Ο επικεφαλής της Williams James Vowles παραδέχτηκε ότι η ομάδα έλαβε λάθος αποφάσεις όταν κράτησε τον Alex Albon στα σλικ ελαστικά κατά τη διάρκεια της βροχόπτωσης στο Grand Prix Ολλανδίας.
Εκκινώντας τέταρτος, ο Albon έχασε μια θέση από τον Fernando Alonso στον πρώτο γύρο πριν πέσει χαμηλότερα στην κατάταξη ως ο ένας από τους πέντε οδηγούς που δεν πέρασαν στα ενδιάμεσα ελαστικά όταν η βροχή χτύπησε την πίστα.
Προσπάθησε να καλύψει μέρος του χαμένου χρόνου με ένα τιτάνιο stint άνω των 40 γύρων στα μαλακά ελαστικά, ανεβαίνοντας έως και έκτος πριν η βροχή επιστρέψει ξανά προς το τέλος του αγώνα.
Η παραμονή του οδηγού στα σλικ ήταν ένα λάθος που παραδέχτηκε ο Vowles, αν και κατά τη γνώμη του τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα.
«Ή μπαίνεις στον πρώτο ή στο δεύτερο γύρο, ή μένεις έξω. Και το πραγματικό λάθος που έκαναν κάποιες ομάδες ήταν ότι οι οδηγοί τους μπήκαν μετά από αυτό το σημείο. Αφότου έχεις αποφασίσει σε μια πορεία, ακολούθησε την πορεία αυτή,» σχολίασε ο Βρετανός στο motorsport.com.
«Ο λόγος που δεν μπήκαμε για ενδιάμεσα ήταν ότι αρχικά στο ραντάρ δε φαινόταν ότι θα είναι τόσο άσχημα όσο αποδείχθηκε. Τώρα, ξεκάθαρα, οι απώλειες ήταν μεγάλες απέναντι σε αυτούς με τα ενδιάμεσα.
Μας είδατε και πάλι να επιστρέφουμε σε βαθμολογούμενη θέση. Δεν ήταν εξωπραγματικά απαίσια, αλλά ήταν η λάθος απόφαση.»
Όταν η βροχή επανήλθε, ο Albon έμεινε ξανά έξω για ένα γύρο, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του grid εισήλθε για ενδιάμεσα.
Ο Vowles σχολίασε ως λανθασμένη και αυτήν την απόφαση.
«Αυτό που χρειάζεται να κοιτάξουμε προς τα πίσω και να κάνουμε είναι να εξετάσουμε τα συστήματά μας, τα εργαλεία μας, την επικοινωνία μας, τι μπορούμε να βελτιώσουμε σε αυτήν τη διαδικασία; Γιατί το κάναμε λάθος,» ανέφερε.
«Το δεύτερο pit stop επίσης, το να μπούμε για εκείνα τα ενδιάμεσα, ξανά, ήταν λάθος. Ήταν με ένα γύρο καθυστέρηση.
Σε όλα αυτά τα σημαντικότερο είναι να τα συλλογιστούμε. Ξέρουμε ότι ήταν ένα γύρο πιο αργά, αυτό είναι το εύκολο, αλλά το δύσκολο μέρος είναι τώρα, κοιτώντας πίσω, με όλες τις πληροφορίες που έχεις, μπορείς να πας πίσω και να πάρεις μια καλύτερη απόφαση;»
Ο Albon, ο οποίος τελικά τερμάτισε όγδοος, συμφώνησε ότι η Williams πρέπει να αναλύσει τα συμβάντα.
«Πρέπει να εξετάσουμε αυτήν την κλήση για το δεύτερο pit stop. Είναι τόσο περίεργο επειδή δεν μπήκα στα pits και για το πρώτο μισό του γύρου σκεφτόμουν τέλεια, έχω κάνει το overcut σε όλους, έχω κάνει το overcut στα δύο μονοθέσια μπροστά μου, επειδή στο πρώτο κομμάτι και μέχρι τα μέσα του δευτέρου ήταν ακόμα στεγνά,» σχολίασε ο οδηγός.
«Και μετά, μέσα σε 10 δευτερόλεπτα, πήγαμε από σλικ σε ελαστικά βροχής. Και σερνόμουν στις τέσσερις τελευταίες στροφές και χάσαμε από το undercut του Lando και του George.
Είναι ένα τέτοιο πράγμα. Είναι σαν να ολοκληρώσαμε τη σημερινή ημέρα ελαφρώς απογοητευμένοι που δεν τερματίσαμε έκτοι, αλλά και πάλι τερματίσαμε όγδοοι. Εξακολουθεί να είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα για μας,» συνέχισε ο Albon.
«Και είχαμε ρυθμό όλο το σαββατοκύριακο, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Ήταν το καλύτερό μας σαββατοκύριακο. Είναι το καλύτερο συναίσθημα που είχα μέσα στο μονοθέσιο όσο είμαι με τη Williams.
Και υπάρχουν τόσα θετικά να πάρουμε από δω. Πιστεύω όντως ότι ήμασταν λίγο άτυχοι, νομίζω, κατά κάποιον περίεργο τρόπο ήμασταν εμείς αυτοί που δε ρισκάραμε, όπως κάποιοι άλλοι, να βάλουμε τόσο γρήγορα τα ενδιάμεσα ελαστικά, επειδή υπό μια έννοια, είχε στην πραγματικότητα αρκετό ρίσκο το να το κάνουμε αυτό.
Δεν ήταν γα ενδιάμεσα όταν μπήκαν. Αλλά κατά τη διάρκεια του γύρου, έγινε για ενδιάμεσα,» ολοκλήρωσε.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!