Την προσθήκη Κίνας και Μαϊάμι στο πρόγραμμα των sprint για το 2024 ανακοίνωσε η Formula 1.
Αλλαγές στη δομή των δευτερευόντων αγώνων συζητούνται ακόμα, αλλά οι έξι τοποθεσίες αποφασίστηκαν ήδη από τη FOM.
Τέσσερις από αυτές είναι ίδιες με φέτος, με Αυστρία, COTA, Βραζιλία και Κατάρ να διατηρούν το sprint τους. Οι αγώνες στο Αζερμπαϊτζάν και στο Βέλγιο επιστρέφουν σε κανονικό πρόγραμμα τριημέρου ωστόσο, με το Grand Prix Κίνας στις 21 Απριλίου και το Grand Prix Μαϊάμι στις 5 Μαΐου να είναι οι αντικαταστάτες.
Η επιλογή φαίνεται ότι έγινε λόγω της παρουσίας των δύο αγώνων στο πρώτο μέρος της χρονιάς, όντας οι πιο κατάλληλοι προορισμοί από την περίοδο. Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία θεωρήθηκε πως ήταν πολύ νωρίς, ενώ η Αυστραλία αποκλείστηκε από τα ενδεχόμενα λόγω της δυσκολίας παρακολούθησης από τους Ευρωπαίους θεατές.
Η Σαγκάη δεν έχει ούτε αυτή ιδανικό χρονοδιάγραμμα για τη Γηραιά Ήπειρο βέβαια, αλλά οι ώρες κρίθηκαν πιο άνετες και η πίστα αντίστοιχα πιο φιλική προς τα προσπεράσματα, θεμελιώδες για την επιτυχία ενός sprint.
Ο πρόεδρος του Grand Prix Miami, Tyler Epp, χαιρέτισε την επιλογή, έχοντας στο παρελθόν σχολιάσει ότι, χωρίς να επιζητά το sprint, δε θα τον ενοχλούσε.
«Χαιρόμαστε που θα είμαστε οι οικοδεσπότες για ένα F1 Sprint το 2024 και ανυπομονούμε για ένα σαββατοκύριακο γεμάτο δράση στον τρίτο μας αγώνα του χρόνου.
Η προσθήκη του F! Sprint, μαζί με τους υποστηρικτικούς αγώνες του F1 Academy και του Deluxe Porsche Carrera Cup North America θα εγγυηθούν τρεις μέρες ανταγωνιστικής αγωνιστικής δράσης που θα φέρει περισσότερη ψυχαγωγία στους οπαδούς μας.»
Παράλληλα με αυτήν την ανακοίνωση, οι συζητήσεις για αλλαγές στη δομή των sprint τριημέρων και των κανονισμών συνεχίζονται, με τις ομάδες να αναμένεται να έχουν τον Ιανουάριο προτάσεις να επεξεργαστούν.
Από όσα είναι γνωστά μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι είναι πιθανό το sprint shootout να γίνεται την Παρασκευή, με το Σάββατο να περιλαμβάνει το ίδιο το sprint και κατατακτήριες για τον αγώνα. Το ενδεχόμενο ωστόσο να γίνεται το sprint νωρίς το Σάββατο και να ακολουθούν οι κατατακτήριες αργότερα μέσα στην ημέρα δεν έχει πολλούς οπαδούς, με τις ομάδες να ανησυχούν για την επίδραση τυχόν ζημιών από το sprint στη μάχη της κατάταξης της Κυριακής.
Τα αντίστροφα grid συζητούνται επίσης ακόμα, αν και υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις για το ποια διαδικασία θα χρησιμοποιείται για να αποφασιστεί αυτή η αντιστροφή.
Τέλος, εξετάζονται και οι κανονισμοί parc ferme, που για τα sprint τριήμερα θεωρούνται από πολλούς ως υπερβολικοί.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!