Αν και το 2025 θα μείνει στην ιστορία ως μια από τις χειρότερες σεζόν στην καριέρα του Lewis Hamilton, στους τελευταίους αγώνες ο Βρετανός παρουσιάζει μια βελτίωση που ενδεχομένως να μην έχει εκτιμηθεί δεόντως.
Χωρίς ακόμα να έχει ανέβει στο βάθρο σε αγώνα, ο Lewis Hamilton έχει το αρνητικό ρεκόρ για τον οδηγό της Ferrari που έχει περιμένει περισσότερο μέχρι το πρώτο του πόντιουμ, με το 2025 να αποδεικνύεται μια αρκετά άνυδρη σεζόν για τον ίδιο.
Πράγματι, ανεξάρτητα από τα αποτελέσματά του στους τελευταίους 4 αγώνες, αυτή η σεζόν θα είναι η πρώτη στη δεκαεννιάχρονη καριέρα του επτάκις πρωταθλητή που θα έχει κάτω από 5 βάθρα.
Μπορεί άνετα να ειπωθεί πως ο Hamilton έχει δυσκολευτεί αρκετά στην πρώτη του σεζόν ως οδηγός της Scuderia, την πρώτη μακριά από την ευρύτερη οικογένεια της Mercedes στα 20 χρόνια που βρίσκεται στη Formula 1. Από τον teammate του, Charles Leclerc, έχει ηττηθεί κατά κράτος, ειδικά σε κατατακτήριες, όπου μετρά ο ένας γρήγορος γύρος. Βέβαια, το συγκεκριμένο κομμάτι θεωρείται ειδικότητα του Μονεγάσκου, που έχει επανειλλημένα δείξει πως είναι απ’ τους καλύτερους στην ιστορία της F1 στον ένα γύρο.
Από το καλοκαιρινό διάλειμμα μέχρι σήμερα, όμως, ο Hamilton μαζί με τους μηχανικούς του έχουν κάνει σημαντικά βήματα βελτίωσης, ειδικά στο πώς θα στηθεί ένας καλός γρήγορος γύρος. Και συγκεκριμένα, αυτό φαίνεται στη σύγκρισή του με τον Leclerc. Στον τελευταίο αγώνα, στο Autodromo Hermanos Rodriguez, μπορεί ο Βρετανός να βίωσε έναν δύσκολο αγώνα με την ποινή των 10 δευτερολέπτων, όμως έδειξε να συνεχίζει την ανοδική του πορεία στο κομμάτι των κατατακτηρίων.
Από την Ισπανία μέχρι και σήμερα, η μέση διαφορά στις κατατακτήριες ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Ferrari είναι μόλις 9 εκατοστά του δευτερόλεπτου. Αν αυτό το χρονικό διάστημα μειωθεί από τον Αύγουστο, τότε η διαφορά έχει πέσει στα 3 εκατοστά.
Αυτή η βελτίωση οδήγησε στο καλύτερο αποτέλεσμά του, την 3η θέση στις κατατακτήριες στο Μεξικό. Αυτό το αποτέλεσμα διατήρησε ένα ρεκόρ που κρατά ο Hamilton, που έτρεχε σερί 19 ετών με τουλάχιστον μια εκκίνηση από το top-3.
Κλειδί σε αυτή τη βελτίωση, πέρα από τις επιδόσεις του ίδιου του οδηγού, είναι και το πώς προσεγγίζονται οι αγώνες από το τιμ του. Μετά από ενδελεχή επανεξέταση της εκτέλεσης του τριημέρου στη Σιγκαπούρη, αποφασίστηκε να γίνει μια σειρά αλλαγών, αρχής γενομένης στο Austin, στις διαδικασίες που ακολουθούνται. Και αυτό, εκτιμάται πως επίσης έλυσε κι άλλο τα χέρια του Hamilton.
Let’s talk debriefs 🤝 pic.twitter.com/JpL7vGyyVJ
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) November 4, 2025
Λεχθέντος αυτού, αυτή η βελτίωση στη συνολική εικόνα θα χρειαστεί να δώσει και ανάλογα αποτελέσματα, μιας και έχουν ήδη ξεκινήσει οι φήμες πως η Scuderia κοιτά για τον αντι-Hamilton από το 2027.
Οι δύο πλευρές έχουν συμβόλαιο για το 2026, ενώ ενόψει 2027 υπάρχει οψιόν επέκτασης. Φημολογείται, όμως, πως η Ferrari δείχνει αρκετά διστατική να προχωρήσει σε μια επέκταση, στη φάση αυτή.
Εάν ο Hamilton συνεχίσει να παρουσιάζεται βελτιωμένος, μεταφέροντας το μομέντουμ αυτό και στη νέα εποχή κανονισμών του 2026, τότε ενδεχομένως στο Maranello να είναι λιγότερο διστατικοί για το 2027. Ωστόσο, εάν ο Βρετανός δεν ξεκινήσει με το δεξί στη νέα εποχή των μονοθεσίων, τότε η Ferrari είναι πολύ πιθανό να στραφεί στις υπηρεσίες ενός οδηγού όπως ο Oliver Bearman.
Παρά την παραφιλολογία που έσχάτως έχει προκύψει για το μέλλον Ferrari-Hamilton, ο οδηγός δήλωσε ακράδαντα πως υπάρχει αρκετός χρόνος μπροστά τους για να καρποφορήσει η συνεργασία.
Με όλη την αρνητικότητα που έχει σκεπάσει την πρώτη χρονιά του Hamilton στα κόκκινα, η βελτίωση της τελευταίας περιόδου, που έχει περάσει κάτω από πολλά ραντάρ, ίσως βάλει σύντομα τέλος στις δυσκολίες του και, κατ’ επέκταση, στις όποιες φήμες βρίσκουν πάτημα να υφίστανται.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!








