Ο Mike Krack πιστεύει ότι η ταχεία ανάπτυξη της ομάδας ήταν μια από τις αιτίες πίσω από τα προβλήματα της Aston Martin το 2022.
Η Aston Martin αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην ένατη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μόνο η Williams πίσω της, και ο χαμηλός της απολογισμός των 25 πόντων απέχει πολύ από τον δεδηλωμένο στόχο του ιδιοκτήτη Lawrence Stroll να κερδίσει παγκόσμιους τίτλους.
Ο επικεφαλής της ομάδας Krack είναι καθησυχασμένος ότι η υπομονή του Stroll είναι υψηλή και ότι η ατμόσφαιρα γύρω από την ομάδα είναι παρόμοια με αυτή που υπήρχε στη Red Bull όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά, σύμφωνα με έναν άνθρωπο που πήγε στην ομάδα φέτος.
Αλλά προς το παρόν, τα προβλήματα παραμένουν και φαίνεται απίθανο η ομάδα να τερματίσει ψηλότερα από την τρέχουσα θέση της.
Το 2022 είναι μια «ταραχώδη» σεζόν για την ομάδα. Ένας νέος αρχηγός της ομάδας ανέλαβε, αποκάλυψαν ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο δύο φορές και ο πρώτος πιλότος τους (Vettel) ανακοίνωσε ότι αποσύρεται στο τέλος της χρονιάς.
Ο Krack, ο οποίος έχει τον ρόλο από τον Ιανουάριο, πιστεύει ότι η ταχεία ανάπτυξη της ομάδας μπορεί να έπαιξε ρόλο στην πτώση της απόδοσης τους σε αυτήν την χρονιά.
«Έχουμε μια μικρή δομή που βασιζόταν σε λίγους ανθρώπους, όπου βάλαμε πολλούς οικονομικούς πόρους και μεγαλώσαμε πολύ γρήγορα. Και αν μεγαλώσεις πολύ γρήγορα, ολόκληρη η δομή δεν μπορεί να προσαρμοστεί τόσο γρήγορα», είπε ο Κρακ.
«Κανονικά μειώνεις την αποτελεσματικότητα αν μεγαλώσεις πολύ γρήγορα και αυτό είναι κάτι που έχει συμβεί σε εμάς»
«Η ιδέα (για το μονοθέσιο) που αποφασίστηκε προσέφερε τελικά πολύ υψηλές αεροδυναμικές δυνατότητες, αλλά λόγω του porpoising δεν μπορούσαμε ποτέ να τις αξιοποιήσουμε»
Η Aston Martin αποκάλυψε το δεύτερο «μοντέλο» πριν από το ισπανικό Grand Prix και ενώ έχει αποφέρει βελτιώσεις, δεν είναι στο επίπεδο που μπορεί να περίμενε η ομάδα. Ο Krack αποκάλυψε ότι ήταν μια αργή διαδικασία για να φέρει την AMR22 στο μηδέν.
«Ο λόγος που βελτιωνόμαστε είναι ότι έχουμε εντοπίσει τις τεχνικές αδυναμίες του μονοθεσίου και δουλέψαμε σκληρά για να τις εξαλείψουμε τη μία μετά την άλλη, κάποιες παράλληλα», είπε ο 50χρονος.
«Η μία (αδυναμία) είναι το βάρος του αυτοκινήτου, η άλλη η ανατροφοδότηση προς τους οδηγούς και η άλλη η αεροδυναμική απόδοση και βελτιώσαμε όλους τους τομείς και συνεχίζουμε να τους βελτιώνουμε. Ο ρυθμός αλλαγής και οι εξελίξεις μέχρι τώρα μου δίνουν μεγάλη σιγουριά ότι μπορούμε να το συνεχίσουμε αυτό μέχρι το τέλος αυτής της σεζόν».
Την επόμενη χρονιά, ο Krack θα έχει όχι έναν αλλά δύο «ισχυρούς» άνδρες, που θα απαιτούν αποτελέσματα όταν ο Φερνάντο Αλόνσο μπει στην ομάδα. Η Aston Martin έχει προειδοποιηθεί ότι αν τα πράγματα δεν πάνε καλά το 2023, θα παρθούν αποφάσεις για τα άτομα που απαρτίζουν την ομάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!