Ως «μία από τις καλύτερες Παρασκευές» με την AlphaTauri χαρακτήρισε ο Pierre Gasly τη σημερινή μέρα, καθώς η ομάδα με βάση τη Faenza, λίγα μόλις χιλιόμετρα από τη πίστα της Imola, εμφανίστηκε ιδιαίτερα ανταγωνιστική στα δοκιμαστικά για το Grand Prix της Emilia Romagna.
Ο Pierre Gasly ήταν ο πέμπτος ταχύτερος οδηγός στο FP1 το πρωί, ενώ λίγες ώρες αργότερα στο FP2 βελτίωσε τη θέση του περαιτέρω καταγράφοντας τον τρίτο ταχύτερο γύρο, τερματίζοντας πίσω από τους δύο οδηγούς της Mercedes. Ήταν μόλις 0,078 δευτερόλεπτα από το ρυθμό του Valtteri Bottas, ο οποίος κατέγραψε το ταχύτερο χρόνο.
«Νομίζω ότι ήταν μία από τις καλύτερες Παρασκευές μας σαν ομάδα. Πέμπτοι στο FP1 και τρίτοι στο FP2», είπε ο Gasly στις δηλώσεις του μετά το τέλος των σημερινών δοκιμαστικών. «Και ήμουν τόσο κοντά στη κορυφή!».
«Αισθάνθηκα καλά στο μονοθέσιο από τον πρώτο γύρο και κατάφερα να πιέσω αρκετά, καθώς και να οδηγήσω με τον τρόπο που ήθελα, οπότε νομίζω ότι ήταν μια επιτυχημένη μέρα».
«Επικεντρωθήκαμε σε μικρές εξόδους αρχικά με τα μαλακά ελαστικά, τα οποία φαίνονταν δυνατά σε ό,τι έχει να κάνει με το ρυθμό και στη συνέχεια ολοκληρώσαμε μερικούς γύρους με μεγάλο φορτίο καυσίμων ως προετοιμασία για τον αγώνα την Κυριακή».
«Συνεχίσαμε να δουλεύουμε σκληρά για να βελτιωθούμε ενάντια στους κύριους αντιπάλους μας στο midfield και νομίζω, μέχρι στιγμής, έχουμε δείξει ότι ο ρυθμός μας είναι καλός», πρόσθεσε ο Gasly, ο οποίος κέρδισε το περασμένο ιταλικό Grand Prix στη Monza.
«Θα αναλύσουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε απόψε ξανά και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να βρούμε λίγο περισσότερη ταχύτητα για τις κατατακτήριες αύριο».
«Φαίνεται θετικό μέχρι στιγμής αυτό το Σαββατοκύριακο», σχολίασε ο επικεφαλής μηχανικός αγώνων Jonathan Eddolls. «Η απόδοση στις μικρότερες διαδρομές είναι εκεί και τώρα πρέπει να εργαστούμε με βάση τα δεδομένα απόψε για να διασφαλίσουμε ότι ο ρυθμός θα είναι εκεί για τις κατατακτήριες».
Ο νέος teammate του Gasly, Yuki Tsunoda, είχε μια κάπως πιο προβληματική ημέρα, αποδεικνύοντας ωστόσο την ταχύτητα και τις δυνατότητες της AT02.
Ο Ιάπωνας οδηγός είχε περιορισμένο χρόνο στην πίστα στο FP1, καταγράφοντας μόλις 11 γύρους, με το χρόνο του να τον αφήνει στη τελευταία θέση της κατάταξης. Ωστόσο, κατάφερε στο FP2 να ανακάμψει καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση.
«Δυστυχώς, είχαμε ένα πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Yuki, οπότε καταφέραμε να ολοκληρώσουμε μονάχα μερικούς γύρους στο FP1, πράγμα που σήμαινε ότι δεν ήταν σε θέση να βελτιώσει τη ταχύτητά του αρκετά γρήγορα», εξήγησε ο Eddolls.
«Κάναμε κάποιες αλλαγές στο μονοθέσιό του πριν από το FP2 κι όλα φαίνονται να είναι φυσιολογικά τώρα, κάτι που είναι θετικό», πρόσθεσε.
«Δεν κατάφερα να ολοκληρώσω πολλούς γύρους κατά τη διάρκεια του FP1 λόγω ενός προβλήματος», επιβεβαίωσε ο Tsunoda. «Ολοκλήρωσα μόνο τέσσερις γύρους στους οποίους μπόρεσα να πιέσω, αλλά ένιωσα πως το μονοθέσιο ήταν καλό όσο βρισκόμουν στη πίστα».
«Η ομάδα διόρθωσε το ζήτημα κατά τη διάρκεια του διαλείμματος και κατάφερα να αυξήσω το ρυθμό μου στο FP2 καθώς συνέχισα να πιέζω περισσότερο – ελπίζω ότι θα μπορέσω να βελτιωθώ και πάλι στα αυριανά δοκιμαστικά πριν τις κατατακτήριες».
«Νομίζω ότι κατάφερα να κερδίσω πολλά στα δοκιμαστικά σήμερα», πρόσθεσε. «Ιδιαίτερα, έμαθα για τη διαχείριση ελαστικών στη πίστα αυτή και έχω πολλά ενδιαφέροντα δεδομένα από τα μαλακά ελαστικά που μπορώ τώρα να πάω και να τα αναλύσω».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!