Η Honda λέει ότι θα πρέπει να έχει μια συμφωνία για την παροχή μιας δεύτερης ομάδας με κινητήρες της Formula 1 για το 2018, που να οριστικοποιηθεί μέχρι τον Μάιο, το αργότερο.Ο Ιάπωνας κατασκευαστής επιθυμεί να αναλάβει πρόσθετες ομάδες σε κάποιο σημείο και έχει επεκτείνει τη βάση του στο Milton Keynes για να παρέχει το χώρο που απαιτείται να το πράξει.Σύμφωνα με τους νέους-για-το-2017 κανονισμούς, οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν τις μηχανές σε ομάδες που δεν μπορούν να εξασφαλίσουν μια συμφωνία.Ο κατασκευαστής με τη μικρότερη παρουσία στο grid σήμερα, η Honda, προμηθεύει μόνο τη McLaren, θα έχει τον πρώτο λόγο.Όλες οι 11 ομάδες έχουν τις συμφωνίες τους για το επόμενο έτος, αλλά θεωρείται ότι υπάρχει τουλάχιστον μία ομάδα στο grid πρόθυμη για τη μετάβαση στη Honda το 2018, και οι ανεπίσημες συνομιλίες έχουν αρχίσει.Ο Yusuke Hasegawa δήλωσε πως η Honda θα πρέπει να γνωρίζει με βεβαιότητα αν πρόκειται να παρέχει κινητήρες για το 2018 “γύρω από το Grand Prix του Μονακό”.Και πρόσθεσε: “Τότε ήταν όταν η Red Bull και η Toro Rosso ανακοίνωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν τον κινητήρα της Renault φέτος.“Αυτό είναι το τελευταίο χρονοδιάγραμμα για εμάς, αλλά όσο νωρίτερα γνωρίζουμε, τόσο το καλύτερο.”Ο Hasegawa, δήλωσε ότι οι προχωρημένες συνομιλίες χρειάζεται να γίνουν στις αρχές του επόμενου έτους, και πρόσθεσε ότι υπήρξε μεγαλύτερο ενδιαφέρον πρόσφατα καθώς το πακέτο της έχει βελτιωθεί, μετά από τη καταστροφική επιστροφή της Honda στην F1 το 2015.“Τώρα συζητάμε το ενδεχόμενο της συνεργασίας και της ευκαιρίας να προμηθεύσουμε τον κινητήρα, αλλά μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει σταθερή διαπραγμάτευση», είπε.“Υπήρξε άτυπο ενδιαφέρον. Είναι πολύ ευγενικό το να δείχνουν κάποιο επίπεδο ενδιαφέροντος.«Οι πελάτες της Mercedes δεν έχουν ισχυρή πρόθεση να αλλάξουν τη μηχανή τους για τη Honda.“Πρέπει να αποδείξουμε ότι μπορούμε να δείξουμε ένα αξιοπρεπές βήμα στην απόδοση του κινητήρα της Honda.“Μέχρι τότε, δεν νομίζω ότι μπορούν να μας κάνουν μία σοβαρή ζήτηση.»Όταν ρωτήθηκε αν το να έχουν μια δεύτερη ομάδα θα βοηθήσει στην ανάπτυξη, ο Hasegawa δήλωσε: “Λοιπόν, χρειάζεται να καλυφθούν και τα έξοδα επίσης.“Αλλά είναι πολύ προφανές ότι μπορούμε να αυξήσουμε τα δεδομένα και την πιθανότητα του εντοπισμού μιας βλάβης.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!