικό μοτέρ της Toyota GR010 Hybrid, ένας αριθμός που συνδέεται με το μέγεθος των ελαστικών LMH, θα παραμείνει στα 190 km/h, ενώ το μονοθέσιο του Ιάπωνα κατασκευαστή θα διατηρήσει την μέγιστη ισχύς στα 506 kW και το ελάχιστο βάρος στα 1070 kg.
Η Glickenhaus 007 Pipo, η οποία είναι μη υβριδική, συνεχίζει με μέγιστη ισχύς στα 520 kW και ελάχιστο βάρος στα 1030 κιλά.
Δεν έχουν γίνει αλλαγές στο μέγιστο ποσό της ενέργειας που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάθε μονοθέσιο στην κατηγορία Hypercar κατά τη διάρκεια ενός stint, με την Toyota να παραμένει στα 898 megajoules, την Glickenhaus στα 910 MJ και την Alpine στα 797 MJ.
Η μοναδική διόρθωση του κανονισμού BoP στην κατηγορία GTΕ είναι η μείωση δύο λίτρων στην χωρητικότητα καυσίμων για την Porsche 911 RSR-19.
Αυτό επηρεάζει τον Γερμανό κατασκευαστή με τις συμμετοχές στην GTE-Pro και στην GTE-Am, με τους συμμετέχοντες της κατηγορίας Pro να έχουν δεξαμενή χωρητικότητας στα 100 λίτρα και στην κατηγορία Am χωρητικότητα 97 λίτρα.
Ο πρώτος γύρος για την GTE-Am σύμφωνα με το success ballast πρόσθεσε βάρος 15 kg στην νικήτρια του Sebring – NorthWest AMR με την Aston Martin Vantage GTE και οδηγούς τους Nicki Thiim, David Pittard και Paul Dalla Lana.
Ωστόσο, επιπλέον 10 kg και 5 kg έχουν προστεθεί στο No. 33 της TF Sport με την Aston Martin και το No. 56 της Team Project 1 με Porsche.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!