Ο Toto Wolff πιστεύει πως η νέα απαγόρευση που θα υπάρξει στα party modes των κινητήρων είναι αποτέλεσμα του “πεσίματος” που υφίσταται η Mercedes από τις υπόλοιπες ομάδες.
Οι ομάδες της F1 πληροφορήθηκαν από τη FIA πως οι μικρής διάρκειας υποβοηθήσεις στην ιπποδύναμη των κινητήρων, τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως στις κατατακτήριες, απαγορεύονται πλέον, αρχής γενομένης από το Ιταλικό Grand Prix στη Monza.
Κάτι τέτοιο έγινε ως μέτρο για τον περιορισμό της κυριαρχίας της Mercedes, με τον Lewis Hamilton να δηλώνει: “Πάντα προσπαθούν να μας κρατήσουν πίσω, αλλά δεν αλλάζει στην πράξη πολλά για εμάς, έτσι δεν αποτελεί πρόβλημα”.
Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, έχει δηλώσει πριν από κάποιες μέρες πως η συγκεκριμένη απαγόρευση ενδέχεται να κάνει τα μονοθέσια της ομάδας ακόμα πιο γρήγορα στον αγώνα, επειδή εάν οι κινητήρες δεν έχουν πιεστεί στα όρια στις κατατακτήριες, τότε θα μπορεί να αποδοθεί περισσότερη απόδοση την Κυριακή.
Και, ενώ ο Αυστριακός πιστεύει πως η απαγόρευση στα party modes τιμωρεί αυτούς που έκαναν εξαιρετική δουλειά για την κατασκευή του τωρινού κινητήρα της Mercedes, θεωρεί ότι είναι κατανοητό οι άλλες ομάδες να θέτουν πίεση στη FIA ώστε να κάνει μια τέτοια κίνηση.
“Θεωρώ πως αρχικά η FIA δυσκολεύεται πολύ να προσέξει όλα τα κανάλια ροής δεδομένων. Αυτές οι μονάδες ισχύος που έχουμε τώρα έχουν γίνει απίστευτα περίπλοκες”, δήλωσε στο Sky Sports F1 ο Wolff.
“Θέλαμε να μπορούν να τις επιτηρούν και, υπό αυτή τη σκοπιά, ήταν πιθανώς μια σωστή απόφαση γι’ αυτούς (η απαγόρευση στα party modes).
“Αλλά από την άλλη πλευρά, όταν κατακτάς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και κερδίζεις κάθε pole position, όλοι θα σου την πέσουν”.
“Όλες οι άλλες ομάδες, όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Θεωρώ πως είναι φυσιολογικό”.
“Θεωρώ πως θα μας πληγώσει σε μερικά σημεία επειδή έχουμε εξελίξει τον κινητήρα ώστε να είναι πραγματικά καλός στις κατατακτήριες”.
“Έρχεται πολύ κοντά στα όριά του. Πραγματικά πρέπει να βγάλω το καπέλο σε όλους στο Brixworth που έφτιαξαν αυτόν τον κινητήρα”.
“Θεωρώ πως το να μας επιβραδύνουν είναι λίγο εκνευριστικό επειδή δεν δίνει κατά κάποιο τρόπο αξία στην απίστευτη δουλειά που όλοι κάνουν στο HPP (High Performance Powertrains), ειδικά μέσα στον τελευταίο χρόνο που πραγματικά πιέσαμε τον κινητήρα στα όριά του”.
“Αλλά τα πράγματα έτσι έχουν. Αυτό (οι απαγορεύσεις σε πράγματα) υπάρχει για πολύ καιρό στη Formula 1. Θυμάμαι την Red Bull να της παίρνουν τον blown diffuser. Αλλά θα το εκλάβουμε ως μια καλή αγωνιστική απόφαση και θα προσπαθήσουμε και πάλι να κάνουμε μια καλή δουλειά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!