Ο Charles Leclerc είναι αναμφισβήτητα το αναδυόμενο αστέρι της Ferrari, αλλά η θέση του στην ομάδα είναι το νούμερο δύο και βρίσκεται εκεί για να βοηθήσει τον Sebastian Vettel στο φετινό πρωτάθλημα.
Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, κατέστησε σαφές αυτό στον 21χρονο, ο οποίος βρέθηκε στην πιο διάσημη ομάδα του κόσμου δίπλα σε έναν τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1 και δέκα χρόνια πιο έμπειρο. Η ιεραρχία ήταν εκεί εξ αρχής.
Όμως ο Leclerc ήταν πολύ γρήγορος και σε πολλές περιπτώσεις ταχύτερος από τον Vettel, γεγονός που οδήγησε την ομάδα σε ανεξήγητες στρατηγικές αποφάσεις και διλήμματα, καθώς προσπαθούσαν να διατηρήσουν την ιεραρχία των οδηγών.
Σε ότι αφορά τις team orders, έχει υπακούσει γενικά, με έκδηλη απροθυμία, και μάλιστα έφτασε μέχρι το σημείο να τις αγνοήσει πλήρως στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
Σε μια συνέντευξη στο BBC, ο Leclerc αποκάλυψε για “50-50” καταστάσεις που παραδέχτηκε ότι δεν του άρεσαν αλλά αποδέχτηκε τις οδηγίες του Binotto.
“Είναι μέρος του αθλήματος, γι’ αυτό πρέπει να το συνηθίσεις και να το καταλάβεις, να είσαι έξυπνος για το πότε τις δέχεσαι και πότε δεν το κάνεις, και μέχρι τώρα έχει δουλέψει αρκετά καλά”.
Στο Μπαχρέιν, με το γρηγορότερο μονοθέσιο εκείνο το βράδυ και την πρώτη νίκη του στην F1 να είναι κοντά, ο Leclerc αψήφησε το κόκκινο pitwall και πήρε την κατάσταση στα χέρια του.
“Υπήρχαν μερικοί αγώνες όπου ήταν λογικό (να ακολουθήσει τις οδηγίες από τα pits) και έπειτα άλλοι όπως στο Μπαχρέιν, όπου σκέφτηκα ότι ήταν καλύτερο να μην τις σεβαστώ, επειδή στο μονοθέσιο ένιωθα ότι έχω περισσότερες πληροφορίες από ό,τι είχαν στο pitwall. Αυτό ένιωθα.
“Ένιωθα ότι είχα ένα σημαντικό πλεονέκτημα στο ρυθμό, ερχόμουν αρκετά πιο γρήγορα και μου φάνηκε λογικό να προσπεράσω. Τελικά, καταλαβαίνω ότι προσπαθούν να κάνουν την καλύτερη δουλειά για την ομάδα και το κατανοώ πλήρως.
“Μπορεί να είναι πολύ απογοητευτικό από το μονοθέσιο μερικές φορές αλλά πρέπει να παραμείνω ψύχραιμος και στη συνέχεια η πνευματική προετοιμασία που έχω κάνει από την αρχή της καριέρας μου, βοηθά.
“Είμαι ακόμα πολύ νωρίς στην αγωνιστική καριέρα μου και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα που μπορώ να μάθω και πολλά άλλα πράγματα που μπορώ να κάνω καλύτερα. Θα επικεντρωθώ σε αυτά και ελπίζω ότι θα υπάρξουν ακόμα περισσότερα σημεία καμπής στο μέλλον.”
Το γεγονός ότι βρίσκεται στο ίδιο γκαράζ με έναν οδηγό που έχει 52 νίκες σε Grand Prix και 4 πρωταθλήματα, χρησιμεύει για να εμπνεύσει τον Leclerc: “Ήταν πάντα μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση για μένα.
“Είμαι στην αρχή της καριέρας μου. Εκείνος είναι πολύ έμπειρος οδηγός και να τον έχω δίπλα μου είναι πολύ σημαντικό, γιατί μπορώ σίγουρα να αναπτυχθώ πολύ και να μάθω πολλά πράγματα από αυτόν, το οποίο κάνω από την αρχή της σεζόν.
“Αλλά είναι επίσης μια μεγάλη πρόκληση για μένα να προσπαθήσω να τον νικήσω και γι’ αυτό είμαι εδώ. Θέλω πάντα να είμαι ο ταχύτερος στην πίστα και πάντα προσπαθώ να δώσω τα πάντα για να είμαι μπροστά”, κατέληξε ο Leclerc.
Κατευθυνόμενοι στο 13ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 για το 2019, ο Leclerc βρίσκεται στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 132 βαθμούς, έναντι 156 του Vettel, και τον πρωταθλητή Lewis Hamilton με την Mercedes να είναι πρωτοπόρος με 250.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!