Η ομάδα της Haas ξεκίνησε το τελευταίο αγωνιστικό τριήμερο της σεζόν δουλεύοντας πάνω στο set-up του μονοθεσίου, ενώ έδωσε την ευκαιρία στον Antonio Giovinazzi να βρεθεί και πάλι στο τιμόνι στη θέση του Magnussen στο FP1.
Ο Giovinazzi έκανε συνολικά 21 γύρους, με τον καλύτερο να είναι 1: 42.065, παίρνοντας την 18η θέση. Ήταν μια σχετικά ομαλή περίοδος για τον Giovinazzi, ο οποίος πέρασε τους πρώτους εννέα γύρους με τα μαλακά ελαστικά, πριν μεταβεί στα ultrasoft για τους τελευταίους 12 γύρους, οι οποίοι του έδωσαν και τον γρήγορο χρόνο του.
“Πρώτα απ’ όλα, ευχαριστώ τη Haas και φυσικά τη Ferrari, για αυτές τις εμπειρίες τις Παρασκευές – ήταν πολύ καλό για μένα να είμαι στο αυτοκίνητο και να προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα! Ελπίζω ότι η ομάδα θα είναι πραγματικά ευχαριστημένη με την δουλειά που έκανα. Αυτός ήταν πάντα ο πρώτος μου στόχος όταν ξεκίνησα αυτές τις συνεδρίες του FP1. Στο τέλος της χρονιάς, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε το επόμενο έτος”, είπε ο Ιταλός.
Ο Grosjean από την πλευρά του, συμπλήρωσε 24 γύρους στο FP1 με χρόνο 1: 41.306, τερματίζοντας 12ος. Ο Γάλλος εστίασε στο FP2 στο να βρει ιδανικό set-up για τις κατατακτήριες, κάτι που δεν κατάφερε, λόγω ενός προβλήματος στα ηλεκτρικά του μονοθεσίου του.
“Το πρωί ήταν καλό, το απόγευμα δεν ήταν – δυσκολευόμασταν να κάνουμε τα πράγματα να δουλέψουν το βράδυ, και τότε είχαμε ένα ηλεκτρικό θέμα που σταμάτησε τη μέρα μας, κάτι που σαφώς δεν ήταν ιδανικό, καθώς το FP2 είναι η μόνη αντιπροσωπευτική περίοδος για τα προκριματικά και τον αγώνα – θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βρούμε μια λύση αύριο”, είπε ο Γάλλος.
Τέλος, ο Magnussen εμφανίστηκε συγκρατημένα θετικός, δηλώνοντας ικανοποιημένος με τον αριθμό των γύρων που έκανε, αν και ήταν μόλις 16ος στους χρόνους του FP2.
“Ήταν μια θετική περίοδος με πολλούς γύρους. Έχουμε ακόμα μερικά πράγματα που πρέπει να εργαστούμε μέχρι αύριο, για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για αύριο – ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να βρούμε απόδοση και να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στις κατατακτήριες”, είπε ο Δανός.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!