Ο Mattia Binotto θεωρεί πως “είναι κρίμα” να αμφισβητούν οι αντίπαλοι τη δύναμη του κινητήρα της Ferrari, καθώς πολλή προσπάθεια έχει γίνει προκειμένου να είναι ο κορυφαίος στο grid.
Μετά από χρόνια κυριαρχίας της Mercedes, ο κινητήρας της Ferrari έχει πλέον γίνει ο κορυφαίος. Έχει δώσει στη Scuderia το πλεονέκτημα σε τελική ταχύτητα στις ευθείες σε σχέση με τους αντιπάλους της, κάτι που έχει εγείρει ερωτηματικά σχετικά με τη νομιμότητα της όλης προσπάθειας.
Πολλοί αντίπαλοι αμφισβητούν τη λειτουργία της μονάδας ισχύος και του intercooler, με υποψίες να υπάρχουν σχετικά με το γεγονός ότι επιτρέπει σε μια μικρή ποσότητα λαδιού να εισέρχεται στην διαδικασία της καύσης και να δίνει ενίσχυση στην αποδιδόμενη ισχύ.
Ο Binotto δήλωσε ότι είναι κρίμα που η Ferrari βρίσκεται υπό αμφισβήτηση, μόνο και μόνο επειδή κατάφεραν να φτιάξουν κάτι καλό.
“Αρχικά, όλες οι ομάδες στην F1 δουλεύουν πολύ σκληρά για να βρουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα”, δήλωσε ο Ιταλός.
“Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να βελτιώσουμε το πακέτο της μονάδας ισχύος μας, το οποίο δεν ήταν το κορυφαίο απ’ όταν τέθηκαν σε ισχύ οι νέοι κανονισμοί το 2014. Εάν είμαστε στην αφρόκρεμα, πρέπει απλά να είμαστε περήφανοι γι’ αυτό”.
“Πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι, είναι κάπως κρίμα το να διαβάζω όσα διάβασα στο internet και τις εφημερίδες. Άλλοι ανταγωνιστές είχαν πλεονέκτημα στο παρελθόν και κανείς δεν το κατηγόρησε αυτό. Ως Ferrari, όταν έχουμε μειονέκτημα στο κομμάτι της μονάδας ισχύος, το μόνο που κάνουμε είναι να προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε τα μειονεκτήματά μας και να βελτιώσουμε τον κινητήρα μας”.
“Θα ήταν πολύ πιο δίκαιο το να μη διαβάζουμε μερικά από τα σχόλια που βγήκαν”.
Όμως, ενώ ακόμα δεν έχει διαμαρτυρηθεί επίσης κάποιος από τους αντιπάλους για τον κινητήρα, έχει γίνει γραπτή αναφορά στη FIA, σχετικά με αποσαφήνιση επί του θέματος.
Πάνω σε αυτό, ο Binotto πρόσθεσε: “Η FIA πάντα και συνεχώς κοιτά τα δεδομένα της τηλεμετρίας. Πάντα κοιτά το εάν όλες οι μονάδες ισχύος συμμορφώνονται με τους κανονισμούς και πάντα διερευνά όπως έκανε κάθε χρόνο και σε κάθε αγώνα”.
“Δεν έχω κάποια ξεκάθαρα στοιχεία διαμαρτυρίας ή κάποιον που να δίνει ένδειξη για κάτι το ιδιαίτερο στη FIA. Έχουμε ένα πλεονέκτημα με τον κινητήρα, ίσως όχι και τόσο μεγάλο όσο μερικοί μπορεί να φαντάζονται. Όμως, αυτό οφείλεται μονάχα σε σκληρή δουλειά και είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!