Η McLaren προβλέπει μεγάλες βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2016, τόσο από την πλευρά του σασί όσο και από του κινητήρα της Honda.
Μετά από μια ανιαρή σεζόν το 2015, η πίεση είναι αυξημένη στην εταιρική σχέση McLaren-Honda για να κάνει ένα μεγάλο βήμα στο grid στο δεύτερο έτος. Σε όρους καθαρών χιλιομέτρων το αυτοκίνητο έχει ήδη σημειώσει πρόοδο σε σύγκριση με το 2015, με 3.305 χιλιόμετρα να έχουν ολοκληρωθεί σε δύο δοκιμές πριν από τη σεζόν του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με τα 1,751χλμ σε τρεις δοκιμές πριν από τη σεζόν πέρυσι.
Η πραγματική απόδοση της MP4-31 παραμένει ασαφής, αλλά η Honda λέει ότι είναι ευχαριστημένη με τη μονάδα που θα έχει στη Μελβούρνη και επίκεινται περαιτέρω βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.
“Έχουμε ήδη οριστικοποιήσει τον κινητήρα μας, έτσι ώστε αυτή η προδιαγραφή θα πάει στη Μελβούρνη”, δήλωσε το αφεντικό της Honda F1 Yusuke Hasegawa. “Έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει ακριβώς την ίδια μηχανή εδώ και έχουμε τρέξει στο 100%. Στην πραγματικότητα, το θέμα είναι ότι θα βελτιώσουμε τη μηχανή μας σε όλη τη σεζόν, αλλά σαν ένα σημείο εκκίνησης είναι πολύ καλή.
«Δεν μπορώ να σας πω τα ακριβές πλάνα, αλλά όλοι, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας, περιμένουν από εμάς να βελτιώσουμε την απόδοση του κινητήρα μας. Προσπαθούμε στο πλαίσιο των κανόνων για να το κάνουμε αυτό.”
Από την πλευρά του πλαισίου, η McLaren δεν είχε χρόνο να δοκιμάσει όλα τα μέρη του 2016 στη Βαρκελώνη και θα φέρει ένα σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων για τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.
“Στην περίπτωσή μας είναι λίγο διαφορετικό. Δεν τρέχουμε με το πλήρως πακέτο του 2016 εδώ [στις δοκιμές],” δήλωσε ο διευθυντής αγώνων Eric Boullier. «Είμαστε λίγο πίσω από το πρόγραμμα έτσι ώστε να σημαίνει ότι πρόκειται να εμφανιστούμε στην Αυστραλία με περισσότερα κομμάτια για το αυτοκίνητο το οποίο, δυστυχώς, δεν έχουν δοκιμαστεί εδώ, αλλά νομίζω ότι ήμασταν σε θέση να τρέξουμε τουλάχιστον τις περισσότερες από τις ημέρες, που είναι πολύ καλά νέα.
“Όσον αφορά το πλαίσιο, είναι σημαντικό ότι μπορέσαμε να κάνουμε όλους τους ελέγχους στα συστήματα, τους οποίους δεν μπορούσαμε να κάνουμε το περασμένο έτος, οπότε για μας είναι ένα καλό επίτευγμα. Νομίζω ότι τώρα έχουμε ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο λιγότερο ή περισσότερο για να ξεκινήσει η σεζόν. Έτσι, είμαστε πιο σίγουροι και νομίζω ότι θα υπάρξουν περισσότερα να έρθουν τώρα. Η βάση σίγουρα φαίνεται ΟΚ και θα υπάρξουν πολύ περισσότερες επιδόσεις που θα έρθουν τις επόμενες εβδομάδες.”
Ερωτηθείς για τη διαφορά μεταξύ του 2016 και του 2015, Boullier πρόσθεσε: «Είναι μέρα με τη νύχτα. Πέρυσι δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα στο αυτοκίνητο, έτσι απλά έλεγχαμε… τίποτα στην πραγματικότητα! Τουλάχιστον φέτος βγάλαμε πολύ δουλειά με λίστες πραγμάτων να κάνουμε και λίστες ελέγχου. Από την άποψη των συστημάτων και ακόμη και στο ίδιο το αυτοκίνητο, πιέσαμε σε κάποια όρια σε κάποια νέα σχέδια που είχαμε για το αυτοκίνητο. Μερικά από αυτά απέτυχαν, κάποια από αυτά όχι, το οποίο είναι μια φυσιολογική διαδικασία των δοκιμών και είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα.
“Έτσι, τουλάχιστον τώρα έχουμε καλύψει αξιοπρεπή απόσταση σε μίλια κατά τη διάρκεια των τελευταίων οκτώ ημερών έτσι είμαστε πολύ πιο έτοιμοι και άνετοι. Επίσης, ανατροφοδοτώντας τα συστήματα στο Woking, έχουμε περισσότερα δεδομένα για να ξέρουμε πού βρισκόμαστε και αυτό πρόκειται να είναι μια μεγάλη ώθηση για μας στην ανάπτυξη.
«Θέλαμε να δώσουμε το μέγιστο χρόνο στους αεροδυναμιστές για την ανάπτυξη του πακέτου και στη συνέχεια θα πρέπει να συμπιέσουμε το χρόνο σχετικά με την παραγωγή, κάτι θα συμβεί ενδιάμεσα και τότε θα βρεθείς πίσω. Αυτό είναι όλο. Τίποτα κακό, τίποτα δραματικό. Απλά συμβαίνει, συμβαίνει κάθε μέρα και σε κάθε αγώνα, για να είμαι ειλικρινής.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!