Ο νέος επικεφαλής της Williams, James Vowles, δήλωσε πως η ομάδα θα λάβει μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν την οριστική της απόφαση σχετικά με το ποιος θα είναι προμηθευτής μονάδων ισχύος της από το 2026 και έπειτα.
από τις 20 Φεβρουαρίου, ο James Vowles είναι ο νέος επικεφαλής της Williams, έχοντας αφήσει τον προηγούμενο ρόλο που είχε στη Mercedes, αυτόν του επικεφαλής στρατηγικής.
Η Williams, από τα δείγματα του Bahrain έδειξε πως ήταν μια από τις πιο βελτιωμένες ομάδες φέτος, με τον Alex Albon να πετυχαίνει βαθμό, ξεκινώντας ενθαρρυντικά τη χρονιά για την ομάδα του Grove, που πέρσι τερμάτισε τελευταία στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Από το 2014 μέχρι και σήμερα, σε όλη δηλαδή την υβριδική εποχή, η Williams χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Mercedes. Ενόψει των αλλαγών στους κανονισμούς των μονάδων ισχύος που θα μπει σε ισχύ από το 2026, ο Vowles δήλωσε πως το επιτελείο της Williams εξετάζει το κατά πόσο θα παραμείνει πελάτης της Mercedes. Υπενθυμίζεται πως το 2026, κατασκευαστές κινητήρων στο grid θα είναι και η Audi αλλά και η κοινοπραξία Red Bull Powertrains – Ford.
“Ξεκάθαρα, η σχέση που έχουμε εδώ και πολλά χρόνια (με τη Mercedes) μας ικανοποιεί”, δήλωσε επί του θέματος το Vowles. “Η Mercedes έχει παράξει στην πραγματικότητα, επί της ουσίας, τον καλύτερο, κατά μέσο όρο, κινητήρα τα τελευταία 15 χρόνια. Στο σημείο που βρισκόμαστε τη στιγμή αυτή, με τη Mercedes αλλά και με άλλους OEMs (μεγάλοι κατασκευαστές), εξετάζουμε τα πράγματα, όπως και οφείλουμε”.
“Πρέπει να διασφαλίσουμε πως θα ερευνήσουμε σωστά την αγορά και θα πάρουμε σύντομα τις όποιες αποφάσεις, σχετικά με τις σχέσεις που θα έχουμε”.
Ερωτώμενος για το εάν την απόφαση αυτή η Williams θα χρειαστεί να τη λάβει μέσα στο 2023, η απάντηση του Vowles ήταν: “Θα πρέπει να γίνει φέτος, όπως και να ‘χει. Νομίζω πως θα δυσκολευτείτε να δείτε ομάδες να αλλάζουν προμηθευτή πιο αργά από φέτος”.
“Για να κερδίσεις πρωταθλήματα, θα πρέπει να δεις ποιος έχει κερδίσει τα προηγούμενα. Συνήθως είναι μεγάλοι κατασκευαστές, άρα θα πρέπει να έχει εργοστασιακή υποστήριξη…και αυτό είναι το δύσκολο μονοπάτι που πρέπει να παλέψουμε στον αγώνα μας. Πιστεύω πως, για τώρα, έχουμε μπροστά μας έναν ρεαλιστικό στόχο. Γνωρίζουμε το πρώτο αυτό βήμα, με ό,τι έχουμε διαθέσιμο για τώρα, έχουμε τη δυνατότητα να βελτιωθούμε απ’ το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε. Και αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος, το να εξετάσουμε το μέλλον”.
Describe the FW45 in ONE word 📢
P.S. ‘Cool Whip’ is two words 🍦#WeAreWilliams pic.twitter.com/IPwLsRKVoR
— Williams Racing (@WilliamsRacing) March 9, 2023
Παρά το γεγονός πως ανέκαθεν ήταν μια πελατειακή ομάδα στους κινητήρες, η Williams πάντα έφερε με καμάρι τον τίτλο της εντελώς ανεξάρτητης ομάδας. Ο Vowles, όμως, παραδέχτηκε πως υπάρχουν θετικά αλλά και αρνητικά σε μια τέτοια προσέγγιση.
“Σε κάποιο σημείο, θα πρέπει εσύ ο ίδιος να ορίζεις το μέλλον σου. Απλά δεν το κάνεις αυτό όταν εξαρτάσαι από κάποιον άλλον για την παροχή εξαρτημάτων”.
“Ένα απλό παράδειγμα αυτού: όσο καλά και να είναι τα εξαρτήματα, δεν γνωρίζεις ποια κατεύθυνση αεροδυναμικά θα πάρεις, μέχρι την τελευταία στιγμή, κάτι που συνήθως επηρεάζεται σημαντικά από την απόφαση του κατασκευαστή των εξαρτημάτων”.
“Ωστόσο, έχουμε μεγαλύτερες φουρτούνες μπροστά μας αυτή τη στιγμή”, δήλωσε επιλογίζοντας ο Vowles.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!