Ο Lewis Hamilton αποδοκίμασε κάποιες εκτεταμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις για το FP2 στο Grand Prix της Αυστραλίας, συμβάλλοντας σε «μία από τις χειρότερες περιόδους που είχε εδώ και πολύ καιρό» στη Formula 1.
Ο Hamilton άντεξε ένα απογοητευτικό ξεκίνημα στην τελευταία του σεζόν στη Mercedes, φτάνοντας στην 9η θέση στη Σαουδική Αραβία μετά από την έβδομη θέση του στο Μπαχρέιν.
Ωστόσο, πριν από τον γύρο αυτού του Σαββατοκύριακου στο Albert Park Circuit, ο Βρετανός ήταν ανένδοτος ότι το ανανεωμένο αυτοκίνητο Mercedes W15 δεν είναι η «κακή αδερφή» της προκατόχου της.
Όμως, ενώ ο Hamilton τερμάτισε ένατος σε ένα συμπαγές πεδίο στην εναρκτήρια ώρα δοκιμαστικών, έπεσε στη 18η θέση στη 2η περίοδο καθώς εγκατέλειψε δύο προσπάθειες γρήγορου γύρου.
Καθώς προσπαθεί να κατανοήσει τα προβλήματα με το 3ο πακέτο ground effect, η Mercedes επέλεξε να επιστρέψει σε μια προηγούμενη προδιαγραφή σχεδίασης δαπέδου για τα δοκιμαστικά.
Ο Διευθυντής Ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, αποκάλυψε ότι δοκίμασαν επίσης μερικές επιθετικές τροποποιήσεις στο μονοθέσιο του Hamilton, οι οποίες «απέτυχαν» και οδήγησαν στη δεινή θέση του στον πίνακα των χρόνων.
«Δεν αισθάνομαι υπέροχα. Είχαμε μια από τις χειρότερες περιόδους που είχα πιθανώς εδώ και πολύ καιρό», σκέφτηκε ο Hamilton.
«Το P1 γενικά ένιωθε πολύ καλά. Το αυτοκίνητο στην P1 αισθάνθηκε όσο καλύτερο έχει αισθανθεί ποτέ. Και μετά απλώς γινόταν όλο και χειρότερο.
«Και μετά έκανα κάποιες αλλαγές, κάποιες μεγάλες αλλαγές για το P2. Και ναι, ήταν δύσκολο».
Ο Hamilton παραδέχτηκε ότι η άθλια περίοδος του τον έκανε να νιώθει «τη λιγότερη αυτοπεποίθηση που είχα ποτέ με αυτό με αυτό το μονοθέσιο», αλλά παραδέχτηκε ότι υπήρχαν «θετικά από την πορεία από που κάναμε στο P1».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!