Ο τεχνικός διευθυντής της Force India, Andrew Green, λέει ότι το Halo δημιούργησε τεράστιο πρόσθετο κόστος για την ομάδα της Formula 1, καθώς το περσινό πλαίσιο του μονοθεσίου της δεν θα μπορούσε να μεταφερθεί στο 2018.
Η Force India προσπαθεί συνήθως να ελαχιστοποιεί τις δαπάνες μέσω ενός συνόλου σταθερών κανονισμών της F1, μεταφέροντας όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία από το μονοθέσιο της προηγούμενης σεζόν στα νέα σχέδια.
Αλλά ο Green δήλωσε ότι χρειάστηκε επιπλέον δουλειά για να τοποθετηθεί η συσκευή ασφαλείας με εντολή της FIA για το ’18, κάτι που σήμανε το σχεδιασμό ενός νέου πλαισίου και έξοδα που ανέρχονται σε εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια, αν όχι ένα εκατομμύριο, για να συμπεριληφθεί το Halo στο μονοθέσιο.
«Ήταν δαπανηρό και τεράστιο, γιατί έπρεπε να σχεδιάσουμε ένα νέο πλαίσιο», δήλωσε ο Green σε δημοσιογράφους την πρώτη ημέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη.
«Δεν θα περίμενε κανείς να φτιάξουμε ένα νέο σασί φέτος, δεδομένου του όγκου των αλλαγών που κάναμε πέρυσι, κάτι που ήταν τεράστιο για μία νέα αλλαγή κανονισμού.
«Για μια ομάδα σαν εμάς, πρέπει πάντα να κοιτάμε να βγάλουμε δύο χρόνια με παρόμοιο σασί, αν είναι εφικτό.
«Από την άποψη αυτή, μας κοστίζει ένα τεράστιο χρηματικό ποσό για να αναδιαμορφώσουμε και να επανασχεδιάσουμε ένα νέο πλαίσιο. Το κόστος για την τοποθέτηση του Halo άγγιξε περίπου το ένα εκατομμύριο δολάρια.
«Ήταν μια τεράστια πρόκληση, ούτως ή άλλως, για μια ομάδα σαν κι εμάς όμως ήταν τεράστια.»
Το Halo έχει επηρεάσει σημαντικά το αεροδυναμικό πακέτο της Force India
Η Force India έπρεπε να λάβει υπόψη μια άλλη “μεγάλη αλλαγή” στην εγκατάσταση κινητήρων της Mercedes για αυτήν τη χρονιά, ενώ ο Green εξήγησε ότι η VJM11 που είδαμε στη Βαρκελώνη θα υποστεί περαιτέρω σημαντική τροποποίηση πριν από τον πρώτο αγώνα στη Μελβούρνη, εν μέρει λόγω της σημαντικής αεροδυναμικής επίδρασης του Halo.
«Από αεροδυναμική άποψη, η δουλειά εξακολουθεί να είναι σε εξέλιξη», δήλωσε ο Green. «Υπάρχει ένα σημαντικό αποτέλεσμα downstream, ειδικά γύρω από την περιοχή της πίσω πτέρυγας.
«Δεν έχει σχεδιαστεί να είναι αεροδυναμική συσκευή. Δεν μας ευνοεί καθόλου σε αυτό το κομμάτι.
«Απαιτείται πολλή δουλειά για να περιοριστούν τα ζητήματα που προκαλεί και εξακολουθούμε να δουλεύουμε ενεργά σε αυτό και δεν νομίζω ότι θα έχουμε λύση μέχρι τη Μελβούρνη.
«Είμαι βέβαιος ότι θα το έχουμε υπό έλεγχο μέχρι τότε.»
Το νέο οδόστρωμα της πίστας στη Βαρκελώνη συνέβαλε επίσης στην απόφαση της Force India να γλιτώσει την κατάλληλη δουλειά στην επίδοση για τη δεύτερη δοκιμή πριν από την έναρξη της σεζόν.
«Δεν προλαβαίνουμε πραγματικά να κατανοήσουμε τα ελαστικά μέχρι την επόμενη εβδομάδα», πρόσθεσε η Green. «Η πίστα πρέπει να “πατηθεί”. Είναι πολύ πιο διαφορετική αυτή τη φορά σε σχέση με πέρυσι.
«Κάναμε κάποιες αλλαγές στην ανάρτηση για να προβλέψουμε τι πιστεύαμε ότι θα συμβεί με τα ελαστικά, και αυτό δεν έχει αποδειχθεί ακόμη.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!