Οι Nico Hulkenberg και Antonio Giovinazzi δείχνουν ως πολλά υποσχόμενες εναλλακτικές για την αντικατάσταση του Mick Schumacher στη Haas το 2023.
Αν και ακόμα δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση σχετικά με τη μη ανανέωσης συνεργασίας ανάμεσα σε Haas και Schumacher, ο Guenther Steiner, επικεφαλής της αμερικάνικης ομάδας, βρίσκεται ενεργά στο ψάξιμο για υποψήφιους αντικαταστάτες τον τελευταίο καιρό.
Ο Antonio Giovinazzi, που οδήγηση στη θέση του Schumacher στο FP1 στη Monza, βρίσκεται αρκετά ψηλά στη λίστα του Steiner. Φαίνεται επίσης να είναι και η επιλογή που προωθεί η Ferrari, ως προμηθευτής κινητήρων στη Haas. Βέβαια, ο Steiner διατυμπανίζει πως η γνώμη της Scuderia δεν παίζει ρόλο στο τί τελικά θα αποφασιστεί ενόψει 2023.
Ένας ακόμα υποψήφιος είναι και ο Nico Hulkenberg, ο οποίος βρίσκεται και στη λίστα της Alpine για του χρόνου, δεδομένου ότι η γαλλική ομάδα έχει μόνο τον Esteban Ocon σίγουρο, μετά και την ιστορία με τους Fernando Alonso και Oscar Piastri.
Ο Γερμανός, που φέτος συμμετείχε σε δύο αγώνες με την Aston Martin, ήταν μέλος της Renault τα έτη 2017-2018, ενώ ο επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer, έχει συνεργαστεί κατά το παρελθόν με τον Hulk στη Force India/Racing Point.
Σύμφωνα με πηγές, ωστόσο, εντός της F2, η Alpine δείχνει να “γλυκοκοιτάζει” προς την πλευρά του Jack Doohan, που φέτος είχε εξαιρετική χρονιά.
Για τον Hulkenberg, ο Steiner ξεκαθάρισε πως όντως είναι πιθανή επιλογή για την ομάδα του, ωστόσο είναι ένας από τους πολλούς οδηγούς που αυτή τη στιγμή έχει στο μικροσκόπιό της η Haas.
“Όλοι με superlicence είναι στη λίστα μας”, ξεκαθάρισε ο Steiner στο Motorsport.com. “Θεωρώ πως είναι υποψήφιος όσο και όλοι οι άλλοι, επειδή έχει τη superlicence, έχει τρέξει στη F1, έχει εμπειρία”.
“Θέλω να πω, δεν υπάρχει κάποιος αυτή τη στιγμή που να τρέχει και να τον πάρεις στην ομάδα σου. Θα πρέπει απλά να δούμε ποια θα είναι η βέλτιστη επιλογή για εμάς”.
Ο Giovinazzi δεν τα πήγε καθόλου άσχημα στο FP1 της Monza, κάνοντας χρόνο 3 δέκατα πιο αργό από αυτόν του Kevin Magnussen, παρά το γεγονός πως στον γρήγορο γύρο του έκανε και κάποια λάθη. Ο Ιταλός μάλιστα, λίγες μέρες πριν τη Monza, έτρεξε και με την περσινή Ferrari στην πίστα του Fiorano.
Στον Gio θα δοθεί ακόμα μια ευκαιρία σε FP1, αυτή τη φορά στο Austin. Ο Steiner, όμως, από τη μεριά του εξακολουθεί να υποβαθμίζει την αξία τέτοιων συμμετοχών, επιβεβαιώνοντας πως αυτές γίνονται ως χάρη προς τη Ferrari και τον Mattia Binotto, που ήθελε να δώσει μερικά χιλιόμετρα δράσης στον εφεδρικό οδηγό του.
“Ο κόσμος το υπεραναλύει το πράγμα”, τόνισε ο Steiner σχετικά με τις συμμετοχές του Giovinazzi. “Περισσότερο ήταν θέμα της Ferrari που μας ζήτησε να δώσουμε χρόνο στον εφεδρικό οδηγό της παρά το ότι εμείς θέλαμε να τον δοκιμάσουμε και να συμπεράνουμε πράγματα από τις προσπάθειες αυτές”.
“Έκανε πολύ καλή δουλειά, δεν έχει οδηγήσει άλλωστε τα μονοθέσια υπό τους νέους κανονισμούς. Συνήθισε πολύ γρήγορα, ήταν πολύ καλός”.
“Είναι ευχάριστο να βλέπουμε πως το μονοθέσιο αποδίδει καλά, επειδή εάν κάποιος χωρίς πείρα από τα φετινά μονοθέσια κάνει τέτοιους χρόνους, τότε δεν γίνεται το μονοθέσιο να είναι άσχημο”.
🔴 GARAGE CAM
Quiet optimism yesterday during Mick’s late charge for points, but in the end we were denied the grand finale 🇮🇹#HaasF1 #ItalianGP pic.twitter.com/HHGBjgElDE
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) September 12, 2022
Ο Giovinazzi, από τη μεριά του, ξεκαθάρισε πως θέλει όσο τίποτα να επιστρέψει το 2023 στη F1.
“Είδαμε φέτος πως η silly season έφτασε στο απόγειό της, δεν ξέρω πως εν τέλει θα καταλήξουν τα πράγματα”, σχολίασε ο Ιταλός.
“Θέλω να βρίσκομαι στη F1 του χρόνου, δεν είναι μυστικό, αλλά δεν είναι στο χέρι μου κάτι τέτοιο. Ας δούμε λοιπόν τί μπορεί να γίνει, και για την ώρα να προσηλωθούμε στο να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά στις δύο συμμετοχές στο FP1. Η μία τελείωσε, έχουμε άλλη μια”.
Ο εφεδρικός οδηγός της Haas, Pietro Fittipaldi, παραμένει επίσης επιλογή για το 2023, με ορισμένες πηγές να κάνουν λόγο και για χορηγικό deal που βρίσκεται σε ισχύ με τον συγκεκριμένο οδηγό.
Η αμερικάνικη ομάδα δεν έχει ακόμα δώσει χρόνο σε κάποιον rookie σε FP1 αυτή τη σεζόν, και ο Βραζιλιάνος, που έτρεξε στους δύο τελευταίους αγώνες του 2020 για την ομάδα (λόγω του φρικιαστικού τότε ατυχήματος του Romain Grosjean), πληροί τα κριτήρια για να αναλάβει αυτόν τον ρόλο για την ομάδα, και αποτελεί και την επιλογή της Haas για rookie.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!